skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!!!!!!!!!!!!!PRODÁNO!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!
JENOM PRO ORIENTACI A ZBYTEČNÝ DOTAZY JE TO AUTO NA BĚŽNÝ SILNIČNÍ PROVOZ DO PRÁCE A ZPĚT,K TOMU JSOU TAKÉ SMĚŘOVANÉ ŮPRAVY VOZU:POHODLÍ A A JÍZDNÍ VLASTNOSTI.
Takže auto po prvním majiteli,mám k němu i originál stvrzenku z mototechny v Pelhřimově.Auto bylo garážované,nikdy nebourané-pouze meněny blatníky,jinak původní barva,jak je vidět z obrázků je důkladně vystříkáno proti korozi.Cena za co sem to koupil byla smešná s ohledem na stav vozidla 2500Kč.Nově obuto na gumách 155/14-už rovný vzorek,takže gumi sundány a dou do prodeje,aby se vrátily many.Jediná koroze,kterou sem našel je u prahů zespoda na podlaze,ale místama,jinak je v nej stavu.
TROCHA INFO:
Škoda 100l,typ 717
Rok výroby:1975
Barva:světle hnědá
Najeto:117000km
Motor:po částečné generálce někdy v 80000km
Brzdy:po GO
Dosažené úspěchy:
31.5.2008-Umístění na bedně:3 místo-Sprint na 400m do 1400ccm v Želivě
30.5.2009-Umístění na bedne:2 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
19.9.2009-Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
29.5.2010-Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
18.9.2010-Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
PRODÁNO 1/2011 DO PRAHY NEW MAJITEL-VRATISLAV VRATUSA KLÍMA (viz facebook)
Plánované úpravy:
Exteriér dle Š110L Rally:Lakýrník-Ladislav Straka
barva:Ral 1037 lesk-kastle,Ral 9003 lesk-pruh na bocích,Ral 9005 lesk-obě kapoty.
2 oká maska-přední světla Golf 2,zadní světla nové originál
přední lízátko Tiller tunning
13 kola-gumi 165/70/13--SEMPERIT
vyfuk-Dle dokumentace Š130 LA-nerez
Motor:
1 VARIANTA!!!!!!(DEJ MU PÁNBUH LECHKÝ SPANÍ)
Chlazení náporem-120,trubky vedeny pod podlahou-SPLNĚNO
Fa 136-hlava snizena na doraz-SPLNĚNO
vačka-280ka-SPLNĚNO
karburator-Lada1300ccm,up raven po vzoru Skoda100Lukas-SPLNĚNO
saci potrubi-prevareno Favo nebo Fel. potrubí-SPLNĚNO
vyfukove potrubi-Š136 nebo svody 4 do 1-SPLNĚNO
vyfuk-Dle dokumentace Š130 LA-nerez-SPLNĚNO
vyrobena trubka místo výfuku samozřejmě nerez-SPLNĚNO-(pouze na sprinty)
2 VARIANTA!!!!!
Odhad výkonu 50kW (základ má 42.7kW)
Motor 120LS-vnitřnosti
Hlava 110R-snižená o 0.8mm(new ventily+trochu poladěná)
Vačka 280 stupnů
Rozdělovač š120LS
Sání(110R),Karburátor Lada nový(dif.23,24)
Výfuk 130L/A
Setrvačník a řemenička odlechčeny dle L/A
Spojka 190mm,přítlačák Sachs
Prevodovka:
4 kvalt-SP:4.44
Interier:
jiné sedačky-přední Citroen ZX-SPLNĚNO
zadni sedacky origo-SPLNĚNO
kaplicka š120s-na pridavne budiky-SPLNĚNO
celokoberec na podlahu-cerny-BUDE
Chystá se přečalounění celého interiéru do světlé koženky v barvě auta-ČÁSTĚČNĚ SPLNĚNO (JSOU HOTOVÉ VŠECHNY SEDAČKY)
Napravy:
Předni naprava po GO-M typ se snekem-trochu vic utahlej
pred. napr.-4 pistove brzdy-propojky-SPLNĚNO
nove kotouce š130,odvrtavane-SPLNĚNO
tlumiče Lada (jsou lepší jak serie)-SPLNĚNO
pružiny od Tunera 80kN-SPLNĚNO
Zadní náprava,M typ,
kompletní GO,22 prasátka,nové samostavy,pakny,lana na ručku-SPLNĚNO
pružiny sk. A2 (tvrdší o 50%)-SPLNĚNO
tlumiče série,ale chystají se tvrdší-BUDOU
31.5.2008
Umístění na bedně:3 místo-Sprint na 400m do 1400ccm v Želivě.
30.5.2009
Umístění na bedne:2 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
Zakoupen new karbec Lada(funglovka,ještě zaslepená)dif. to má 23,24.A cena směšná 1000kč(v mototechně po mě chtěli 2800kč-hold dobrej kup).
19.9.2009
Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
A chystá se malý rozdělovač 1000MB a taky se předělává hlava 120LS.
4.-6.12.2009
Tak jsem něco podělal na autě.Přední podběhy seškrábat na plech a 2* základ + 2* komaxová vrchní barva(šedivá).Vykoukla na mě v rohu dírka tak se chystám jí zavařit o víkendu a dotřít.Pak mě čeká horolezecká stěna za chladičem oškrábat a natírat.Hlava LS je na půl hotová (vyleštěné kanály+srovnaná) ještě se musej udělat vodítka a nový ventily.
28.-30.5.2010
Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
Auto bylo v plniči a jen tak na oko nastrojený,aby sem snim mohl jet.
Ted už máme kabátek a docela se líbí i mému okolí,tak jen to ted nerostřelit.
Koupili jsme také new zrcátka a pasujou tam skvěle.
18.11.2010
Tak jsem si udělal radost,konečně!!
Koupil jsem kapličku 120S na přídavné budíky,vzpěru mezi přední tlumiče a uvažuju o novym rozdělovači Hanhart-klasiku.Ještě si to promyslim,ale každopádně budu objednávat 18mm-20mm stabilizátor (ještě nevim jakej) a tvrdý uložení od Pemita.Tot vše.Fotky jsem línej nahrát,tak snad o víkendu.
Video z Besin:
JENOM PRO ORIENTACI A ZBYTEČNÝ DOTAZY JE TO AUTO NA BĚŽNÝ SILNIČNÍ PROVOZ DO PRÁCE A ZPĚT,K TOMU JSOU TAKÉ SMĚŘOVANÉ ŮPRAVY VOZU:POHODLÍ A A JÍZDNÍ VLASTNOSTI.
Takže auto po prvním majiteli,mám k němu i originál stvrzenku z mototechny v Pelhřimově.Auto bylo garážované,nikdy nebourané-pouze meněny blatníky,jinak původní barva,jak je vidět z obrázků je důkladně vystříkáno proti korozi.Cena za co sem to koupil byla smešná s ohledem na stav vozidla 2500Kč.Nově obuto na gumách 155/14-už rovný vzorek,takže gumi sundány a dou do prodeje,aby se vrátily many.Jediná koroze,kterou sem našel je u prahů zespoda na podlaze,ale místama,jinak je v nej stavu.
TROCHA INFO:
Škoda 100l,typ 717
Rok výroby:1975
Barva:světle hnědá
Najeto:117000km
Motor:po částečné generálce někdy v 80000km
Brzdy:po GO
Dosažené úspěchy:
31.5.2008-Umístění na bedně:3 místo-Sprint na 400m do 1400ccm v Želivě
30.5.2009-Umístění na bedne:2 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
19.9.2009-Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
29.5.2010-Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
18.9.2010-Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
PRODÁNO 1/2011 DO PRAHY NEW MAJITEL-VRATISLAV VRATUSA KLÍMA (viz facebook)
Plánované úpravy:
Exteriér dle Š110L Rally:Lakýrník-Ladislav Straka
barva:Ral 1037 lesk-kastle,Ral 9003 lesk-pruh na bocích,Ral 9005 lesk-obě kapoty.
2 oká maska-přední světla Golf 2,zadní světla nové originál
přední lízátko Tiller tunning
13 kola-gumi 165/70/13--SEMPERIT
vyfuk-Dle dokumentace Š130 LA-nerez
Motor:
1 VARIANTA!!!!!!(DEJ MU PÁNBUH LECHKÝ SPANÍ)
Chlazení náporem-120,trubky vedeny pod podlahou-SPLNĚNO
Fa 136-hlava snizena na doraz-SPLNĚNO
vačka-280ka-SPLNĚNO
karburator-Lada1300ccm,up raven po vzoru Skoda100Lukas-SPLNĚNO
saci potrubi-prevareno Favo nebo Fel. potrubí-SPLNĚNO
vyfukove potrubi-Š136 nebo svody 4 do 1-SPLNĚNO
vyfuk-Dle dokumentace Š130 LA-nerez-SPLNĚNO
vyrobena trubka místo výfuku samozřejmě nerez-SPLNĚNO-(pouze na sprinty)
2 VARIANTA!!!!!
Odhad výkonu 50kW (základ má 42.7kW)
Motor 120LS-vnitřnosti
Hlava 110R-snižená o 0.8mm(new ventily+trochu poladěná)
Vačka 280 stupnů
Rozdělovač š120LS
Sání(110R),Karburátor Lada nový(dif.23,24)
Výfuk 130L/A
Setrvačník a řemenička odlechčeny dle L/A
Spojka 190mm,přítlačák Sachs
Prevodovka:
4 kvalt-SP:4.44
Interier:
jiné sedačky-přední Citroen ZX-SPLNĚNO
zadni sedacky origo-SPLNĚNO
kaplicka š120s-na pridavne budiky-SPLNĚNO
celokoberec na podlahu-cerny-BUDE
Chystá se přečalounění celého interiéru do světlé koženky v barvě auta-ČÁSTĚČNĚ SPLNĚNO (JSOU HOTOVÉ VŠECHNY SEDAČKY)
Napravy:
Předni naprava po GO-M typ se snekem-trochu vic utahlej
pred. napr.-4 pistove brzdy-propojky-SPLNĚNO
nove kotouce š130,odvrtavane-SPLNĚNO
tlumiče Lada (jsou lepší jak serie)-SPLNĚNO
pružiny od Tunera 80kN-SPLNĚNO
Zadní náprava,M typ,
kompletní GO,22 prasátka,nové samostavy,pakny,lana na ručku-SPLNĚNO
pružiny sk. A2 (tvrdší o 50%)-SPLNĚNO
tlumiče série,ale chystají se tvrdší-BUDOU
31.5.2008
Umístění na bedně:3 místo-Sprint na 400m do 1400ccm v Želivě.
30.5.2009
Umístění na bedne:2 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
Zakoupen new karbec Lada(funglovka,ještě zaslepená)dif. to má 23,24.A cena směšná 1000kč(v mototechně po mě chtěli 2800kč-hold dobrej kup).
19.9.2009
Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
A chystá se malý rozdělovač 1000MB a taky se předělává hlava 120LS.
4.-6.12.2009
Tak jsem něco podělal na autě.Přední podběhy seškrábat na plech a 2* základ + 2* komaxová vrchní barva(šedivá).Vykoukla na mě v rohu dírka tak se chystám jí zavařit o víkendu a dotřít.Pak mě čeká horolezecká stěna za chladičem oškrábat a natírat.Hlava LS je na půl hotová (vyleštěné kanály+srovnaná) ještě se musej udělat vodítka a nový ventily.
28.-30.5.2010
Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
Auto bylo v plniči a jen tak na oko nastrojený,aby sem snim mohl jet.
Ted už máme kabátek a docela se líbí i mému okolí,tak jen to ted nerostřelit.
Koupili jsme také new zrcátka a pasujou tam skvěle.
18.11.2010
Tak jsem si udělal radost,konečně!!
Koupil jsem kapličku 120S na přídavné budíky,vzpěru mezi přední tlumiče a uvažuju o novym rozdělovači Hanhart-klasiku.Ještě si to promyslim,ale každopádně budu objednávat 18mm-20mm stabilizátor (ještě nevim jakej) a tvrdý uložení od Pemita.Tot vše.Fotky jsem línej nahrát,tak snad o víkendu.
Video z Besin:
Škoda 100l-Hundrtcar II. - komentáře:
21:21:02
30.08.2007
30.08.2007
hundrtkarjiri
co jako myslíš těma černíma kapotama a fízlama-ze zákona musí být 2/3 barvy půpvodní aten zbytek je na tobě.A kola samozřejmě Loukotě,ale bude těžké sehnat v peknym stavu a nezničený.
20:52:07
30.08.2007
30.08.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> hundrtkarjiri: když to tak čtu jaká na to chceš dát kola??ty černý kapoty mně taky lákaj,ale kazito vzhled auta a už sem je tam měl,ale co policajt to kontrola..je to hrozně na oko...
13:31:25
30.08.2007
30.08.2007
hundrtkarjiri
akorát bude obtížné sehnat kola!!
13:29:51
30.08.2007
30.08.2007
hundrtkarjiri
emko nápravu dávat nebudu z jednoho prostýho důvodu-STK,chci na tom mít legální úpravy,nebo ůpravy dle dokumentace,které mají sportovní homologaci.jinak chci mít exteriér dle Š110L Rally,motor a pár věcí v interiéru,až na audio a otáčkoměr,by to mělo být skoro tak.tot vše.
12:22:40
30.08.2007
30.08.2007
petřík
-> hundrtkarjiri: no tak se mi to líbí víc :))) kašli na položky akorát zbytečný setrváky dej eMko :) j oa k těm prasátkum bych doporučoval i pumpu 22mm jinak ti to bude brzdit až upe dole (pedál) jako mě :) ale brzdí to pěkně
17:28:15
17.08.2007
17.08.2007
hundrtkarjiri
15:10:13
03.08.2007
03.08.2007
petřík
-> hundrtkarjiri: je pěkná ale ten volant je tam jak pěst na oko .
10:22:29
03.08.2007
03.08.2007
janos
O-ri-go! O-ri-go!
08:06:50
03.08.2007
03.08.2007
Lůďa
-> hundrtkarjiri: Čau,tak koukám rampa už na autě Spokojenost?
19:44:51
17.07.2007
17.07.2007
Matty110L - zrušená registrace
dobrá origo bude nejhežčí,já už to poznal taky po mnoha variacích na svojim voze a vracím se z5 na origo:)
22:48:55
16.07.2007
16.07.2007
Embeso
je to fešanda.jsem taky pro origo!!!!!!!!!!
22:13:28
16.07.2007
16.07.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> hundrtkarjiri: to bude kočena..další očividná škoda rally
12:47:00
16.07.2007
16.07.2007
tommyR136
-> hundrtkarjiri: neni to skoda....nechej ji v origu...vypada moc pekne!!!!
20:55:12
15.07.2007
15.07.2007
hundrtkarjiri