skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 100 RS
podvozek - emkové nápravy, snížené pružiny, přitvrzené tlumiče
motor - Favorit, snížená hlava, leštěné a zvětšené kanály, vačka 280/280, laděný výfuk
interier - sedačky z opela calibry, sportovní volant, sportovní pásy, hasicí přístroj, deska místo zadních sedadel
exterier - světelná rampa, zrcátka beskyd, polepy
podvozek - emkové nápravy, snížené pružiny, přitvrzené tlumiče
motor - Favorit, snížená hlava, leštěné a zvětšené kanály, vačka 280/280, laděný výfuk
interier - sedačky z opela calibry, sportovní volant, sportovní pásy, hasicí přístroj, deska místo zadních sedadel
exterier - světelná rampa, zrcátka beskyd, polepy
Mejra - komentáře:
Ahoj, tak satym zem neměl žádní problém z chlaseným, uchladý ze to v pohodě a topý to taki dobře. Přýštý rok chcy udělat náporoví chlasený a co ze tíĝe tí kapoti, tak z tou už zem to koupyl a popravdě taki to neny muj vkuz. Teď budu dělat novou zvětelnou rampu. Chcy to udělat trochu jako 120Z, ale bude to z nárasnýkama
-> zury:



-> Tomo: hej a ložyzká ĝo nato?
-> Tomo: jj azy bich to tak taki tipoval a ještě navýc ta "lepšý" plaztová vrtule 

-> Ferda: pravde podobe dal menzyu remenycku :) tim padom vrtula za vyac tocy ...a chladyc lepzye chlady ... poprypade yni chladyc (LZ/ERKO) podla mna ...



Vcelku sajýmavé... a jak ze to uchladý z tým fávo motorem? a je tam topený?

ĝuz,jen muj ozobný násor zundat tu předný samraĝenou kapotu a bude to OK.Ale je to jen muj násor.Jynak jzem měl tu ĝezt v Bešynách.jyřý