Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

09:38:47
08.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Tak kup novej hlavně ne italskej válec a máš klid ne? Mě to taky jeden novej udělal, nešlo to vůbec pořádně odvzdušnit a šel až na podlahu.
09:21:51
08.06.2007
David V6
Vzadu jsou čtyřpístky,Jinak dneska další zkušební jízda s jinou poloosou takže se uvidí
19:39:37
07.06.2007
Pavel P@nkáč
Jinak co to ma vzadu za brzdy?1
19:38:44
07.06.2007
Pavel P@nkáč
-> Vita ze Sudet: da se povysroubovat ten "kolicek" na brzdovem pedalu
18:50:37
07.06.2007
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: Desky nejsou novy. Sou tam od zacatku. Takže mozna cca 1-2tis.km mozná míň. Jinak ferrodo. Problem by se dal jednoducho nazvat "PEDAL AŽ NA PODLAZE". Asi pumpa?!?!???? Zkoušeli sme i 22mm a prd.
16:09:43
07.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: A co máš za problém? nemáš nový desky? Co máš za značku desek? Já když tam měl Lucasy, tak to za studena vůbec nebrzdilo, stačilo 2 x zabrzdit razantněji z 100km/h na 50 do obce a od té doby to brzdilo nádherně.4
15:30:47
07.06.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: jjjj
10:08:08
07.06.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Nezoufej,vem to na letiště a pořádně to tam projeď,pokud se to nezlepší,tak asi fakt bude někde problém....

Odvzdušnil jsi válec?
09:38:19
07.06.2007
Vita ze Sudet
-> David V6: Takhle s těma brzdama David nikam nemužu ject8 je to napíču. Asi to dam pod plachtu a necham vychladnout na příští sezonu a bude klid12
11:54:51
05.06.2007
David V6
Tak po vylítlí poloose kterou bylo možno vidšt i v doksech do auta putovala kardanka ale protože nebyla vyvážená a dokázala rozvybrovat celý auto se zase předělává těd se pracuje na úpravě škodováckejch kloubů,takže se uvidí.Příští týden chceme s víťou testova v březně takže uvidíme
20:53:48
30.04.2007
bublajs
Dobrý den to vaše auto je echtovka moc se mi líbí,můj sen jsou stejné kola jako máte vy.Rozteče 130 pasují a co středová díra není problém,u nás v pneuservisech mi nejsou schopni poradit mohl by ste mi poradit jak na to? - bubla na těchto stránkách bublajs.mockrát děkuji 9
12:16:34
18.04.2007
David V6
Dík
14:07:06
17.04.2007
RomanT
-> David V6: nooo dobry :) sem zvedavej co na to bude rikat kastle, ale jinak to bude mazec :)
13:49:44
09.04.2007
David V6
jo je skoro plná oleje a aby se netlakovala tak má vyrovnávací nádobku.
12:49:32
09.04.2007
hundrtkarjiri
to je husty,davat tam takhle brutalní motor,preju hodne zdaru,H.J.
10:33:55
08.04.2007
Milan 136
-> Vita ze Sudet: Tak víc oleje tam asi bude muset být:-) Třeba se sám udělá samosvor napořád1
19:13:58
07.04.2007
Vita ze Sudet
-> Milan 136: To by měla být spíš otázka pro davida4 ukáže čas.
17:28:54
07.04.2007
Milan 136
-> Vita ze Sudet: Už to vidím. Taky řešení. A namaže se to takhle obráceně?:-)

08:44:15
07.04.2007
Vita ze Sudet
-> Milan 136: -> Milan 136: Tak se podivej na tu převodovku ještě jednou pořádně a najdi mi vespod jeden jedinej výpušták 3 3 3
19:35:38
06.04.2007
Milan 136
Paráda. U týhle převodovky jde otočit diferák nebo budeš jezdit 200 dozadu??:-)

Extreme Tyres