skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Video z Brzdenia:
Upravy a renovacie TU:
skoda-virt.cz/cz/.../4019 -go-naprav
https://www.youtube.com/w atch?v=bWlP6LLdd4o&lis t=PLyd9oFj2vuInTdNNVI3a5D4 764d_F6u84&index=5
Upravy a renovacie TU:
skoda-virt.cz/cz/.../4019 -go-naprav
https://www.youtube.com/w atch?v=bWlP6LLdd4o&lis t=PLyd9oFj2vuInTdNNVI3a5D4 764d_F6u84&index=5
Pistaa 100ka - komentáře:
23:05:40
10.12.2011
10.12.2011
jok3r
-> Péďa17: ono kdy nekde uvidis pistuu na fotce tak ani moc mista nepotrebuje
22:14:48
10.12.2011
10.12.2011
Péďa17
-> pistaa: krása,kolik cm máš nad sedačkou?moc asi ne podle fotky.Jinak držím palce
21:56:22
08.12.2011
08.12.2011
Bery
-> Zazaa: přísup pedagoga:-)
jinak-psalo se o otočené převodovce o stránku z5.
dneska jsem to neustál))
jinak-psalo se o otočené převodovce o stránku z5.
dneska jsem to neustál))
14:44:51
08.12.2011
08.12.2011
LukaB
-> MOLSO: to mi jasne potom lepsie startuje
14:44:22
08.12.2011
08.12.2011
LukaB
-> Zazaa: dakujem za vysvetlenie
13:57:25
08.12.2011
08.12.2011
MOLSO
-> Zazaa: a nebude problem s odvzdušnením spojky ?
13:43:22
08.12.2011
08.12.2011
Zazaa
-> LukaB: predstav si ze mas prevodovku v aute, podvozek tak akorat ze vystup z prevodovky je v jedne rovine s osou naboje kola (klouby jsou v rovine atd)
za normalniho stavu mas tu hnanou hridel od motoru NAD poloosama
kdyz das prevodovku vzhuru nohama tak se ta hridel dostane pod poloosy a tim celej motor prijde niz a snizi se teziste
jeste doplneni, delalo se to tak treba u formuli kde to snizeni bylo jeste citelnejsi jelikoz motor byl v podstate nejvyssi misto auta a nechal se pak i lip zakapotovat
a taky se nemusi resit otaceni diferaku u motoru uprostred :)
za normalniho stavu mas tu hnanou hridel od motoru NAD poloosama
kdyz das prevodovku vzhuru nohama tak se ta hridel dostane pod poloosy a tim celej motor prijde niz a snizi se teziste
jeste doplneni, delalo se to tak treba u formuli kde to snizeni bylo jeste citelnejsi jelikoz motor byl v podstate nejvyssi misto auta a nechal se pak i lip zakapotovat
a taky se nemusi resit otaceni diferaku u motoru uprostred :)
12:53:03
08.12.2011
08.12.2011
MOLSO
-> LukaB: znížené ťažisko štartéra
12:42:02
08.12.2011
08.12.2011
LukaB
-> Bery: nechapem vyznam otocenie a nikde to neni napisane
12:33:10
08.12.2011
08.12.2011
Bery
-> LukaB: víc číst,myslet a míň psát...pořád dokola to samý,ale je to marný,je to marný.....je to marný...
12:03:00
08.12.2011
08.12.2011
LukaB
-> pistaa: prevodovka hore zipsom zaujmave ma to dvovod alebo preco to tak je?????
22:18:39
03.12.2011
03.12.2011
David V6
-> Tuner#2: ty si nepamatuješ jak jezdil minulej rok víťan na okruhu,teda než mu bouchla ta hadice,někde je i video
20:18:30
03.12.2011
03.12.2011
pistaa
-> pitrs-84@: nema to vyhody , ziadne .. a nie je to skodovka.. fabrika to mala takto a ja to tak chcem tiez.. niektore veci nepotrebuju dovod.. ale ved uprav a skus to, alebo cerpaj z historie.. a uvidis..
19:34:32
03.12.2011
03.12.2011
pitrs-84@
-> pistaa: muzu tedy znat tvuj nazor na otoceny motor?
16:22:47
03.12.2011
03.12.2011
pistaa
-> Tomicraw: no to ale este dlho potrvá veď to dobre vieš
11:20:15
03.12.2011
03.12.2011
Tomicraw - zrušená registrace
Ty z toho jednoho dne uděláš letadlo =)
22:58:49
02.12.2011
02.12.2011
Fifa
Pánové vaše problémy jsou zajímavý. A to většina z vás má důležitější starosti..
Jinak nic proti Pistovii - respect.
Jinak nic proti Pistovii - respect.
22:33:38
02.12.2011
02.12.2011
Zazaa
-> Tuner#2: ja se v MI vezl pravda uz bez turba jen s 2litrem a parada ... tam byl problem spis v kombinaci s prodlevou turba atd
zbytek SZ
zbytek SZ