skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Asi před rokem a půl jsem koupil vůz Škoda 110L od jedné pani. Byla až od Strakonic ode mě asi kolem 200 km. Přijel jsem tam a ona otevřela garáž...ohh. Ze začatku vypadala pěkně ale s tátou jsme vytlačili škudku ven, a to už tak veselý nebylo.
Lemy a prahy byly vohnilý od soli. Ale jinak v poho. Dostal jsem k tomu 8 kol a sportovní volant-asi origo. Jedinej problém auto bez stk a bez pojištění a značky v depozitu.
Popili jsme u pani kávu a dozvěděli se něco o autě. Její manžel byl prvním majitelem vozu. To se zdála být výhoda. Řekla nám, že manžel umřel asi před dvěma lety a ona musela auto odstavit, protože neměla řidičák a ani peníze na ůdržbu. Po dvou letech v garáži no víte co. Tak jsme si plácli a auto za 3000 Kč bylo moje.
Čekala nás cesta dom 200 kiláků na laně za tátovým Citroenem ZX. V Chýnově kousek od nás flojdi. Auto bez STK a pojištěni, to bude za 20000 Kč pánové řek flojd. Nakonec jsme to ukecali na litr a byl sem rád. A začalo scháněni ND. Po roce a půl to vypadá takhle.
Čeká mě tedka výměna motoru za fávo 135, široký nápravy, náporák, atd co je spojený s přestavbou. Chtěl bych to stihnout do srazu na Mácháči, ale nevim. Držte mi palce.
MADE IN HUNDRTCAR:
Škoda 110L,TYP:717
Rok vyroby: 1975(do provozu 1976)
Kasle v roce 90 menena,91bouračka na předek-srnka-menen cely predek.
Komplet nova plecharina-leto2006
Tak takhle by měla vyjet někdy v Létě 2017-18-popis bude aktualizován.
Motor:
Základ:Felicie 50kW
V popisu fotek-stále ve vývoji,dle stavu peněz.
Exterier:
zavarene vicko nadrze-v kufru
zavarene okapnicky a diry na C sloupkách
Interier:
sportovni volant-32cm škoda (menší kolínák)
kompletni new elektrika
Šroubovaný dobový rám dle dokumentace(zadní oblouk s křížem) + k němu dodělán přední oblouk a spojen.Rám-trubky:38mm*2. 5mm ,11 523.1 ČSN 41 1523
Napravy:Vyztuženy dle L/A a home made
predni-úzká s převodkou,kotouce odvrtavane Ferodo(speedpro),4 pistove brzdy-nerezové propojky,pružiny Kalmar 220mm,tlumiče Kůrka-vrchy
zadni-úzké nohavice,bubny,22 prasátka,pružiny HP,tlumiče Kůrka-vrchy
kompletni GO,
Kola:
plechy 13ky-chromový komaxit/-165-175-185/55-6 0-Yokohama,Nankang,Dunlop, atd.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
AKTUALIZACE
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
6.3.2008
AKTUALIZACE:tak se začíná pracovat na skeletu a hlavně na hnutém sloupku a střeše,která je potřeba zavařit po uřezaní okapniček,příští tejden budou snad fotky.
24.3.2008
Převařen sloupek a zavařený okapnice,tedka se vrhnu na podlahu-vyřiznout a udělat z nova z rovnýho plechu(3mm),ne že by podlaha byla schnilá,ale proto jak chci udělat vodu spodem a zároven zaretušovat 5q převodovku-jinak podlahu už ma zamluvenou Lůda.Zatim čus
13.6.2008
Na straně řidiče je danej novej práh(od bouračky ten původní byl provalenej dovnitř) a začínám pracovat na podlaze.Chtěl bych auto max odlechčit-už jsem zapracoval na zadních dveřích,které jsem vyřezal.Chtěl bych auto dokončit do srazu v Želivě na podzim.Držte palce snad to víde.
2009:
Tak tu máme nový rok 2009 a s autem sem hnul jen minimálně,ale jelikož jsou značky v depozitu,tak snad to nějak letos doufám postavym na kola.Potřeboval bych totiž udělat STK a připravit to na druhou půlku sezony,až mi vrátej řidičák z čistírny.Už mě totiž nebaví obcházet holou kastli ve stodole kde překáží.Tak mi držte palce a hlavně hodně peněz na dokončení.Zdraví H.J. z Vysočiny
11/2009:
Tak letos se snad ještě do auta přivaří rám,kterej jsem zadal do výroby-začátkem prosince snad bude hotovo.A přes zimu se chci pustit do náprav a převodovky.A jestli to víde tak snad v Lednu si nechám složit motor.Potřebuju to mít do konce března v kupě.A autíko se nám přebarví na pískovou žlutou jako H II.Tod zatím vše.Fotky budu postupně přidávat.
1/2010
Tak konečně nějakej postup,včera mi přišel říct šéf,že konečně sehnal ty originál trubky na rám až někde z Chomutova.Prej Ferona a další,že prej je nemají.To sem nevěděl,že stím bude takovej problém a kde soudruzi udělali chybu,když na rám použili opravdu hutnější materiál(Rám-trubky:38mm* 2.5mm ,11 523.1 ČSN 41 1523).
Přislíbil mi,že do konce Ledna bude hotový,tak jsem na něj zvědav.
3/2010
Tak konečně po dlouhý době rám hotov,ještě zbývá dodělet boční vzpěry mezi předním a zadním obloukem.Foto o víkenduTaké mám hotový kola Ronal ve zlatém komaxitu a ještě zalakovaný,vypadaj fajnově.Ted se pustim do zbývající zadní nápravy a ramenou na předek.Nápravy budou komplet červenej komax jako nápravnice a vyztuženy dle L/A.Dokončení vidim střízlivě na konec léta,aby auto bylo hotovo na podzimní Želivskí sraz.
2016
No událo se mnoho věcí v mém os. životě a moje kilo je pořád se mnou.Mimo jiné jsem vyřešil depozit auta a za tu dobu postoupil vývoj auta zpátky na začátek.Nápravy jsem nasadil zpátky úzké,ale prošly menší GO.Také nějaké plechy se vrátily na originál,ale jak jste si už všimly ze starých fotek,auto prošlo nezvratným vývojem (uřezané okapničky,díra na 5Q,sloupek řízení) tak už nepůjde dát uplně di kupy jak bych dnes chtěl.Ale budu se snažit zase o vyjímečný kousek,který překvapil kdysi davno.
S pozdravem J.K.
Lemy a prahy byly vohnilý od soli. Ale jinak v poho. Dostal jsem k tomu 8 kol a sportovní volant-asi origo. Jedinej problém auto bez stk a bez pojištění a značky v depozitu.
Popili jsme u pani kávu a dozvěděli se něco o autě. Její manžel byl prvním majitelem vozu. To se zdála být výhoda. Řekla nám, že manžel umřel asi před dvěma lety a ona musela auto odstavit, protože neměla řidičák a ani peníze na ůdržbu. Po dvou letech v garáži no víte co. Tak jsme si plácli a auto za 3000 Kč bylo moje.
Čekala nás cesta dom 200 kiláků na laně za tátovým Citroenem ZX. V Chýnově kousek od nás flojdi. Auto bez STK a pojištěni, to bude za 20000 Kč pánové řek flojd. Nakonec jsme to ukecali na litr a byl sem rád. A začalo scháněni ND. Po roce a půl to vypadá takhle.
Čeká mě tedka výměna motoru za fávo 135, široký nápravy, náporák, atd co je spojený s přestavbou. Chtěl bych to stihnout do srazu na Mácháči, ale nevim. Držte mi palce.
MADE IN HUNDRTCAR:
Škoda 110L,TYP:717
Rok vyroby: 1975(do provozu 1976)
Kasle v roce 90 menena,91bouračka na předek-srnka-menen cely predek.
Komplet nova plecharina-leto2006
Tak takhle by měla vyjet někdy v Létě 2017-18-popis bude aktualizován.
Motor:
Základ:Felicie 50kW
V popisu fotek-stále ve vývoji,dle stavu peněz.
Exterier:
zavarene vicko nadrze-v kufru
zavarene okapnicky a diry na C sloupkách
Interier:
sportovni volant-32cm škoda (menší kolínák)
kompletni new elektrika
Šroubovaný dobový rám dle dokumentace(zadní oblouk s křížem) + k němu dodělán přední oblouk a spojen.Rám-trubky:38mm*2. 5mm ,11 523.1 ČSN 41 1523
Napravy:Vyztuženy dle L/A a home made
predni-úzká s převodkou,kotouce odvrtavane Ferodo(speedpro),4 pistove brzdy-nerezové propojky,pružiny Kalmar 220mm,tlumiče Kůrka-vrchy
zadni-úzké nohavice,bubny,22 prasátka,pružiny HP,tlumiče Kůrka-vrchy
kompletni GO,
Kola:
plechy 13ky-chromový komaxit/-165-175-185/55-6 0-Yokohama,Nankang,Dunlop, atd.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
AKTUALIZACE
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
6.3.2008
AKTUALIZACE:tak se začíná pracovat na skeletu a hlavně na hnutém sloupku a střeše,která je potřeba zavařit po uřezaní okapniček,příští tejden budou snad fotky.
24.3.2008
Převařen sloupek a zavařený okapnice,tedka se vrhnu na podlahu-vyřiznout a udělat z nova z rovnýho plechu(3mm),ne že by podlaha byla schnilá,ale proto jak chci udělat vodu spodem a zároven zaretušovat 5q převodovku-jinak podlahu už ma zamluvenou Lůda.Zatim čus
13.6.2008
Na straně řidiče je danej novej práh(od bouračky ten původní byl provalenej dovnitř) a začínám pracovat na podlaze.Chtěl bych auto max odlechčit-už jsem zapracoval na zadních dveřích,které jsem vyřezal.Chtěl bych auto dokončit do srazu v Želivě na podzim.Držte palce snad to víde.
2009:
Tak tu máme nový rok 2009 a s autem sem hnul jen minimálně,ale jelikož jsou značky v depozitu,tak snad to nějak letos doufám postavym na kola.Potřeboval bych totiž udělat STK a připravit to na druhou půlku sezony,až mi vrátej řidičák z čistírny.Už mě totiž nebaví obcházet holou kastli ve stodole kde překáží.Tak mi držte palce a hlavně hodně peněz na dokončení.Zdraví H.J. z Vysočiny
11/2009:
Tak letos se snad ještě do auta přivaří rám,kterej jsem zadal do výroby-začátkem prosince snad bude hotovo.A přes zimu se chci pustit do náprav a převodovky.A jestli to víde tak snad v Lednu si nechám složit motor.Potřebuju to mít do konce března v kupě.A autíko se nám přebarví na pískovou žlutou jako H II.Tod zatím vše.Fotky budu postupně přidávat.
1/2010
Tak konečně nějakej postup,včera mi přišel říct šéf,že konečně sehnal ty originál trubky na rám až někde z Chomutova.Prej Ferona a další,že prej je nemají.To sem nevěděl,že stím bude takovej problém a kde soudruzi udělali chybu,když na rám použili opravdu hutnější materiál(Rám-trubky:38mm* 2.5mm ,11 523.1 ČSN 41 1523).
Přislíbil mi,že do konce Ledna bude hotový,tak jsem na něj zvědav.
3/2010
Tak konečně po dlouhý době rám hotov,ještě zbývá dodělet boční vzpěry mezi předním a zadním obloukem.Foto o víkenduTaké mám hotový kola Ronal ve zlatém komaxitu a ještě zalakovaný,vypadaj fajnově.Ted se pustim do zbývající zadní nápravy a ramenou na předek.Nápravy budou komplet červenej komax jako nápravnice a vyztuženy dle L/A.Dokončení vidim střízlivě na konec léta,aby auto bylo hotovo na podzimní Želivskí sraz.
2016
No událo se mnoho věcí v mém os. životě a moje kilo je pořád se mnou.Mimo jiné jsem vyřešil depozit auta a za tu dobu postoupil vývoj auta zpátky na začátek.Nápravy jsem nasadil zpátky úzké,ale prošly menší GO.Také nějaké plechy se vrátily na originál,ale jak jste si už všimly ze starých fotek,auto prošlo nezvratným vývojem (uřezané okapničky,díra na 5Q,sloupek řízení) tak už nepůjde dát uplně di kupy jak bych dnes chtěl.Ale budu se snažit zase o vyjímečný kousek,který překvapil kdysi davno.
S pozdravem J.K.
Škoda110L-Hundrtcar I. - komentáře:
Brsi přydám new foto. auta.
pánové, chcy váz varovat před týmto ĝlověkem vys tento odkas:zkoda-vyrt.cs/cs/.../1011
67-skuzenozty-z-prodejcy?g
otopozt=2...
-> hundrtkarjyry: ok 

Pekné len ten predni vyres v ĝele ty trochu nevyšyel.
-> Luki.: to roshodne ne,je to jenom polosení na podlase.
-> hundrtkarjyry: sadný vspěri rámu doufam nebudou přychicení takhle k podlase sadnýho savasadlového proztoru, kde teď ležý?!
y>-> johanyng 15.12.10 21:45:07: Ten rám my ležý v autě už půl roku a neny dodělanej.
-> hundrtkarjyry: aaa koukam se us sbrojyz na zesonu což?
-> afro100: dyki.. :)
-> jelenko: zpeedpro.cs/propojka-4pyz
tkovi-zkodovacki-brsdyc-p-
4293.html
poprypade kontaktuj myeztneho clena mototechnu, ten roby neres ...
poprypade kontaktuj myeztneho clena mototechnu, ten roby neres ...
-> hundrtkarjyry: nasdar pekne kylo chcem za ta opytat kde bi za daly sohnat tye neresove prepojki na predne brsdi ?
new foto

vzechno pekne as na ti pryzerne vifukove zvodi to je prozte tragedye ale jynak drsym palce
New foto

jjj pekne

jo fotki budou,ale as bude auto v dylne a bude ze na nem pracovat
-> hundrtkarjyry: Kdi budou nějakí noví foteĝki?
Ako máš robení odvod vsduchu s chladyĝa?? prydáš foto??