skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dne 13.12. 2008 se naše rodina rozrostla o další auto je to Škoda 110 L, narozena 23. března 1976. Má najeto 86200 km. Auto je v původním stavu. 1. majitel byl důchodce, který s ní moc nejezdil a 2. majitel ji měl jako spotřební vůz. Nyní díky ekopoplatkům se jí rozhodl prodat, protože si koupil Favorita, tak jsme se stodesítky ujali my. :-)
Co se právě dělá:
22.12. 2008 – jsem konečně přepsala na sebe a dostali jsme nový čísla: 3L3–9848
26. - 29.12. 2008 - Sahara byla u pana doktora na vyšetření. Pan doktor nám udělal GO karbu a rozdělovače, dal nové svíčky a kabely. Sahara nejprve nechtěla přijmout repasovaný karburátor a pila jenom ze sytiče. Potom při cestě z kopce od pumpy dostala plný plyn a po chvíli se splašila jako závodní kůň. Od toho momentu jezdí zase parádně. Za vzorné seřízení a všechny opravy děkujeme panu doktoru Packovi :-)
4.5.2009 - Na původním motoru prasklo těsnění pod hlavou a při povolování hlavy i jeden šteft. Motor je ted rozdělaný a čeká zrovna na nové pístní kroužky a těsnění pod hlavu, pak se vrátí zpět do auta. Náhradou dosavadního motoru je též motor ze Škody 110 L a je to pěknej zabiják i když není laděný. Jezdí pěkně od 1000 do 7000 ot./min. I jeho spotřeba paliva je příznivá, zatím podle hrubého odhadu asi 6,5l/100 km.
13.5.2009 - Konečně přibyly nové fotky. Na renovaci laku jsme vypotřebovali 3 tuby TEMPA, jedno odpoledne práce, ale výsledek se myslím dostavil, posuďte sami......
7.9.2009 - pomalu se s Jupíkem chystáme na STK, akorát musíme vyměnit chladič, poněvadž začal téct :( zároveň přidávám fotky (zejména pro TOMA) dalšího přírůstku 110 LS, která poslouží pravděpodobně na náhradní díly.
Co se právě dělá:
22.12. 2008 – jsem konečně přepsala na sebe a dostali jsme nový čísla: 3L3–9848
26. - 29.12. 2008 - Sahara byla u pana doktora na vyšetření. Pan doktor nám udělal GO karbu a rozdělovače, dal nové svíčky a kabely. Sahara nejprve nechtěla přijmout repasovaný karburátor a pila jenom ze sytiče. Potom při cestě z kopce od pumpy dostala plný plyn a po chvíli se splašila jako závodní kůň. Od toho momentu jezdí zase parádně. Za vzorné seřízení a všechny opravy děkujeme panu doktoru Packovi :-)
4.5.2009 - Na původním motoru prasklo těsnění pod hlavou a při povolování hlavy i jeden šteft. Motor je ted rozdělaný a čeká zrovna na nové pístní kroužky a těsnění pod hlavu, pak se vrátí zpět do auta. Náhradou dosavadního motoru je též motor ze Škody 110 L a je to pěknej zabiják i když není laděný. Jezdí pěkně od 1000 do 7000 ot./min. I jeho spotřeba paliva je příznivá, zatím podle hrubého odhadu asi 6,5l/100 km.
13.5.2009 - Konečně přibyly nové fotky. Na renovaci laku jsme vypotřebovali 3 tuby TEMPA, jedno odpoledne práce, ale výsledek se myslím dostavil, posuďte sami......
7.9.2009 - pomalu se s Jupíkem chystáme na STK, akorát musíme vyměnit chladič, poněvadž začal téct :( zároveň přidávám fotky (zejména pro TOMA) dalšího přírůstku 110 LS, která poslouží pravděpodobně na náhradní díly.
Jupík Škoda 110 L - komentáře:
22:26:12
12.05.2009
12.05.2009
Mirek MBG
-> Tomo - DK: Ne je to obyčejný 110 L, jetli tuněný to nevím nebo upravoval dle 110 LS/R, ale fakt to nevím, jedině až se podělá a budu nucen se do něj podívat budu vědět víc, ale jsem s ním zatím moc spokojenej :)
21:22:20
11.05.2009
11.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Mirek MBG: ten rozdiel viem medzi LS/ERKO a klasickou 110L :)
len mna zaujimal ten konkretny motor co mas teraz v nej :) aby sme sa spravne chapali :) chcel som vediet ci nie je to LS/ERKO :) bo ak je tak mas delo motor !!! :) 62 plnokrvnikov :)
alebo tem motor ma ostru vacku a vysiu kompresiu :) mozno tunil podla motorov LS/ERKO
len mna zaujimal ten konkretny motor co mas teraz v nej :) aby sme sa spravne chapali :) chcel som vediet ci nie je to LS/ERKO :) bo ak je tak mas delo motor !!! :) 62 plnokrvnikov :)
alebo tem motor ma ostru vacku a vysiu kompresiu :) mozno tunil podla motorov LS/ERKO
19:13:54
11.05.2009
11.05.2009
Mirek MBG
-> Tomo - DK: Rozdíl mezi 110 L a 110 LS/R je že LSko/eRko má ostřejší vačku a myslím že ještě má větší kompresi, jinak by ty motory měli být shodný a v označení na bloku motoru: 110 L má /5 a 110 LS/R má /4. Ale opravdu mám jenom 110 L, dle čísla motoru a modrého znáčku Škoda na hlavě. Jestli předchozí majitel ten motor nějak ladil, to nevím, jedinej tuning který má ten motor je 120 vodní pumpa. Jinak nic tváří se origo :) asi tichá voda břehy mele :) ale tady to neplatí, na můj vkus je dost hlučný (vyběhaný - rozvody, vůle, atd....) asi holt origo "laďák" Tak alespoň že můžeš ladit 105, taky dobrá kára a kilko určo nějaké přijde:) já vím o jednom tady od nás ze Severních čech - z Ústí nad Labem za 8000,- bez TP. Tak uvidím jak se u mě doma rozhodnou . Zatím se měj a kilkům zdar, jak bude zase něco novýho dám vědět. Zatial hoj.
15:08:01
11.05.2009
11.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Mirek MBG: tak zabijak :) nemas ten motor nahodou z 110LS / R ??? aky je rozdiel medzi tymi tvojimi dvoma ???
nic nie je noveho :( vsetko postarom len trocha sa hram s nasou 105L tu davam do kpi, spodok natrel,fylter novy,predstih ,karbec,vyfuk,kolesa,&quo t;novy" lak na miesta kde je hrdza( prahy,blatniky,cela)
nie , ziadne nove kilko na obzoru ... iba tie tri co som ti o nich hovoril :) jedno modre (laguna) druhe cervene,a tretie uprava na Š120S skoda ze mi momentalna sytuacia nedovoluje kupit jedno z nich ... ale co ,pride ine :) mozno :)
nic nie je noveho :( vsetko postarom len trocha sa hram s nasou 105L tu davam do kpi, spodok natrel,fylter novy,predstih ,karbec,vyfuk,kolesa,&quo t;novy" lak na miesta kde je hrdza( prahy,blatniky,cela)
nie , ziadne nove kilko na obzoru ... iba tie tri co som ti o nich hovoril :) jedno modre (laguna) druhe cervene,a tretie uprava na Š120S skoda ze mi momentalna sytuacia nedovoluje kupit jedno z nich ... ale co ,pride ine :) mozno :)
21:51:18
10.05.2009
10.05.2009
Mirek MBG
-> Tomo - DK: jj to taky udělám. ale tenhle je fakt zabiják, zamlouvá se každýmu, kdo se s ní svezl, i já sem s ním moc spokojen. Na ten první sháním pístní kroužky, jinak klika je OK, vložky, písty i přesahy taky :), tak až bude hotov půjde zase šupem zpět, a tenhle půjde asi na záskok do MBčka, ale na to je zatím čas. Co ty Tome, co je u tebe novýho, je na obzoru nějaké kilčo? Zatím Ahoj Mirek
19:36:42
10.05.2009
10.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Hanka: tak nehaj tam tento co tam teraz mas :) ked ide dobre :) a ten prvy poriadne zrepasuj :)
16:15:44
04.05.2009
04.05.2009
packa
No to je řežba. Ten motor je totální pošuk.
17:45:13
22.02.2009
22.02.2009
Mirek MBG
-> packa: jo jenom doladit střechu a je OK
18:55:21
08.02.2009
08.02.2009
packa
Teď je sahara ještě hezčí.
22:23:57
28.12.2008
28.12.2008
Mirek MBG
-> packa: Jaký auto stojí ted u tebe v dílně?
17:54:08
28.12.2008
28.12.2008
packa
Pěkná, moc pěkná. Jak se chová ten motor 110? Já ho měl taky a jezdil ostře.
18:32:33
23.12.2008
23.12.2008
tomas120GLS
Krásna 110ka
13:01:31
23.12.2008
23.12.2008
Hanka
líbí se? to mám radost, víc fotek zatím bohužel nemám
00:04:45
23.12.2008
23.12.2008
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
pekne kilko no stodesinka