Tommik.b/Vaiprd Tommik.b/Vaiprd

komentáře | popis | fotky | tommik.b | 24.05.06 21:29
Moje první stovečka,dostal jsem jí od táty již ve značném stádiu rozkladu.Rok výroby 1976,typ 110 L.Dlouho mi trvalo,než jsem zjistil a odstranil všechny tatíkovo odborné zásahy do vozu,no většina se jich projevila sama při delších jízdách,tak například:dosti tekla benz.pumpa,po jejím rozebrání jsem na membráně našel cosi lepkavého,pak se tatík přiznal,že pumpa tekla už před 8 lety a že jí utěsnil žvýkačkou :) Dále se odstraňovala nadměrná vůle v řízení,další tatíkova vychytávka,po odstranění plechového poklopu pod pedálama čekalo překvapení :) místo harddisk spojky spojující tyč řízení a šneka bylo gumové kolečko poloviční tloušťky a řádně spuchřelé,tudíž vysvětlení půlvolantové vůle bylo jasné,nejdřív se zakroutilo gumové kolečko jak uzel,a pak se teprv začal otáčet šnek,takže doslova vražedná věc,každou chvilkou se mohlo stát že budu držet volant rovně a kola si zatočí podle svého.No mohl bych tu vyprávět ještě dlouho,ale už takhle to je určitě nudný :) Tuto 110-ku jsme s kamarádem pojmenovaly VAIPRD-(něco mezi Vaiperem a prdlavkou) Dosahovala neskutečných rychlostních rekordů,kterým málo kdo uvěřil a to jsme pro jistotu orientačně testovali správnost rychlosti tachometru jízdou za kamarádem a přez telefon si vyměňovali aktuální rychlost obou automobilů,která se takřka shodovala.Párkrát se mi podařilo na dálnici Teplice-Praha schovat ručičku rychloměru na druhém konci tak,že jsem myslel že už se tam asi ohýbá,předjel jsem všechno,teda až na Octávia RS,kterou jsem předjel a jejímu řidiči se to moc nelíbylo,tak mi to hned oplatil,kamarád ho pozoroval při předjíždění,když byl vedle nás, prý si klepal na čelo,no asi nebyl sám :) Já měl v ten okamžik plné ruce práce,volant jsem držel pevně,až se mi obruč obtiskla do ruky,na čele pot,při představě,že na voze jsou úzké nápravy,pneu 155/14 s možná 5% vzorkem.No adrenalin fakt good,ale už bych to znova nezkoušel.Vaiprd od roku 2003 již neni mezi námi,po koupi mé druhé stovečky se až na motor rozebral a odvezl do šrotu pro nadměrnou hnilobu celé karosérie-taky za něj moc nebylo,prý vykupují kovy a né rez :)

Tommik.b/Vaiprd - komentáře:

11:42:39
26.06.2007
Vilda - zrušená registrace
-> Peťa Klíč : Asi tak nějak.. Nevim čim to je, ale vždy mám na křižovatkách nejrychlejší starty, mám původní motor bez úprav a rozjíždím se normálně, nijak svému autíčku na krk nešlapu.6
13:47:56
21.05.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tady je fic aut co už neni 12
09:47:33
21.05.2006
tommik.b
Teď jsem koukal na Sardinku,tak to je fajn,že tu nejsem jedinej kdo tu má něco,co už vlastně není
09:19:33
21.05.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
btw já tu mám taky autíčko co už není mezi nama
09:14:29
21.05.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
261 voni zdržujou provoz, já jedu svejch 120, 130, předjede mě debil a pak se plazí 90tkou
01:25:10
21.05.2006
tommik.b
Naprosto souhlasím,zahřeje to na srdíčku když pokoříš novější nablejskaný fáro,jen ať vidí že i stará škodověnka není jen pomalej slimák co zdržuje provoz,jak majitelé novějších vozů s oblibou tvrdí.Jinak dikec za minutu ticha,určitě si to zaslouží.
00:40:24
21.05.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
jojo rychlostní rekordy 3 taky majitelé favoritů na mě koukaj když jim řeknu že sem jel 160 ... a není nic lepšího než předjet nějakej ten blivajz nablejskanej 47



jinak i zde držim minutu ticha 12
Extreme Tyres