skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pořízena od Dobrušky v květnu 2006
původní stav - originál - přestavba ze Š 1000 v 98
Úpravy:
Nápravy: eMkové
Přední - odlehčené náboje, čtyřpístky, tvrdší tlumiče, pružiny od T2, stabilizátor 19 mm, u tlumičů a stab. tvrdé silentbloky, vrtané kotouče
Zadní - tvrdší tlumiče, prasátka 22 mm, tvrdé silentbloky ramen
Kola Loukotě, pneu Fulda 175/50, ARC vpředu 7,5" pneu Fulda 175/50, vzadu 8,5" pneu Fulda 185/60
Motor: Š 135 (Rapid), sportovní filtr, olejový chladič, tvrdé silentbloky, elektrická vrtule z Felicie 1.9D, příčný výfuk
Převodovka: Š 120, tvrdý silentblok, startér z Felicie
Karoserie: zadní kulaté lemy, beskydky, rampa + 4 světla, nové chrom nárazníky, černé kapoty odstín Toyota, oranžová Fiat
Interiér: skořepinové sedačky od sportovnisedacky.cz, 4bodové pásy Sparco, volant tříramený škoda - velur, střed volantu ŠRT, dveřní čalounění velur, odpojovač baterie, přídavné budíky (otáčkoměr a voltmetr)
Chystané změny: karburátory Weber + sání přes, snížená hlava, ventilové víko Duma, výfukové svody Fabia + nerez trubka (HRS), zadní lamino blatníky
Více fotek zde: stovkari.rajce.idnes.cz/_ ____-
_________________________ ___________________
původní stav - originál - přestavba ze Š 1000 v 98
Úpravy:
Nápravy: eMkové
Přední - odlehčené náboje, čtyřpístky, tvrdší tlumiče, pružiny od T2, stabilizátor 19 mm, u tlumičů a stab. tvrdé silentbloky, vrtané kotouče
Zadní - tvrdší tlumiče, prasátka 22 mm, tvrdé silentbloky ramen
Kola Loukotě, pneu Fulda 175/50, ARC vpředu 7,5" pneu Fulda 175/50, vzadu 8,5" pneu Fulda 185/60
Motor: Š 135 (Rapid), sportovní filtr, olejový chladič, tvrdé silentbloky, elektrická vrtule z Felicie 1.9D, příčný výfuk
Převodovka: Š 120, tvrdý silentblok, startér z Felicie
Karoserie: zadní kulaté lemy, beskydky, rampa + 4 světla, nové chrom nárazníky, černé kapoty odstín Toyota, oranžová Fiat
Interiér: skořepinové sedačky od sportovnisedacky.cz, 4bodové pásy Sparco, volant tříramený škoda - velur, střed volantu ŠRT, dveřní čalounění velur, odpojovač baterie, přídavné budíky (otáčkoměr a voltmetr)
Chystané změny: karburátory Weber + sání přes, snížená hlava, ventilové víko Duma, výfukové svody Fabia + nerez trubka (HRS), zadní lamino blatníky
Více fotek zde: stovkari.rajce.idnes.cz/_ ____-
_________________________ ___________________
Petrušky Š100 - komentáře:
02:23:24
21.09.2006
21.09.2006
Lůďa
-> Zdeněk/Mercedes: Myslim,že v techničáku je 65,ne 63.
02:22:54
21.09.2006
21.09.2006
Lůďa
-> Mates110L: Úplně sama ne,má pomocníka,mě.
22:32:53
20.09.2006
20.09.2006
Zdeněk/Mercedes
Fakt mas v technicaku rok vyroby 63?? to se jeste embecka ani nedelaly leda naky prototypy :-))))
21:26:11
20.09.2006
20.09.2006
eRkař
Jeee to fotka z ty bouracky mi neco pripomina
19:50:57
20.09.2006
20.09.2006
Mr.Din
ta barva tomu moc sluší, asi se zas přijedu podivat
16:26:03
20.09.2006
20.09.2006
Matty110L - zrušená registrace
teda slečno,to robíte sama???
15:31:39
20.09.2006
20.09.2006
Robo13
Veľmi pekná kasňa
13:56:38
20.09.2006
20.09.2006
Labros
Méně (fotek, popisu...) je někdy více. Dávám si tohle autíčko do oblíbenejch, protože mě zajímá, co s ním bude dál!
13:55:13
20.09.2006
20.09.2006
Labros
A kdopak je takhle šikovnej?
12:54:02
20.09.2006
20.09.2006
Lůďa
19:50:09
19.09.2006
19.09.2006
Bobesh
Vypadá hodnotně
19:48:49
19.09.2006
19.09.2006
Mr.Din
-> Langy: si piš !!, mi při pohledu na ty podběhy a podlahu a na všechen ten stav padali voči z důlků !
09:31:17
19.09.2006
19.09.2006
Langy
vypada to na asi malo luxusni stav co??
07:49:15
19.09.2006
19.09.2006
Lůďa
-> Robo13: Musíš vydržet...
20:34:12
18.09.2006
18.09.2006
Robo13
A popis nebude???????????