skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ÚVOD
Už to budou 2 roky, co mi otec svěřil do péče svou Škodu 110 L. V té době nebylo auto v nejlepším stavu, některé šásti karosérie byly zkorodované, proto bylo potřrba ho rozebrat a provést spoustu oprav. A tím to vše začalo. Když už bylo auto rozebrané, neodpustil jsem si pár drobných úprav, ze začátku jen nenápadné prahy z plechu, plechový zadní spoiler pod nárazník, přední spoiler ze Š 120 (samozřejmě upravený), nějaké ty koberečky na dveře a palubovku, a také plastové nárazníky ze Š 120...ale neusnul jsem na vavřínech a úpravy se stále rozrůstaly, přibyly sedačky z Fiatu+potahy, autorádio+repro a v exteriéru plechový přední spoiler vystřídal laminátový nárazník vlastní výroby, laminátové prahy také vlastní výroby (jako formu jsem použil kamarádovy prahy od firmy Ellri), přibyly koloa APOLLO 5jx13 s obutím 175/70 R13, na karoserii jsem vytahl zadní lemy blatníků, uřezal střeční okapové lišty, zavařil větrání na C-sloupku, zahladil hrany na předních blatnících a zavařil víčko nádrže, které jsem přesunul do kufru........
EXTERIER
Přední nárazník - lminátový, vlastní výroby s přídavnými dálkovými světly
Prahy - laminátové, vlastní výroby (jako formu jsem použil kamarádovy prahy od firmy Ellri a upravil)
Kola - APOLLO od anglické firmy KN , rozměr 5Jx13, které jsem nalakoval límec - stříbrná , střed - šedá metalíza
nyní PowerTech 7x13 stříbrná barva, zbývá vyleštit límec
Pneu- na celém autě je obutí 175/70 R13, na nových kolech doposud 175/50 R13-přezuju na 175/60 R13
Zadní nárazník- zatím je tam ze Š 120 a pod ním plechový spoiler, (v blízké době ho nahradí laminátový nárazník)
Křídlo - je od Firmy Ellri, jsou na něm upraveny a prodlouženy nožičky a pod něj jsem dal spoiler, který je upravený ze Š120
Podsvícení- Diodové pásy pod předním nárazníkem a prahy, modrá a červená barva, nezávisle na sobě svítí, nebo reaguje na hudbu
INTERIER
Sportovní volant - průměr 32 cm , modročerný potah upravený z z potahu určený na univerzální volanty+ víčko vlastní výroby
Sedačky- z Fiatu (bohužel nevím typ) a na něm navlečené potahy, které bylo potřeba poupravovat
Čalounění - interier je potáhnutý modrým kobercem
Audio - Autorádio Sencor (zatim), vpředu dvoupásmové repráky MAC cca 150w, vzadu čtyřpásmové ovály MEGAVOX 380w, za sedačkami 2x subwoofery FLI 2x 1000w max (2x 300w RMS), dvoukanálový zesilovač CARPOWER 750w max (500w RMS)...musím koupit kapacitor (1F) a kvalitnější autorádio
Osvětlení- diodové trubičky na B a C sloupcích, diodové pásky na osvětlení prostoru pod řidičem a spolujezdcem, Diody v panelu u středového zrcátka....vše modré barvy a reagující na hudbu
PODVOZEK
Přední náprava- z typu M, vyztužená horní i dolní ramena, provařená nápravnice, vuztuženéuchycení řízení, dorazů, tlumičů..... , pružiny, skráceny o 1,5 otáčky, vše v laku, modro-černá, převrtané náboje ze 4x130 na 4x100 + středící kroužek 70mm , vyzdužené uloření tlumičů v karoserii...
Brzdy- v předu 4-pístové po kompletní GO, nalakovány modrou perletí, vzadu zatím bubny (budou kotouče), 2bezpečnostní brzdové okruhy podle Š Rapid, posilovač brzd
Zadní náprava- zatím sériová, pružiny zkráceny o 3/4 otáčky (v plánu úhlová náprava s kotouči)
Už to budou 2 roky, co mi otec svěřil do péče svou Škodu 110 L. V té době nebylo auto v nejlepším stavu, některé šásti karosérie byly zkorodované, proto bylo potřrba ho rozebrat a provést spoustu oprav. A tím to vše začalo. Když už bylo auto rozebrané, neodpustil jsem si pár drobných úprav, ze začátku jen nenápadné prahy z plechu, plechový zadní spoiler pod nárazník, přední spoiler ze Š 120 (samozřejmě upravený), nějaké ty koberečky na dveře a palubovku, a také plastové nárazníky ze Š 120...ale neusnul jsem na vavřínech a úpravy se stále rozrůstaly, přibyly sedačky z Fiatu+potahy, autorádio+repro a v exteriéru plechový přední spoiler vystřídal laminátový nárazník vlastní výroby, laminátové prahy také vlastní výroby (jako formu jsem použil kamarádovy prahy od firmy Ellri), přibyly koloa APOLLO 5jx13 s obutím 175/70 R13, na karoserii jsem vytahl zadní lemy blatníků, uřezal střeční okapové lišty, zavařil větrání na C-sloupku, zahladil hrany na předních blatnících a zavařil víčko nádrže, které jsem přesunul do kufru........
EXTERIER
Přední nárazník - lminátový, vlastní výroby s přídavnými dálkovými světly
Prahy - laminátové, vlastní výroby (jako formu jsem použil kamarádovy prahy od firmy Ellri a upravil)
Kola - APOLLO od anglické firmy KN , rozměr 5Jx13, které jsem nalakoval límec - stříbrná , střed - šedá metalíza
nyní PowerTech 7x13 stříbrná barva, zbývá vyleštit límec
Pneu- na celém autě je obutí 175/70 R13, na nových kolech doposud 175/50 R13-přezuju na 175/60 R13
Zadní nárazník- zatím je tam ze Š 120 a pod ním plechový spoiler, (v blízké době ho nahradí laminátový nárazník)
Křídlo - je od Firmy Ellri, jsou na něm upraveny a prodlouženy nožičky a pod něj jsem dal spoiler, který je upravený ze Š120
Podsvícení- Diodové pásy pod předním nárazníkem a prahy, modrá a červená barva, nezávisle na sobě svítí, nebo reaguje na hudbu
INTERIER
Sportovní volant - průměr 32 cm , modročerný potah upravený z z potahu určený na univerzální volanty+ víčko vlastní výroby
Sedačky- z Fiatu (bohužel nevím typ) a na něm navlečené potahy, které bylo potřeba poupravovat
Čalounění - interier je potáhnutý modrým kobercem
Audio - Autorádio Sencor (zatim), vpředu dvoupásmové repráky MAC cca 150w, vzadu čtyřpásmové ovály MEGAVOX 380w, za sedačkami 2x subwoofery FLI 2x 1000w max (2x 300w RMS), dvoukanálový zesilovač CARPOWER 750w max (500w RMS)...musím koupit kapacitor (1F) a kvalitnější autorádio
Osvětlení- diodové trubičky na B a C sloupcích, diodové pásky na osvětlení prostoru pod řidičem a spolujezdcem, Diody v panelu u středového zrcátka....vše modré barvy a reagující na hudbu
PODVOZEK
Přední náprava- z typu M, vyztužená horní i dolní ramena, provařená nápravnice, vuztuženéuchycení řízení, dorazů, tlumičů..... , pružiny, skráceny o 1,5 otáčky, vše v laku, modro-černá, převrtané náboje ze 4x130 na 4x100 + středící kroužek 70mm , vyzdužené uloření tlumičů v karoserii...
Brzdy- v předu 4-pístové po kompletní GO, nalakovány modrou perletí, vzadu zatím bubny (budou kotouče), 2bezpečnostní brzdové okruhy podle Š Rapid, posilovač brzd
Zadní náprava- zatím sériová, pružiny zkráceny o 3/4 otáčky (v plánu úhlová náprava s kotouči)
GRYFF / Škoda 110 L - komentáře:
Dývám ze,že v garážy to bilo pěknějšý.Ten mězýc bich ze měl ztavyt do Holešova na výkend ale ne mým autem, ale ztavym ze kdiž budeš doma.
To Lukez - To bi bilo dobré, nevým jak bich prošel z některíma úpravama, které už nejdou vrátyt do původnýho ztavu

Vĝera jzem dával auto na ZTK a dnez zy jedu pro něj, ze zpoylerama nený žádní problém azy vým ĝým to je.To zem ale nebudu pzat.Nebude problém to udělat y tobě tak.
To Lukez- na těch blatnýcých bili hranki, tak jzem je sahladyl

No to trvalo než jzy to zem dal.Vipadá moc pěkně ale nechápu z těch blatnýků.

Vipada to fantaztycki



