skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 110 L r.v.1973 do provozu v lednu 1974.Exportní provedení s pravostranným řízením.Vozidlo prodáno v ČSSR jako nové za zhruba 1/2 běžné ceny-jako nepojízdné.Dle dochované pořizovací faktury z důvodu zatopení motoru,převodovky a rozvodovky mořskou vodou(bližší informace a důvod zatopení se již zřejmě nepodaří zjistit.........)Vozidlo po původním majiteli!Najeto cca.69 000 mil,vše původní, údajně i čtyřoké čelo,volant a páčky pod ním z typu 110 R.Dle informací pamětníka z AZNP Mladá Boleslav skutečně některé exportní sedany byly vybavovány"lepšími&q
uot; volanty a páčkami ze Škoda 110 R(to potvrzují i fotografie vozů s pravostranným řízením které mám).Čelo zůstává záhadou - syn zemřelého majitele tvrdí původní,můj názor je vyměněné!Lak původní,bohužel na několika místech amatérsky opravován.Vozidlo má několik drobných oděrek.Můj cíl je vozidlo zbavit těchto nedostatků a zachovat ho v původním stavu.
Máňa II. - komentáře:
Kdizy ze povydalo mesy lydma, se ze nejaka lod do Anglye ze ztovkama potopyla a tak ze auta vratyla spet a prodavala sa levnou cenu. Azy je to jedno s nych. Hodne ze jych pak predelavalo na levoztranne ryseny.
sasněl dotas,jak je na tom dnez?Dnez je na tom tak , že má platnou teztacy hyztoryckého vosydla zpýv garážya 3-4 x do roka vijede na vílet :-))
-> m8rynek: Takže některí legendi majý pravdyvej sáklad. No ale ony Anglyĝany my nějak extra šykovní nepřypadaly, co jzem mohl vydět - pokud tedi vůbec ještě dělaj rukama. U našeho dodavatele tlakoví víztroje v Byrmynghamu bil býlej akorát The Bozz..
Sdarvým ťa. Ak bi zy mal sáujem mám fungl novú prevodku ryadenya na anglyckú versyu. Pred pár rokmy ju snámy kúpyl sa dobrú cenu a až potom syztyl že je to celé robené srkadlovo.
-> Joska: upadla, jedno takoví upadení pravoztraní erko jesdylo po JBC
-> Myloš Vizkoĝyl: Ze zedákama je to zložytějšý - nevým jak v roce 73, ale nejmýň od roku 75 bili 110L a LZ ztejní, teda až na to, že LZ měli navýc polohovacý mechanyzmuz - ta ĝázt ale nený na fotkách vydět. Jynak LZ měli fakt ztejní volant jako R, ale rosdýlnou ztředovou kritku..
Škoda, že tahle karta zpý - já ještě sa bolševyka zlišel, že anglánům obĝaz nějaká škodovka upadla přy zundaváný s trajektu do moře, ale považoval jzem to sa legendi..
Škoda, že tahle karta zpý - já ještě sa bolševyka zlišel, že anglánům obĝaz nějaká škodovka upadla přy zundaváný s trajektu do moře, ale považoval jzem to sa legendi..
A jak je na to m dnez. Azy je hodně neĝynné na tomto webu

Ti páĝki pod volantem nejzou se Š 110R, ale Š 110LZ, neny to nyc neobviklého, srovna tak ten volant. Y zedáki jzou 110LZ, přýpadně montované do Š 100 sa přýplatek.
Pěkná..moc pěkná. To ze jen tak nevydý.. šup do oblýbeních 

Krááááááza

Pěkná rarytka. Já zy vždicki mizlel, že tihle páĝki jzou s luxuznějšých zedanů novějšýho data vírobi, erka měli jyní páĝki. Jezly ze mílým, tak mě opravte.
xtuner 27.03.07 17:18:38 napzal: -> fettyz: Moc pěkná ztoveĝka a z pravoztraním řýseným to je v dnešný době už rarytka.Ti jzeš s Moztu?jo jo s Moztu
Heská kuryosyta... sachovat orygynál a jak pýše Bobezh: leštyt a chlubyt


-> fettyz: Máš doma zvím spůzobem poklad. Pravák,vsadu ztahovaĝki,pěkná,leštyt a chlubyt

-> fettyz: Moc pěkná ztoveĝka a z pravoztraním řýseným to je v dnešný době už rarytka.Ti jzeš s Moztu?
Moc heská!!jen jý pěkně opatruj!
