Popis auta
Typ auta: Škoda 100L
Rok výroby: 1971
Úpravy:
Karoserie:
- kompletně celá karoserie vyvařena
- přední dvouoké čelo vyměněno za čtyřoko zrušena chrom lišta dole doplněno spoilerem
- přední blatníky vyměněny a doplněny o plastové přepážky chránící hrnce světel
- úprava předních podběhů a torpeda dle rozměru kol
- do zadních dveří doplněno stahování oken
- převaření středového tunelu pro zástavbu 5-ti st. převodovky
- v prazích zrušeny otvory pro zvedák
- vyměněny zadní blatníky převařené lemy a doplněny o plastové přepážky. Boční kovové mřížky otvorů přívodu vzduchu k chladiči nahrazeny Alu mřížkou.
- upraveny zadní podběhy dle rozměrů kol
- zadní kapota původní pojistka otevřeného stavu nahrazena plynovou vzpěrou zavařeny otvory po znaku
- zadní čelo má vyřezané výdechové otvory překryté ALU mřížkou
Podvozek:
- vpředu repasovaná náprava doplněná o hřebenové řízení
- v zadu výměna pružin za 120M
- Alu třídílná kola MTX 8,9J /13
- pneu 205/60R13 Falken
Exteriér:
- barva červená metalíza Flamengo
- tónovaná okna
- přední světla doplněna o stroboskopy a přídavná dálková ještě o led parkovačky
- nárazník osazen přídavnými mlhovkami
- přední blinkry osazeny čirým sklem
- klakson nahrazen tří trubkovou fanfárou umístěnou v předním blatníku před přepážkou
- ze spodu 8-mi barevné led podsvícení
- ramínka stěračů upravena na pružné lišty a vyleštěna
- hliníkový rámeček předního a zadního okna vyleštěn a nalakován
- chromovaná plastová zpětná zrcátka
- hliníkové krytky odtokových žlábků nahrazeny plastovou chromovou lemovkou
- zadní světla předělána na dvouvláknové žárovky
- původní gumové zástěrky nahrazeny plastovými dle velikosti kola
Interiér:
- přístrojová deska. Vrch přístrojové desky polepen vínově červeným leskimem a doplněn o otáčkoměr auto-style zabudovaný v obalu sport zrcátka. Popelník nahrazen autorádiem a přesunut do spodního Alu panelu. Na levé straně přístrojovka doplněna o progres-metr. Zkrácené páčky směrových a dálkových světel dle průměru volantu.
- pod přístrojovou deskou zabudován Alu panel vlastní výroby osazen panelem vypínačů, zástrčkou se zapalovačem, budíky (tlak oleje, voltmetr a ampérmetr) a popelníkem.
- podlaha interiéru polepena zátěžovým kobercem šedé a vínové barvy dále překryta olemovanými koberečky s logem škoda
- podlaha u řidiče a spolujezdce nasvícena modrým neonem
- na řadící páce použito madlo z fábie RS s koženou manžetou
- přední sedadla auto-styl samonavíjecí pásy
- zadní sedadla původní
- čalounění dveří vyřezané z plastu polepené vínově červeným leskimem
- dveře osazené centrálním zamykáním na dálkové ovládání spojené z alarmem
- původní čalounění střechy a sloupků přestříkané na černo
- původní radiátor topení nahrazen radiátorem z favorita, přívodní gumové hadice nahrazeny nerezovou trubkou. Plastové hadice pro přívod vzduchu k topení nahrazeny hliníkovými.
Audio:
- autorádio Panasonic CQ-C8300N
- v předních dveřích a zadním platě tří pásmové repro Pioneer
- za zadními sedadly aktivní subwoofer Dexon s předřazeným 1F kapacitorem
Motor:
- motor použit ze Š130, snížená hlava,
- leštěný nerezový příčný výfuk průměr 100 x 60 cm vlastní výroby
- použit 75A alternátor
- chlazení v repasovaném původním chladiči pomocí elektrického ventilátoru spínaného teplotním čidlem
Převodovka:
- pětistupňová stálý převod 4,22
hellboy / Škoda 100 - komentáře:
Ta barva je pěkná......pěkní odztýn
Nevyem ĝo šecy frflete na to krydlo.. Visera to v poho ma v tom 3 brsdove a nedosohyna a nesacapka zy kapotu ked ju satvara.. Ked to tam chce mať tak to tam ma...

Tak o tom křýdle už to nemá cenu opakovat, ale ynaĝ pěkná práce
Ti plecháĝe vipadajý lýp než kdejaké elektroni

veru ako hovorya to krydlo tam veru nepatry

a kylko ,mooc pekne

Až na ten zpojler moc heská 100vka

škoda toho křýdla,to mě tam nezedý

Paneĝku....to je ale opravdu moc heská ztovka...

Dalšya pekná! Tento štíl za my velmy páĝy..