skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šádnyka ... no zažila toho už chudinka hodně ... rok výroby 1.2.1975. Táta ji koupil 2.6.1983 a už 27.8.1984 ji namotal na strom takže má novou karoseii. Kolem roku 1995 dostala nový lak , který má dostud. Solidní stav na svůj věk a to že to auto stálo víc jak 10 let v kůlni.
Tak jsme ji zkusili nastartovat ... sice to chtělo trochu trpělivosti , ale šlo to ;-) ... to se psal den 20.6.2009 a já čersví maturant se pustil do páce :-) . Provedl jsem drobné úpravy převážně z důvodů komfortu jízdy.
Samozřejmě proběhli napřed opravy - seřízení brzd , výměna nádrže , palivové pumpy ( 2x ) , výměna výfuku ( původní praskl ) , letování chladiče , ale co je nejhorší že přestalo jet asi olejové čerpadlo a zadřel se mi motor :-( sice už teď chodí ale bude potřeba celí rozdělat a vymontovat ven ... tak jsem tam dal rovnou motor z Garde tedy 742.12X. Ten bohužel také dlouho nevydržel protože z nějakého důvodu zase přestal mazat a klika šla do kytek :-( ... Tak jsem od Honzika105S koupil jiný 742.12X motor asi ze 120LS. Přes zimu 2010/2011 jsem ho úspěšně namontoval a rozchodil. Pak jsem měnil pravou poloosu, ale zjistil jsme že 1000 nemá stejnou :-D takže dlouho jsem sháněl nohavici s delším šroubem a po té co jsme ji tam dal už zase pěkně jezdí :-).
No a pak jsme zjistil že ten "nový" motor mi žere olej takže vana dolů a hlava dolu :-/ vyměnit pístní kroužky, dát nový ventily ( no byly nový, ale už jednou zalapovaný do starší hlavy a ujeli 350 km ) do zafrézovaných sedel takže snad už to bude dobrý :-) ikdžy 4. válec pořád trochu propouští, ale furt mnohem mín než s těma starýma kroužkama. Pak jsem zjistil že karburátor EDSR 2940 co jsme tam měl je asi v dezolátním stavu, protože nedržel volnoběh a pružnost motoru nebyla valná. Tak jsme tam dal Jikov 32 SEDR 2935 z Š1203 ;-) pošteloval ho a zase jezdil jako drak.
Pak přišla naše první STK :-D řek jsem si že to brzdí, jezdí a svítí takže tam prostě pojedu. No jenže mi to nedalo tak jsem aspoň repasoval přední nápravu tj. obrousit, naplácat gumoasfalt, zkontrolovat brzdy = výměna celé pravé strany až po rozvodnou kostku včetně jí páč to nešlo vůbec povolit a ještě jsem vyměnil brzdovou hadičku na druhé straně. Dále nové tlumiče přidělané novýma nerezovýma šroubama aby to šlo ještě někdy povolit :-D. Chtěl jsem měnit stabilizátor, ale protože jsem žádný lepší nesehnal tak jsem ten starej aspoň hodil do červena ;-). Poté co jsem ještě vyměnil votvýráky za plechový 14" a pro jistotu sundal příčnák, jsem se odvážil teda na to STK, ale už na emisích mě poslal domů :-( prý že ať si vyčistím karbec že nemůže seštelovat volnoběh ... já ikdyž jsme ten karbec vyčistil tak jsem taky ten volnoběh nemohl seřídit, ani výměna za jiný (z vrakáče) nepomohla tak tam šel starý dobrý jednokomorák Jikov 32 BS 2903 ;-). A ještě v mezičase jsme si přidělal dopředu rampu s přídavnými mlhovkami a rok po tom co jsme si koupil bassák jsme mu konečně udělal 2x21l bednu :-D. Nakonec vše dobře dopadlo, emise jsem dal ... sice úplně o fous, ale technik se smiloval :-D. No a nakonec šla i ta STK ;-)
Autí sloužilo pak po další dva roky jako denní vůz, ale srazů jsme se snažili stihnout co nejvíce :-). No a poté přišlo další STK ... tak jsem repasoval komplet řízení páč v něm byla docela slušná vůle. Stejně mi na STK řekly že tam pořád vůle je a navíc že si mám vyvařit podlahu, vyměnit zadní podélný ramena a zpravit shnilé rohy dveří. Ramena jsem měl už nějaký ten pátek nachystané (nové, vyztužené a v pozinku) tak jsem hodil auto na kolébku a začal vařit podvozek ;-). Byl jsem příjemně překvapen že až na dvě dírky před levým zadní a za levým přední kolem docela cajk, když nepočítám uhnilé trubky v prahu na zvedání auta. Když jsem byl u toho vaření tak jsem přivařil i výztuhy uložení zadní nápravy, vyztužil a provařil jsem i vše kolem zadní nápravy. Co šlo jen nechal opískovat a nazinkovat, pak už jsem jen vše natřel a nahodil na auto. Vyvařil jsem i řidičovy dveře, ostatní jsem sehnal jiné, nechal jsem je přelakovat a vyměnil. A znovu na STK ... ale zase se jim nelíbila vůle v řízení takže jsem dostal měsíc na to abych to opravil ;-) tak jsem vyměnil převodku řízení a ještě přitáhl svisláky ;-) pak už to bylo v pořádku :-)
Na konci sezony 2014 se vinou vytahaných rozvodu a vylágrovaného rozděovače motor udetonoval k smrti a tak započala stavba nového motoru 742.13 který jsem koupil na svatební cestě :-D. No a od 1.května je motor už v provozu na pozemích komunikacích.
Přípravy na seznou 2016 započaly čalounickými pracemi v interiéru a to hlavně výměnou stropnice z novou z DeLuxky, přečalouněním palubní desky a kapličky přístrojů.
Technická data:
Motor: ... od pana L. Holátka
Blok: Š130 se za frézovanými dosedacími plochami, nově uloženou pístní sadou originál Š130, nově vyvážená klika z Fa, vyúhlované ojnice, přebroušené zdvihátka ventilů, nové tenké pánve a rozvody; olejové čerpadlo slícováno s prsama na 0,05 mm, 2 mm podložka pod redukční ventil
Hlava: Š130 snížená na KP cca 1:10; tvrzená sedla ventilů; sací a výfukové kanály slícovány s potrubím; "C" vahadla s Al zdvihacími tyčinkami
Vačka: 265°/260° od Urbiho
Zapalování: svíčky NGK BP6HS, zapalovací kabely TESLA (modré, made in USA), rozdělovač bezkontaktní typ 443.213-204.860 original nový PAL upravený by Ubri, zapalovací cívka i modul ETZ z Fa
Karburátor: Solex 40 DDH; natryskování dif. 28, tryska 125, vzdušník 190, volnoběžná tryska 60
Výfuk: nerezový příčný na zakázku se svody Š100 se svody 3-1 od hlavy do p. Krejčího
Chlazení: zrepasovaný měděný chladič se závitem na čidlo spínání elektrického ventilátoru SPAL který je před ním; nové hadice SEMPERIT a měděné trubky k topení, hliníková vložka topení z Karosy, vodní pumpa ze Š120M s novými ložisky a přetěsněná; odpojitelný chladič oleje
Spojka: přítlačák SACHS + 190 mm odpružená lamela z Š1203-5q
Podvozek:
Přední náprava: sériová, řízení zrepasováno a vylepšeno vypodložkováním řídícího čepu místo dotahování přítlačného šroubu převodky řízení, nová hardy spojka řízení s osmi hliníkovými spojkami pro tužší řízení
Zadní náprava: nová vyztužená ramena dle Š120S s novými silentbloky, vyztuženy úchyty nápravy do karoserie, vše co šlo žárově zinkováno
Tlumiče a pružiny: přední pružiny TYM Motorsport (240mm), zadní pružiny sériové, všechny tlumiče upravené od p. Kůrky
Převodovka: 4q s SP 4,22 (vyrobená po roce 87), táhlo převodovky z trubky zakončené kloubkem, tyč řazení zkrácena o 60 mm a základna zvednuta o 10 mm
Kola: na léto - lité kola "votvíráky" R13 s Michelin 165/70, na zimu - plechy R13 s Barum Polaris 165/70
Elektrická výstroj:
Vnější osvětlení: sériové, jen v předních světlech vložky na H4 a světla spínána přes relátka, přídavná dálkové světla s H1 a žluté mlhovky PAL
Baterie: YUASA 12V/44Ah
Alternátor: PAL Magnetron 14V/55A
Audio: radio SENCOR 4x40W napojený na zesilovač maxAudio 4x150W s reproduktory Alpine střední 2x280W + výškové 2x45W a bass reproduktory ARN 6684 2x140W v bednách po 21l
Interiér:
Béžové koženkové sedačky z Š110 de Luxe, nová prošívaná stropnice také de Luxe, sluneční clony se zrcátkem, kličky otvírání dveří hliníkové, samo-navíjecí pásy Moravan SuperRoll, přídavná kaplička s přístroji - teploměr a tlakoměr oleje, otáčkoměr; přední trojúhelníkové okýnka otevíraná přes šnek, stahovací okýnka i vzadu (bude: zadní trojúhelníkové okýnka otevíraná přes šnek)
Srazy na kterých jsme byli:
8. Jihomoravský Sraz - Pasohlávky ... 17.9.2011
7. sraz Moravský kras - Blansko ... 23.6.2012
9. Jihomoravský Sraz - Pasohlávky ... 8.9.2012
7. Old Škoda sraz - Senica ... 19. - 21.4.2013
8. sraz Moravský kras - Blansko ... 21. - 23.6.2013
Škoda slalom - Luleč ... 11.5.2014
9. sraz Moravský kras - Blansko ... 20. - 22.6.2014
21. Oldtimer festival - Slavkov u Brna ... 28.6.2014
Hundertgang 2014 - Jičín/Mladá Boleslav ... 15 - 16.8.2014
10. Jihomoravský Sraz - Pasohlávky ... 13.9.2014
1. Letící šíp - Heřmanův Městec ... 30.5.2015
10. sraz Moravský kras - Blansko ... 19. - 21.6.2015
22. Oldtimer festival 2015 - Slavkov u Brna ... 27.6.2015
3. CS Škoda zraz - Lubina ... 15.8.2015
12. Jihomoravsky sraz - Halův mlýn ... 11. - 13.9.2015
11. sraz Moravský kras - Blansko ... 17. - 19.6.2016
4. CS Škoda zraz - Lubina ... 13.8.2016
12. sraz Moravský kras - Blansko ... 16. - 18.6.2017
5. CS Škoda zraz - Lubina ... 12.8.2017
14. Jihomoravsky sraz - Halův mlýn ... 16.9.2017
13. sraz Moravský kras - Blansko ... 15. - 16.6.2018
Veteranfest 2018 - Slavkov u Brna ... 30.6.2018
Srazy na které se chystáme:
6. CS Škoda zraz - Lubina ... 11.8.2018
15. Jihomoravsky sraz - Němčičky ... 8.9.2018
Díly co sháním:
Nastavitelné chromované trysky ostřikovačů, ipurový popelník z deluxky
Těsnění do zadních trojúhelníkových otvíracích okýnek
Přední pružiny 260mm
Tak jsme ji zkusili nastartovat ... sice to chtělo trochu trpělivosti , ale šlo to ;-) ... to se psal den 20.6.2009 a já čersví maturant se pustil do páce :-) . Provedl jsem drobné úpravy převážně z důvodů komfortu jízdy.
Samozřejmě proběhli napřed opravy - seřízení brzd , výměna nádrže , palivové pumpy ( 2x ) , výměna výfuku ( původní praskl ) , letování chladiče , ale co je nejhorší že přestalo jet asi olejové čerpadlo a zadřel se mi motor :-( sice už teď chodí ale bude potřeba celí rozdělat a vymontovat ven ... tak jsem tam dal rovnou motor z Garde tedy 742.12X. Ten bohužel také dlouho nevydržel protože z nějakého důvodu zase přestal mazat a klika šla do kytek :-( ... Tak jsem od Honzika105S koupil jiný 742.12X motor asi ze 120LS. Přes zimu 2010/2011 jsem ho úspěšně namontoval a rozchodil. Pak jsem měnil pravou poloosu, ale zjistil jsme že 1000 nemá stejnou :-D takže dlouho jsem sháněl nohavici s delším šroubem a po té co jsme ji tam dal už zase pěkně jezdí :-).
No a pak jsme zjistil že ten "nový" motor mi žere olej takže vana dolů a hlava dolu :-/ vyměnit pístní kroužky, dát nový ventily ( no byly nový, ale už jednou zalapovaný do starší hlavy a ujeli 350 km ) do zafrézovaných sedel takže snad už to bude dobrý :-) ikdžy 4. válec pořád trochu propouští, ale furt mnohem mín než s těma starýma kroužkama. Pak jsem zjistil že karburátor EDSR 2940 co jsme tam měl je asi v dezolátním stavu, protože nedržel volnoběh a pružnost motoru nebyla valná. Tak jsme tam dal Jikov 32 SEDR 2935 z Š1203 ;-) pošteloval ho a zase jezdil jako drak.
Pak přišla naše první STK :-D řek jsem si že to brzdí, jezdí a svítí takže tam prostě pojedu. No jenže mi to nedalo tak jsem aspoň repasoval přední nápravu tj. obrousit, naplácat gumoasfalt, zkontrolovat brzdy = výměna celé pravé strany až po rozvodnou kostku včetně jí páč to nešlo vůbec povolit a ještě jsem vyměnil brzdovou hadičku na druhé straně. Dále nové tlumiče přidělané novýma nerezovýma šroubama aby to šlo ještě někdy povolit :-D. Chtěl jsem měnit stabilizátor, ale protože jsem žádný lepší nesehnal tak jsem ten starej aspoň hodil do červena ;-). Poté co jsem ještě vyměnil votvýráky za plechový 14" a pro jistotu sundal příčnák, jsem se odvážil teda na to STK, ale už na emisích mě poslal domů :-( prý že ať si vyčistím karbec že nemůže seštelovat volnoběh ... já ikdyž jsme ten karbec vyčistil tak jsem taky ten volnoběh nemohl seřídit, ani výměna za jiný (z vrakáče) nepomohla tak tam šel starý dobrý jednokomorák Jikov 32 BS 2903 ;-). A ještě v mezičase jsme si přidělal dopředu rampu s přídavnými mlhovkami a rok po tom co jsme si koupil bassák jsme mu konečně udělal 2x21l bednu :-D. Nakonec vše dobře dopadlo, emise jsem dal ... sice úplně o fous, ale technik se smiloval :-D. No a nakonec šla i ta STK ;-)
Autí sloužilo pak po další dva roky jako denní vůz, ale srazů jsme se snažili stihnout co nejvíce :-). No a poté přišlo další STK ... tak jsem repasoval komplet řízení páč v něm byla docela slušná vůle. Stejně mi na STK řekly že tam pořád vůle je a navíc že si mám vyvařit podlahu, vyměnit zadní podélný ramena a zpravit shnilé rohy dveří. Ramena jsem měl už nějaký ten pátek nachystané (nové, vyztužené a v pozinku) tak jsem hodil auto na kolébku a začal vařit podvozek ;-). Byl jsem příjemně překvapen že až na dvě dírky před levým zadní a za levým přední kolem docela cajk, když nepočítám uhnilé trubky v prahu na zvedání auta. Když jsem byl u toho vaření tak jsem přivařil i výztuhy uložení zadní nápravy, vyztužil a provařil jsem i vše kolem zadní nápravy. Co šlo jen nechal opískovat a nazinkovat, pak už jsem jen vše natřel a nahodil na auto. Vyvařil jsem i řidičovy dveře, ostatní jsem sehnal jiné, nechal jsem je přelakovat a vyměnil. A znovu na STK ... ale zase se jim nelíbila vůle v řízení takže jsem dostal měsíc na to abych to opravil ;-) tak jsem vyměnil převodku řízení a ještě přitáhl svisláky ;-) pak už to bylo v pořádku :-)
Na konci sezony 2014 se vinou vytahaných rozvodu a vylágrovaného rozděovače motor udetonoval k smrti a tak započala stavba nového motoru 742.13 který jsem koupil na svatební cestě :-D. No a od 1.května je motor už v provozu na pozemích komunikacích.
Přípravy na seznou 2016 započaly čalounickými pracemi v interiéru a to hlavně výměnou stropnice z novou z DeLuxky, přečalouněním palubní desky a kapličky přístrojů.
Technická data:
Motor: ... od pana L. Holátka
Blok: Š130 se za frézovanými dosedacími plochami, nově uloženou pístní sadou originál Š130, nově vyvážená klika z Fa, vyúhlované ojnice, přebroušené zdvihátka ventilů, nové tenké pánve a rozvody; olejové čerpadlo slícováno s prsama na 0,05 mm, 2 mm podložka pod redukční ventil
Hlava: Š130 snížená na KP cca 1:10; tvrzená sedla ventilů; sací a výfukové kanály slícovány s potrubím; "C" vahadla s Al zdvihacími tyčinkami
Vačka: 265°/260° od Urbiho
Zapalování: svíčky NGK BP6HS, zapalovací kabely TESLA (modré, made in USA), rozdělovač bezkontaktní typ 443.213-204.860 original nový PAL upravený by Ubri, zapalovací cívka i modul ETZ z Fa
Karburátor: Solex 40 DDH; natryskování dif. 28, tryska 125, vzdušník 190, volnoběžná tryska 60
Výfuk: nerezový příčný na zakázku se svody Š100 se svody 3-1 od hlavy do p. Krejčího
Chlazení: zrepasovaný měděný chladič se závitem na čidlo spínání elektrického ventilátoru SPAL který je před ním; nové hadice SEMPERIT a měděné trubky k topení, hliníková vložka topení z Karosy, vodní pumpa ze Š120M s novými ložisky a přetěsněná; odpojitelný chladič oleje
Spojka: přítlačák SACHS + 190 mm odpružená lamela z Š1203-5q
Podvozek:
Přední náprava: sériová, řízení zrepasováno a vylepšeno vypodložkováním řídícího čepu místo dotahování přítlačného šroubu převodky řízení, nová hardy spojka řízení s osmi hliníkovými spojkami pro tužší řízení
Zadní náprava: nová vyztužená ramena dle Š120S s novými silentbloky, vyztuženy úchyty nápravy do karoserie, vše co šlo žárově zinkováno
Tlumiče a pružiny: přední pružiny TYM Motorsport (240mm), zadní pružiny sériové, všechny tlumiče upravené od p. Kůrky
Převodovka: 4q s SP 4,22 (vyrobená po roce 87), táhlo převodovky z trubky zakončené kloubkem, tyč řazení zkrácena o 60 mm a základna zvednuta o 10 mm
Kola: na léto - lité kola "votvíráky" R13 s Michelin 165/70, na zimu - plechy R13 s Barum Polaris 165/70
Elektrická výstroj:
Vnější osvětlení: sériové, jen v předních světlech vložky na H4 a světla spínána přes relátka, přídavná dálkové světla s H1 a žluté mlhovky PAL
Baterie: YUASA 12V/44Ah
Alternátor: PAL Magnetron 14V/55A
Audio: radio SENCOR 4x40W napojený na zesilovač maxAudio 4x150W s reproduktory Alpine střední 2x280W + výškové 2x45W a bass reproduktory ARN 6684 2x140W v bednách po 21l
Interiér:
Béžové koženkové sedačky z Š110 de Luxe, nová prošívaná stropnice také de Luxe, sluneční clony se zrcátkem, kličky otvírání dveří hliníkové, samo-navíjecí pásy Moravan SuperRoll, přídavná kaplička s přístroji - teploměr a tlakoměr oleje, otáčkoměr; přední trojúhelníkové okýnka otevíraná přes šnek, stahovací okýnka i vzadu (bude: zadní trojúhelníkové okýnka otevíraná přes šnek)
Srazy na kterých jsme byli:
8. Jihomoravský Sraz - Pasohlávky ... 17.9.2011
7. sraz Moravský kras - Blansko ... 23.6.2012
9. Jihomoravský Sraz - Pasohlávky ... 8.9.2012
7. Old Škoda sraz - Senica ... 19. - 21.4.2013
8. sraz Moravský kras - Blansko ... 21. - 23.6.2013
Škoda slalom - Luleč ... 11.5.2014
9. sraz Moravský kras - Blansko ... 20. - 22.6.2014
21. Oldtimer festival - Slavkov u Brna ... 28.6.2014
Hundertgang 2014 - Jičín/Mladá Boleslav ... 15 - 16.8.2014
10. Jihomoravský Sraz - Pasohlávky ... 13.9.2014
1. Letící šíp - Heřmanův Městec ... 30.5.2015
10. sraz Moravský kras - Blansko ... 19. - 21.6.2015
22. Oldtimer festival 2015 - Slavkov u Brna ... 27.6.2015
3. CS Škoda zraz - Lubina ... 15.8.2015
12. Jihomoravsky sraz - Halův mlýn ... 11. - 13.9.2015
11. sraz Moravský kras - Blansko ... 17. - 19.6.2016
4. CS Škoda zraz - Lubina ... 13.8.2016
12. sraz Moravský kras - Blansko ... 16. - 18.6.2017
5. CS Škoda zraz - Lubina ... 12.8.2017
14. Jihomoravsky sraz - Halův mlýn ... 16.9.2017
13. sraz Moravský kras - Blansko ... 15. - 16.6.2018
Veteranfest 2018 - Slavkov u Brna ... 30.6.2018
Srazy na které se chystáme:
6. CS Škoda zraz - Lubina ... 11.8.2018
15. Jihomoravsky sraz - Němčičky ... 8.9.2018
Díly co sháním:
Nastavitelné chromované trysky ostřikovačů, ipurový popelník z deluxky
Těsnění do zadních trojúhelníkových otvíracích okýnek
Přední pružiny 260mm
Šádynka / Škoda 100 - komentáře:
19:58:07
31.07.2012
31.07.2012
Adam59
-> Tomáššš: Tak včera na tom samém úseku když jsme jel sám tak mi tachometr ukázal 160 km/h , ale teď už mám motor 120 LS
20:58:58
25.07.2012
25.07.2012
Tomáššš
-> Adam59: slusne
20:09:34
25.07.2012
25.07.2012
Adam59
-> Tomáššš: původní stovkovej bez úprav jen měl fungl nový SEDR 2935 + kopec dolů a vítr v zádech protože jsem vezl sebou ještě 3 kluky
15:56:14
25.07.2012
25.07.2012
Tomáššš
-> Adam59: tych 140km/hod si na akom motore dosiahol ?
13:22:01
25.07.2012
25.07.2012
Adam59
Tak včera jsem vyřešil odvětrání kliky tak doufám že už se mi nebude vytahovat měrka oleje ;-)
19:40:44
23.05.2012
23.05.2012
Adam59
však chlapy proč myslíte že tu cívku mám poblíž? jen přepojím kabely a jedem dál a ono i rozchodit tuhle aby fungovala mi dalo dost práce hlavně aby mi to chytlo kostru a správně kontakt vyskonapětí do rozdělovače ... Zatím to funguje tak jsem spokojený
18:24:55
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Pavel P..: já vím, taky ho mam už opravovaný...
18:23:07
23.05.2012
23.05.2012
Pavel P..
-> m8rinek: nojo ale pokud jsou tam součástky z roku raz-dva, navíc se smazanym popisem tak bez schematu opravíš hovno.
nemít v autě ještě původní cívku tak jsem kdysi bejval zůstal třikrát stát kdesi v prdeli.... samovolně to vždycky vyplo zapalování jak když vytáhneš kabel od cívky a konec.... takže jsme třírktá vracel cívku až mě to nasralo a ETZ letělo do kouta.
nemít v autě ještě původní cívku tak jsem kdysi bejval zůstal třikrát stát kdesi v prdeli.... samovolně to vždycky vyplo zapalování jak když vytáhneš kabel od cívky a konec.... takže jsme třírktá vracel cívku až mě to nasralo a ETZ letělo do kouta.
18:14:55
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Pavel P..: ale jde to jednoduše opravit, odchází tam nějakej tranzistor na konci.
Nicméně to chce sebou vozit ještě cívku...
Nicméně to chce sebou vozit ještě cívku...
18:12:46
23.05.2012
23.05.2012
Pavel P..
-> Adam59: z toho ETZ se ještě moc neraduj... jak je to starý a jetý tak to rádo zlobí.
jinak teda je to dobrá věc, taky na něj nedám dopustit. mám teda uplně nový ETZ06, protože předchozí několikrát po sobě zdechlo.
jinak teda je to dobrá věc, taky na něj nedám dopustit. mám teda uplně nový ETZ06, protože předchozí několikrát po sobě zdechlo.
13:43:35
23.05.2012
23.05.2012
Adam59
Taky jsem si upravil klasickou zahrádku ze Š105/120 na hunderta stačilo prodloužit nožky o 45 mm a bylo to
13:41:29
23.05.2012
23.05.2012
Adam59
11.5.2012 - namontována ETZ 05 a vážně to jde poznat ... starty jsou paráda !!!
21:44:43
08.02.2012
08.02.2012
Adam59
tak dnes nahozen dvokomorák tak snad zase nebude zlobit a bude držet volnoběh když už jsem jeho víku ulevil tím že už k němu filtrbox nepřišroubovávám
20:39:49
14.01.2012
14.01.2012
Adam59
dnes nachystán i karburátor na STK tak snad mě zase nevyhodí ... jen ten karbec je jednokomora a já už měl udělanou úpravu na "M"kovýho SEDRa a vono se do dá vyřešit bez větších komplikací
21:58:11
30.10.2011
30.10.2011
Adam59
no tak dnes nachystána přední náprava na STK tak uvidíme
08:45:22
16.08.2011
16.08.2011
Adam59
Můj odvěký rival Fobie ... vždy jsem si jejich předjíždění užíval, ale teď když je motor v záběhu tak nemůžu je předjíždět , ale předsebe je nikdy nepustím
08:35:43
16.08.2011
16.08.2011
Adam59
-> Ultim: no je fakt že ty foty jsou od sebe týden jako na litrovej motor a naložený auto 4 lidma to je dobrý , ale myslím že jeho smrtí bylo driftování na asfaltu asi 15 min předtím než se zadřel
21:26:52
15.08.2011
15.08.2011
Ultim
-> Adam59: Nejvic se me libi fotka jak ukazujes Vmax a pak ta dalsi jak mas zadreny pist
Ze by souvislost?
Ze by souvislost?