skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Š110L - rv 1975
Původní přezdívka "Drakouš" díky původní zelené barvě -
od května nově nalakováno na žluto - akrylát.
No tohle auto mělo před stavem, ve kterém teď je (téměř finální alespoň co se vzhledu z venčí týče) velice krušný rok před tím.
Po přestrojení nových blatníků vepředu a vzadu, nárazníků ze stodvácy a necelý rok před tím čtyřokým čelem se povedlo havarovat přes střechu zpět na všechny čtyři tak, že karoserie nebyla k použití. S podivem se ovšem ničemu jinému ani neškrábl lak. Přes zimu 2003/2004 se Drakouš kompletně odstrojil z bourané karoserie a přestrojil na novou, vyspravil, očalounil atd....nalakoval a je zas jako ze škatulky - a to i s novou přezdívkou - Citrón.
Technická data
Š110L - původní motor a převodovka (ta zatím)
přední čelo LS
lízátko samodomo bůhvíodkud + zabudované mlhovky
zadní nápravy široké
přestrojeno na kola 13"/165
sportovní volant
nové potahy sedaček
nové čalounění dveří, stropu
autorádio specielně zabudované do palubky
opěrky sedaček + opěrky hlavy z Š120 - spodní část sedačky původní
zpětná zrcátka - kapky Beskyd
víc info na mejch stránkách - atila.wz.cz/
Původní přezdívka "Drakouš" díky původní zelené barvě -
od května nově nalakováno na žluto - akrylát.
No tohle auto mělo před stavem, ve kterém teď je (téměř finální alespoň co se vzhledu z venčí týče) velice krušný rok před tím.
Po přestrojení nových blatníků vepředu a vzadu, nárazníků ze stodvácy a necelý rok před tím čtyřokým čelem se povedlo havarovat přes střechu zpět na všechny čtyři tak, že karoserie nebyla k použití. S podivem se ovšem ničemu jinému ani neškrábl lak. Přes zimu 2003/2004 se Drakouš kompletně odstrojil z bourané karoserie a přestrojil na novou, vyspravil, očalounil atd....nalakoval a je zas jako ze škatulky - a to i s novou přezdívkou - Citrón.
Technická data
Š110L - původní motor a převodovka (ta zatím)
přední čelo LS
lízátko samodomo bůhvíodkud + zabudované mlhovky
zadní nápravy široké
přestrojeno na kola 13"/165
sportovní volant
nové potahy sedaček
nové čalounění dveří, stropu
autorádio specielně zabudované do palubky
opěrky sedaček + opěrky hlavy z Š120 - spodní část sedačky původní
zpětná zrcátka - kapky Beskyd
víc info na mejch stránkách - atila.wz.cz/
Atila / Citrón - komentáře:
22:36:09
08.04.2007
08.04.2007
Rapid 743
autíčko je pěkné ale vylepšil bych ho přední širokou nápravou z rapida ze 4 pístkama... kdyby jsi měl zájem písni do ID a dohodnem se čago
15:33:19
05.10.2005
05.10.2005
Atila
interiér už právě dodávám, nějak mi teda chybí ten beskyd na pravý straně, ještě jsem tam nedal novej od tý doby co mi nějaký ku*vy ty moje ukradli, zatím je teda vlevo.
Co se týká těch nárazníků.... no každej má jinej estetickej vkus, mě to tak sedí.
Rámeček mi jeden chybí na ty přídavný... snad brzo jeden seženu a hned je tam dám, s jedním by to přece jen vypadalo blbě, ne
Co se týká těch nárazníků.... no každej má jinej estetickej vkus, mě to tak sedí.
Rámeček mi jeden chybí na ty přídavný... snad brzo jeden seženu a hned je tam dám, s jedním by to přece jen vypadalo blbě, ne
22:03:51
30.09.2005
30.09.2005
Bobesh
moje řeč,k hundrtce ve sportovním duchu to tak nějak patří,i Beskydy. zajímal by mne interiér-budou fotos? A rámečky na přídafky máš gde? Jinak good!
15:44:46
30.09.2005
30.09.2005
zbysak
nahodou se musim Atily zastat ty narazniky na ni vypadaj uplne svetove... (i kdyz chrom je chrom )
17:25:14
22.09.2005
22.09.2005
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
áá
tak nám přibejvá hezkejch stoveček ....
teda až na ty nárazníky
jinak chválim
tak nám přibejvá hezkejch stoveček ....
teda až na ty nárazníky
jinak chválim