skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Popis auta
Typ auta: Škoda 100L
Rok výroby: 1971
Úpravy:
Karoserie:
- kompletně celá karoserie vyvařena
- přední dvouoké čelo vyměněno za čtyřoko zrušena chrom lišta dole doplněno spoilerem
- přední blatníky vyměněny a doplněny o plastové přepážky chránící hrnce světel
- úprava předních podběhů a torpeda dle rozměru kol
- do zadních dveří doplněno stahování oken
- převaření středového tunelu pro zástavbu 5-ti st. převodovky
- v prazích zrušeny otvory pro zvedák
- vyměněny zadní blatníky převařené lemy a doplněny o plastové přepážky. Boční kovové mřížky otvorů přívodu vzduchu k chladiči nahrazeny Alu mřížkou.
- upraveny zadní podběhy dle rozměrů kol
- zadní kapota původní pojistka otevřeného stavu nahrazena plynovou vzpěrou zavařeny otvory po znaku
- zadní čelo má vyřezané výdechové otvory překryté ALU mřížkou
Podvozek:
- vpředu repasovaná náprava doplněná o hřebenové řízení
- v zadu výměna pružin za 120M
- Alu třídílná kola MTX 8,9J /13
- pneu 205/60R13 Falken
Exteriér:
- barva červená metalíza Flamengo
- tónovaná okna
- přední světla doplněna o stroboskopy a přídavná dálková ještě o led parkovačky
- nárazník osazen přídavnými mlhovkami
- přední blinkry osazeny čirým sklem
- klakson nahrazen tří trubkovou fanfárou umístěnou v předním blatníku před přepážkou
- ze spodu 8-mi barevné led podsvícení
- ramínka stěračů upravena na pružné lišty a vyleštěna
- hliníkový rámeček předního a zadního okna vyleštěn a nalakován
- chromovaná plastová zpětná zrcátka
- hliníkové krytky odtokových žlábků nahrazeny plastovou chromovou lemovkou
- zadní světla předělána na dvouvláknové žárovky
- původní gumové zástěrky nahrazeny plastovými dle velikosti kola
Interiér:
- přístrojová deska. Vrch přístrojové desky polepen vínově červeným leskimem a doplněn o otáčkoměr auto-style zabudovaný v obalu sport zrcátka. Popelník nahrazen autorádiem a přesunut do spodního Alu panelu. Na levé straně přístrojovka doplněna o progres-metr. Zkrácené páčky směrových a dálkových světel dle průměru volantu.
- pod přístrojovou deskou zabudován Alu panel vlastní výroby osazen panelem vypínačů, zástrčkou se zapalovačem, budíky (tlak oleje, voltmetr a ampérmetr) a popelníkem.
- podlaha interiéru polepena zátěžovým kobercem šedé a vínové barvy dále překryta olemovanými koberečky s logem škoda
- podlaha u řidiče a spolujezdce nasvícena modrým neonem
- na řadící páce použito madlo z fábie RS s koženou manžetou
- přední sedadla auto-styl samonavíjecí pásy
- zadní sedadla původní
- čalounění dveří vyřezané z plastu polepené vínově červeným leskimem
- dveře osazené centrálním zamykáním na dálkové ovládání spojené z alarmem
- původní čalounění střechy a sloupků přestříkané na černo
- původní radiátor topení nahrazen radiátorem z favorita, přívodní gumové hadice nahrazeny nerezovou trubkou. Plastové hadice pro přívod vzduchu k topení nahrazeny hliníkovými.
Audio:
- autorádio Panasonic CQ-C8300N
- v předních dveřích a zadním platě tří pásmové repro Pioneer
- za zadními sedadly aktivní subwoofer Dexon s předřazeným 1F kapacitorem
Motor:
- motor použit ze Š130, snížená hlava,
- leštěný nerezový příčný výfuk průměr 100 x 60 cm vlastní výroby
- použit 75A alternátor
- chlazení v repasovaném původním chladiči pomocí elektrického ventilátoru spínaného teplotním čidlem
Převodovka:
- pětistupňová stálý převod 4,22
Typ auta: Škoda 100L
Rok výroby: 1971
Úpravy:
Karoserie:
- kompletně celá karoserie vyvařena
- přední dvouoké čelo vyměněno za čtyřoko zrušena chrom lišta dole doplněno spoilerem
- přední blatníky vyměněny a doplněny o plastové přepážky chránící hrnce světel
- úprava předních podběhů a torpeda dle rozměru kol
- do zadních dveří doplněno stahování oken
- převaření středového tunelu pro zástavbu 5-ti st. převodovky
- v prazích zrušeny otvory pro zvedák
- vyměněny zadní blatníky převařené lemy a doplněny o plastové přepážky. Boční kovové mřížky otvorů přívodu vzduchu k chladiči nahrazeny Alu mřížkou.
- upraveny zadní podběhy dle rozměrů kol
- zadní kapota původní pojistka otevřeného stavu nahrazena plynovou vzpěrou zavařeny otvory po znaku
- zadní čelo má vyřezané výdechové otvory překryté ALU mřížkou
Podvozek:
- vpředu repasovaná náprava doplněná o hřebenové řízení
- v zadu výměna pružin za 120M
- Alu třídílná kola MTX 8,9J /13
- pneu 205/60R13 Falken
Exteriér:
- barva červená metalíza Flamengo
- tónovaná okna
- přední světla doplněna o stroboskopy a přídavná dálková ještě o led parkovačky
- nárazník osazen přídavnými mlhovkami
- přední blinkry osazeny čirým sklem
- klakson nahrazen tří trubkovou fanfárou umístěnou v předním blatníku před přepážkou
- ze spodu 8-mi barevné led podsvícení
- ramínka stěračů upravena na pružné lišty a vyleštěna
- hliníkový rámeček předního a zadního okna vyleštěn a nalakován
- chromovaná plastová zpětná zrcátka
- hliníkové krytky odtokových žlábků nahrazeny plastovou chromovou lemovkou
- zadní světla předělána na dvouvláknové žárovky
- původní gumové zástěrky nahrazeny plastovými dle velikosti kola
Interiér:
- přístrojová deska. Vrch přístrojové desky polepen vínově červeným leskimem a doplněn o otáčkoměr auto-style zabudovaný v obalu sport zrcátka. Popelník nahrazen autorádiem a přesunut do spodního Alu panelu. Na levé straně přístrojovka doplněna o progres-metr. Zkrácené páčky směrových a dálkových světel dle průměru volantu.
- pod přístrojovou deskou zabudován Alu panel vlastní výroby osazen panelem vypínačů, zástrčkou se zapalovačem, budíky (tlak oleje, voltmetr a ampérmetr) a popelníkem.
- podlaha interiéru polepena zátěžovým kobercem šedé a vínové barvy dále překryta olemovanými koberečky s logem škoda
- podlaha u řidiče a spolujezdce nasvícena modrým neonem
- na řadící páce použito madlo z fábie RS s koženou manžetou
- přední sedadla auto-styl samonavíjecí pásy
- zadní sedadla původní
- čalounění dveří vyřezané z plastu polepené vínově červeným leskimem
- dveře osazené centrálním zamykáním na dálkové ovládání spojené z alarmem
- původní čalounění střechy a sloupků přestříkané na černo
- původní radiátor topení nahrazen radiátorem z favorita, přívodní gumové hadice nahrazeny nerezovou trubkou. Plastové hadice pro přívod vzduchu k topení nahrazeny hliníkovými.
Audio:
- autorádio Panasonic CQ-C8300N
- v předních dveřích a zadním platě tří pásmové repro Pioneer
- za zadními sedadly aktivní subwoofer Dexon s předřazeným 1F kapacitorem
Motor:
- motor použit ze Š130, snížená hlava,
- leštěný nerezový příčný výfuk průměr 100 x 60 cm vlastní výroby
- použit 75A alternátor
- chlazení v repasovaném původním chladiči pomocí elektrického ventilátoru spínaného teplotním čidlem
Převodovka:
- pětistupňová stálý převod 4,22
hellboy / Škoda 100 - komentáře:
23:52:28
31.10.2008
31.10.2008
mb136gl
-> Eidy: alebo aj rapide, u nás sa všetko od 1000MB po rapid volá embečka, taký sprostý dedinský zvyk
23:26:30
31.10.2008
31.10.2008
Eidy
-> m8rinek: tak někdo říká eMBéčko i stodvacítce, takže klid.
10:45:30
31.10.2008
31.10.2008
Tuxik
-> m8rinek:
18:53:11
30.10.2008
30.10.2008
Turda
-> m8rinek:
18:47:59
30.10.2008
30.10.2008
m8rinek
-> furino: erko? ti jebe?
18:45:30
30.10.2008
30.10.2008
furino
ty jo mazec...moooooc krásné eRko
13:56:52
20.10.2008
20.10.2008
elév
Metalízu s lakem mi stříkal kamarád lakýrník přípravu jsem prováděl sam po plnič
13:54:57
20.10.2008
20.10.2008
elév
Co se týče toho spoileru, tak ten už na autě byl zachoval jsem ho pouze k vůli tomu brzdovému světlu moc se mi totiž nelíbí brzdové světlo za zadním oknem a navíc mi to nepřipadá zas tak hrozné možná jsem použil špatné foto ale mužu ubezpečit že to není poslední verze čekají nás v nějaké změny na kterých se intenzivně pracuje
18:46:10
17.10.2008
17.10.2008
Majklsto
kraaasna,az na ten spojler
inak to nema chybu
inak to nema chybu
03:28:22
17.10.2008
17.10.2008
Dave - ten pátý
Moc krásná...
12:30:12
16.10.2008
16.10.2008
radimais
Krasa super barva.to jsis strikal sam ??
12:03:35
16.10.2008
16.10.2008
Tomaso435
pěkná stovečka
19:28:30
14.10.2008
14.10.2008
ZbyŠek
fakt luxusni
17:27:29
14.10.2008
14.10.2008
Miloš Vyskočil
pěkný lak
14:27:18
12.09.2008
12.09.2008
Zdeněk.
jinak ji máš pěknou a ta kaplička na budík ze zrcátka beskydky je velmi zajímavé řešení
14:24:52
12.09.2008
12.09.2008
Zdeněk.
-> Syny: ten spoilirek se vyraběl i jako doplněk na kilčo a má dole rádius přesně podle 100vkový kapoty, to ovšem není tenhle případ, jinak by to bylo i pěkný
nicméně takhle se mi to také nelíbí
nicméně takhle se mi to také nelíbí
12:10:46
12.09.2008
12.09.2008
Plisek
máš to pěkný
00:01:23
12.09.2008
12.09.2008
Syny
Krasny kilco, ale ten spoilirek z ty skodovky vzadu, to je teda des a hruza... To tam nebejt tak je to parada!
19:38:58
09.09.2008
09.09.2008
Qwak
-> Vencars: tyjo ty máš taky nekdy pravdu to se divím ale je fakt ze az to sundá tak to bude uplná paráda ale i tak je to super..