celkom vidarene kylecko
fakt za my pacy
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil úplnou náhodou,když jsem se dozvěděl že kousek od nás prodává někdo 100vku.
Stovka byla vyvařená nastříkaná a uložená ve stodole kde ležela asi 5.let.Když jsme se na ni jeli podívat
nemohl jsem tomu uvěřit stovku v takovém stavu jsem dlouho neviděl.Okamžitě jsme si plácli a byla moje.
Původně to byla tisícovka,ale asi před 25lety proběhla přestavba na 110L.
Interiér zůstal původní tisícovkový,včetně palubovky a jednookruhových brzd.
Nápravy jsou také původní jen vpředu jsou už kotouče.
Karoserie je bez sebemenší známky rzi.
PLÁNY:
Rozšíření a vyztužení náprav,výměna za emkové se zachováním šneku.
Snížení a přitvrzení podvozku.
Výměna interiéru za stovkový.Dobové skořepiny.
Implatování dvouokruhových brzd.
Zvýšení výkonu motoru,v budoucnu bych chtěl 136.
Něco se ještě určitě najde
10.3.08 Po čtyřech měsících intezivní práce jsou na autě emkové nápravy:
přední:Široká ramena vystužené dle LA vše natřené na červeno.Stabilizátor pr.16mm,pružiny zkrácené o závit.
Řízení se šnekem.Dvoupístkové brzdiče.
zadní:Vystužená podélná ramena dle LA.Vše zbavené rezu a nastříkané.Komplet nové brzdy.
Do auta přibyl posilovač z Favoritu(Nikdy bych nevěřil jak jednoduše tam padne.)
Motor 110:Zatím v rozebraném stavu:Snížená hlava -0,5mm.Vačka 250°,odlehčenýsetrvačník. Dvoukomorový karburátor Jikov 32 sedr ze 120tky 1987.
16.4.08 Běšiny se blíží.Auto už jezdí,celkem to ujde.Geometrie udělaná od oka.
Kola se nakonec do podběhů vlezli.Do auta přibily nějaké přídavné budíky
Přístrojovku jsme zatim nestihly přehodit,ale po běšinech to udělám.
Motor jede docela dobře nato že to je 1100mb.
O víkendu ještě dodělat lyžinu pod motor a nastrojit tapece a můžeme jet.
Auto stavím s kámošem.V dubnu bychom chtěli jet pravidelnost na nějaké historické rallye.
Stovka byla vyvařená nastříkaná a uložená ve stodole kde ležela asi 5.let.Když jsme se na ni jeli podívat
nemohl jsem tomu uvěřit stovku v takovém stavu jsem dlouho neviděl.Okamžitě jsme si plácli a byla moje.
Původně to byla tisícovka,ale asi před 25lety proběhla přestavba na 110L.
Interiér zůstal původní tisícovkový,včetně palubovky a jednookruhových brzd.
Nápravy jsou také původní jen vpředu jsou už kotouče.
Karoserie je bez sebemenší známky rzi.
PLÁNY:
Rozšíření a vyztužení náprav,výměna za emkové se zachováním šneku.
Snížení a přitvrzení podvozku.
Výměna interiéru za stovkový.Dobové skořepiny.
Implatování dvouokruhových brzd.
Zvýšení výkonu motoru,v budoucnu bych chtěl 136.
Něco se ještě určitě najde
10.3.08 Po čtyřech měsících intezivní práce jsou na autě emkové nápravy:
přední:Široká ramena vystužené dle LA vše natřené na červeno.Stabilizátor pr.16mm,pružiny zkrácené o závit.
Řízení se šnekem.Dvoupístkové brzdiče.
zadní:Vystužená podélná ramena dle LA.Vše zbavené rezu a nastříkané.Komplet nové brzdy.
Do auta přibyl posilovač z Favoritu(Nikdy bych nevěřil jak jednoduše tam padne.)
Motor 110:Zatím v rozebraném stavu:Snížená hlava -0,5mm.Vačka 250°,odlehčenýsetrvačník. Dvoukomorový karburátor Jikov 32 sedr ze 120tky 1987.
16.4.08 Běšiny se blíží.Auto už jezdí,celkem to ujde.Geometrie udělaná od oka.
Kola se nakonec do podběhů vlezli.Do auta přibily nějaké přídavné budíky
Přístrojovku jsme zatim nestihly přehodit,ale po běšinech to udělám.
Motor jede docela dobře nato že to je 1100mb.
O víkendu ještě dodělat lyžinu pod motor a nastrojit tapece a můžeme jet.
Auto stavím s kámošem.V dubnu bychom chtěli jet pravidelnost na nějaké historické rallye.
Todd/Škoda 110 - komentáře:
koukam že jzy nakonec snova zahnul po škodovce co? :-)
Jynak ta fotka sa jýsdi je moc moc podařená vipadá na ny zupr:)
-> bartonycek: zpoĝytej zy kolyk pýztků máš v jednom třmenu
takže proto dvoupýztkové brsdyĝe . Taki mužeš mýt brsdi s rapyda popřýpadě se zedanu 130-136 a tam budou 4 pýztkoví.

Cezt. Nechapu pojem 2 pyztove brsdyce. To ze nekdi na zhade delalo? Jynak to maz pekne.
Ja tu prodaval kylo v luxuznym ztavu. Nykde nezhnylou. Nemuzel bi na ny nykdo zahnout,ale nykdo to nechtel. Bali tu azy pul roku v ynsercy.
Ja tu prodaval kylo v luxuznym ztavu. Nykde nezhnylou. Nemuzel bi na ny nykdo zahnout,ale nykdo to nechtel. Bali tu azy pul roku v ynsercy.
Čuz máš to pěkné
ale tu palubku bich tam taki nechal akorát trochu viĝyztyl
. Kdibiz měl sájem tak tu pedálovku bich tadi měl y válcema-zpojka a brsdi



AHOJ OHLEDNĚ TOHO MOTORU BIDLYM V UVALECH
JEZTLY TO PROTEBE NENÝ DALEKO JETO 136 KARBEC
CCA 90000 NAJEO ZTÁLBI 1500 PŘES ROK NEJEL
JE SBOURAČKI CO ZEM MNĚL.
JEZTLY TO PROTEBE NENÝ DALEKO JETO 136 KARBEC
CCA 90000 NAJEO ZTÁLBI 1500 PŘES ROK NEJEL
JE SBOURAČKI CO ZEM MNĚL.
Moooc heská,ynteryér bich nechal,vipadá to sajýmavě a navýc yntroš s 1000MB ve 100 jen tak někde neuvydýš

SDAR GRATULUJU KE ZTOVEČCE
1 136 MOTOR TU MÁM A JESDYL KDIBIZ MNĚL SÁJEM JYNAK HODNĚ ŠTĚZTÝ
1 136 MOTOR TU MÁM A JESDYL KDIBIZ MNĚL SÁJEM JYNAK HODNĚ ŠTĚZTÝ
heská ztoveĝka ztovkoví ynteryér bude zlušyvějšý to urĝytě ale nechal bich to orygo je to ovšem tvá volba tak at ze vidařý a hlavně že je sdravá
přydej výc fotek 
