skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS/V6 - komentáře:
13:05:50
13.02.2008
13.02.2008
David V6
-> Pan Kutil: díky za chválu
08:08:07
13.02.2008
13.02.2008
Pan Kutil
-> David V6: ...lehce bestiální, s Montérem pokaždý valíme voči
18:51:16
04.02.2008
04.02.2008
David V6
-> Jaseba: jo jo
13:21:15
04.02.2008
04.02.2008
Jaseba
-> David V6: hm to je skoda ze to nejde otocit, ale aj tak je to lepsie nez klasika 5q, tak vela zdaru v praci
19:09:11
02.02.2008
02.02.2008
David V6
-> Jaseba: je to originál audi 5q manuál k tomu motoru,měl jsem ji rozebranou a diferenciál otočit nejde jinak bych to udělal a neotáčel jí takhle,je tam hliníkový nálitek kuli spojce,jinak dík
14:02:33
02.02.2008
02.02.2008
Jaseba
-> David V6: cau, prosim ta aka je to prevodovka?teda z akeho auta? a nevies ci sa da v nej otocot diferencial?? Inak vsetka cest, velmi pekne auticko
10:36:26
01.02.2008
01.02.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: zatim ne
10:35:06
01.02.2008
01.02.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Tak jak přišli ti ty fotky?
09:49:30
31.01.2008
31.01.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: To je divný.Včera mi to napsalo že ti to bylo odesláno a teď jsem ti to poslal znova a odeslalo to A nepřijde ti email nebo to píše chybu při stahování?
07:18:00
31.01.2008
31.01.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: těď jsem koukal a zatim mi nic nepřišlo
david.zednik@seznam.cz adresa na mě ale v id by měla být taky
david.zednik@seznam.cz adresa na mě ale v id by měla být taky
07:11:29
31.01.2008
31.01.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: jo dík hned se nato kouknu.neboj kapota se nějak ošéfuje
15:15:07
30.01.2008
30.01.2008
Zdenek z Lovo
David V6 27.01.08 18:56:51 napsal:
Kapota už je v plniči a už se jen čeká na teplejší počasíTak zatop v dílně a hned bude tepleji
Kapota už je v plniči a už se jen čeká na teplejší počasíTak zatop v dílně a hned bude tepleji
10:47:46
30.01.2008
30.01.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Poslal jsem ti email těch brzd
18:56:51
27.01.2008
27.01.2008
David V6
Kapota už je v plniči a už se jen čeká na teplejší počasí
07:41:25
14.01.2008
14.01.2008
David V6
-> RomanT: hele ty kila já neřeším.stejně žádnej supersprint to nikdy nebude to by to muselo bejt všechno od základu jinak a o jinejch penězích,tahle přestavba mě vyšla na 14000 s pořizovací cenou motoru 10000 a za dvojku bylo palivový čerpadlo,takže já si zakládám i na vzhledu a neřeším to,jsem spokojenej takhle jak to je auto budí obdiv a to je to co si přeju
23:06:06
13.01.2008
13.01.2008
RomanT
-> David V6: no tak to sem rad ze nebudu jedinej, kterej honi kila nahoru :)
14:32:17
11.01.2008
11.01.2008
David V6
na jaře budem vážit ale mám určitě přes tunu a možná se budu divit kolik vyjde celá hmotnost