Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

08:55:31
10.01.2007
David V6
Jedno rameno už je hotový.po schlédnutí pár lidmi mi bylo řečeno že to je na náklaďák a že dřív je vytrhaj držáky z kasle ale ty sou taky mohutný takže bez obav.Stolice na ramena po dodělání druhého kusu je k mání více-fórum.nebo by měl někdo zájem o zhotovení ramen odemne.Jinak úpravy kotoučů a spostu dalšího co nabízí víťa děláme spolu.Zatím davson
11:55:14
07.01.2007
David V6
Tak konečne sem se sem po roce přihlásil takže jestli máte nějäký otázky tak se ptejte mně.víťu už nechte napokoji.Něco novýho z dílny motor už vrčía když se to povede tak sem dám video.Je to zajímavý na sedrech a rozdělovači fávo jak běží šestiválec.Pracuje se na ramenech celí jsou vlastní výroby jsou z trojky plechu.
19:44:33
27.12.2006
Vita ze Sudet
Tak horké zpravy z Davidovi dílny.... 2.8 V6 30V na sedrech a favo rozdělovači již vrčíííí a brzy pujde zapasovat do kastle5
22:37:03
23.12.2006
Martin/125/
luxusní6
11:30:45
09.12.2006
Vita ze Sudet
TEXT::::: Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)

19:56:13
06.12.2006
Mishak
Suprofka, hlavně ty kola sou monstrozní 1 ... jen by mě zajímalo co na to řiká motor... musí to mít odpor jako bejk
13:40:29
13.11.2006
hundrtkarjiri
cus vhci se zeptat z jakyho typu avie mas ty zadni svetla???diky za odpoved.hundrtkarjiri
22:11:52
26.09.2006
poit
Tady je vidět, že kola dělají auto. Hezké
10:57:57
11.07.2006
Millan
tak tomuhle řikám supr auto,moc krásný,jenom se chci zeptat,chladí ti to dobre,já mám stejnej chladic a vetrák a nic moc...
23:08:54
02.07.2006
hans
-> Vita ze Sudet: dankujem 4
22:21:48
27.06.2006
Vita ze Sudet
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



kontakt na majitele......4
21:39:35
25.06.2006
hans
-> Vita ze Sudet: taky me zaujaly ty kola 6 ... a mel bych k nim dotaz - pises ze je to na prevodovce S125, jak to snasi poloosy?

ja mam totiz 8" mangelsy a vim ze jedno kolo vazi to samy co 2 origo skodovacky.... s autem sem prave este nevyjel, ale zajimalo by me esli se mam "pripravit" 1
16:20:27
23.06.2006
formanwrc
Fakt užasné auto!! A ty kola good!!!2
21:13:30
14.05.2006
Mishoooo
-> Vita ze Sudet: Ty kokos... ty kolecka su delo!!! mohol bys ich nafotit detajlnejsie4 9
17:51:05
14.05.2006
DuriQ
mno tie kolecka v zadu 8
21:26:11
20.03.2006
favo110lrs
pěkná drift kára pekná fakt jo jak máš udělaný stěma dveřma?máš tam odskoky?
23:49:32
03.03.2006
robco
to je fakt bombaaaaaa! hlavne tie kola!!!!

4
11:44:20
28.02.2006
LIBOVICE! 4
19:40:39
27.01.2006
K-O-M-I - zrušená registrace
Pěkná práce,jen tak dál!!!9
17:45:48
27.01.2006
peppa
-> hymla: to je možný že nema stejny otačky ale ty jich tolik nepotřebuješ,,ja ho měl ve 100vce taky a motor z fačka,,a dokonce mi ten ventilator vypínal a to jsem ho točil co to šlo,,i vlete takže ten ventilator nema chybu kor při rozjezdu je to znat že tam neni4
Extreme Tyres