
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základ
Škoda 100(za 500 z vrakáče)
bez motoru a lehce schnilá, r.v.1976 (ANEB VE ŠKODOVCE NEZBYL MATROŠ)
Úpravy
Tak nejdřív proběhlo kompletní vykuchání vnitřku(sedačky, koberce atd.)
Následovalo přesné rozkreslení řezů, aby nám to hezky sedlo k sobě. Za použití flexy "Narex" došlo k vyříznutí přebytečného metru karoserie. Poté jsme použily CéÓčkův nástroj, a zbylé dva kusy karoserie lehce zbodovali, a provedli přesná měření(abychom zjistili, jestli se tam vůbec vejdeme). Po zjištění, že to celkem půjde jsme započali s celkovým vařenim, sem tam se přihodil kus matroše, aby se zajistilo dostatečné zpevnění. Když bylo vše svařeno a spasováno, prišel na řadu kyt a výměna nejschnilejších dílů(př. blatník, pravý práh). Jelikož by se chladič nevešel na původní místo, museli jsme ho nahnat do kufru, a tím pádem došlo k vyříznutí nádechu a výdechu do předního čela a kapoty. Když byl maluch zkytovanej a po laku(štětkovým), sáhli jsme po motoru. A jelikož byl nejblíž po ruce motor z Golfa GTi o obsahu 1.8 8ventil bohužel bez vstřikování, ale dobře krmenej karburátorem SOLEX z nějakého šestiválcového Forda, s oběmi klapkami chodícími přes ozubení současně.
Nápravy jsme zachovali původní, došlo pouze k několika opravám a úpravám. Např. ramenem na přední nápravě málem propadla pružina. Místo zadních pružin jsme použili na míru zaříznuté trubky o průměru 9cm, a na místo tlumičů putovala závitová tyč.
Kvůli převodu krouťáku z motoru na asfalt byly použity 15-ti palcové plecháče z Š1203 na které jsme obuli 195/50-15.
Zadní lampy použity z náklaďáku LIAZ:-)
Jelikož je motor trošku silnější nez původní, tak jsme hned v Mimoni zničily první převodovku. Nejdřív se kousnul diferák a pak se nám někam ztratila trojka.
3.9.05- došlo k výměně převodovky. dali jsme tam čtyrkvalt ze Š120
4.9.05- byli jsme si zajezdit a převodovka opět nevydržela. Zase se kousnul diferák, ale qalty tam jsou zatim všechny, takže máme nový tip převodovky se samosvorem.:-))))) a zdarma!!!!!!:-)))))
5.12.05- se bude maloušek přezouvat na 13palcova kola v bílém komaxitu s pneumatikami SLICK ve předu 195/50 13 a vzadu 245/45 13. Snad to převede krouťák na asfalt i při jízdě po zadních kolech:-))))
11.2.06- vybouchani blatniku ven a zabouchani podbehu do vnitr pro volny otaceni 245tek
18.2.06- zakoupeni sportovniho filtru pro lepsi prisun vzduchu, jeste probehne vyriznuti kapoty a filtr bude cumet ven:-)
19,2,06- predek maximalne snizen
5,6,7.5.2006 maloušek prezil Mimonske valky IX
,,NOVINKY" Cely letni prazdniny 2007 se upravovalo. Zacalo to vymenou prevodovky, klasika, je to ctvrta nebo uz pata, kdo to ma furt pocitat. Dostala se i nova spojka.
Starej motor 1,8 byl vymenen za novejsi v lepsim stavu, spis super stavu stejneho obsahu 1,8 opet z golfa.
Vystuzeny drzaky a vystuzovani bude pokracovat dal... Casti motoru nastrikany do cerneho komaxitu.
Sani bylo konecne svareno na pevno, takze uz se nebudou veklepavat sroubky na karbeci. VYprasen byl take sportovny filtr od slamy a vobili, jelikoz ho mel BIMBO pujcenej na svem aute.
Nove 2 nerezove koncovky od Stenlyho, vlastni vyroba, cista prace kamarade. Ktere nadherne plivou vohen do eteru...
Na zadni okno pribyla nalepka klubu VW&S Brothers at je videt ze maluch patri k nam:-), Dasi nalepka na okne od nestarsiho zapraskanyho tunera Cementaka GUM BALL 3000 co doplnuje nalepka na zadnim cele chciju na policajty, co s nima taky jinyho nez curaka do huby...
V prednich svetlech 100watove zarovky na nocni sprinty. Druhe nahradni obuti slick AVON. A celkem dodelany interier, dovaren tunel, dvere, celkem vylepen kobercem a lehce odhlucnen. Pribyl i vypinac baterky..
Škoda 100(za 500 z vrakáče)
bez motoru a lehce schnilá, r.v.1976 (ANEB VE ŠKODOVCE NEZBYL MATROŠ)
Úpravy
Tak nejdřív proběhlo kompletní vykuchání vnitřku(sedačky, koberce atd.)
Následovalo přesné rozkreslení řezů, aby nám to hezky sedlo k sobě. Za použití flexy "Narex" došlo k vyříznutí přebytečného metru karoserie. Poté jsme použily CéÓčkův nástroj, a zbylé dva kusy karoserie lehce zbodovali, a provedli přesná měření(abychom zjistili, jestli se tam vůbec vejdeme). Po zjištění, že to celkem půjde jsme započali s celkovým vařenim, sem tam se přihodil kus matroše, aby se zajistilo dostatečné zpevnění. Když bylo vše svařeno a spasováno, prišel na řadu kyt a výměna nejschnilejších dílů(př. blatník, pravý práh). Jelikož by se chladič nevešel na původní místo, museli jsme ho nahnat do kufru, a tím pádem došlo k vyříznutí nádechu a výdechu do předního čela a kapoty. Když byl maluch zkytovanej a po laku(štětkovým), sáhli jsme po motoru. A jelikož byl nejblíž po ruce motor z Golfa GTi o obsahu 1.8 8ventil bohužel bez vstřikování, ale dobře krmenej karburátorem SOLEX z nějakého šestiválcového Forda, s oběmi klapkami chodícími přes ozubení současně.
Nápravy jsme zachovali původní, došlo pouze k několika opravám a úpravám. Např. ramenem na přední nápravě málem propadla pružina. Místo zadních pružin jsme použili na míru zaříznuté trubky o průměru 9cm, a na místo tlumičů putovala závitová tyč.
Kvůli převodu krouťáku z motoru na asfalt byly použity 15-ti palcové plecháče z Š1203 na které jsme obuli 195/50-15.
Zadní lampy použity z náklaďáku LIAZ:-)
Jelikož je motor trošku silnější nez původní, tak jsme hned v Mimoni zničily první převodovku. Nejdřív se kousnul diferák a pak se nám někam ztratila trojka.
3.9.05- došlo k výměně převodovky. dali jsme tam čtyrkvalt ze Š120
4.9.05- byli jsme si zajezdit a převodovka opět nevydržela. Zase se kousnul diferák, ale qalty tam jsou zatim všechny, takže máme nový tip převodovky se samosvorem.:-))))) a zdarma!!!!!!:-)))))
5.12.05- se bude maloušek přezouvat na 13palcova kola v bílém komaxitu s pneumatikami SLICK ve předu 195/50 13 a vzadu 245/45 13. Snad to převede krouťák na asfalt i při jízdě po zadních kolech:-))))
11.2.06- vybouchani blatniku ven a zabouchani podbehu do vnitr pro volny otaceni 245tek
18.2.06- zakoupeni sportovniho filtru pro lepsi prisun vzduchu, jeste probehne vyriznuti kapoty a filtr bude cumet ven:-)
19,2,06- predek maximalne snizen
5,6,7.5.2006 maloušek prezil Mimonske valky IX
,,NOVINKY" Cely letni prazdniny 2007 se upravovalo. Zacalo to vymenou prevodovky, klasika, je to ctvrta nebo uz pata, kdo to ma furt pocitat. Dostala se i nova spojka.
Starej motor 1,8 byl vymenen za novejsi v lepsim stavu, spis super stavu stejneho obsahu 1,8 opet z golfa.
Vystuzeny drzaky a vystuzovani bude pokracovat dal... Casti motoru nastrikany do cerneho komaxitu.
Sani bylo konecne svareno na pevno, takze uz se nebudou veklepavat sroubky na karbeci. VYprasen byl take sportovny filtr od slamy a vobili, jelikoz ho mel BIMBO pujcenej na svem aute.
Nove 2 nerezove koncovky od Stenlyho, vlastni vyroba, cista prace kamarade. Ktere nadherne plivou vohen do eteru...
Na zadni okno pribyla nalepka klubu VW&S Brothers at je videt ze maluch patri k nam:-), Dasi nalepka na okne od nestarsiho zapraskanyho tunera Cementaka GUM BALL 3000 co doplnuje nalepka na zadnim cele chciju na policajty, co s nima taky jinyho nez curaka do huby...
V prednich svetlech 100watove zarovky na nocni sprinty. Druhe nahradni obuti slick AVON. A celkem dodelany interier, dovaren tunel, dvere, celkem vylepen kobercem a lehce odhlucnen. Pribyl i vypinac baterky..
Maluch-team - komentáře:
-> Stepix: Dik

fandim vam

mazec
-> Crack: docela jo, ale da se to prežít, a svary zatim taky držej. Akorat musíme dozadu udělat hrazdu, pač už mame pěkně vodrbanou vanu.
to je asi docela mrda,když to s těch zadních spadne ne?
-> haso: Nam to trha obojí.:-))))
no vidis, niekomu to trha asfalt a vam diferaky

-> haso: ja merim 195cm a vejdu se, ale na dálky by to nebylo. museli sme jen trošiču upravit spojkovej pedal.
Este jedna otazka, ako sa v tom jazdi. Ako je to s priestorom pre nohy? nejste v tom ked idete 2 namackany?
jako nový,vypraný v PERWOLU...

Akoze toto je uplny konec,tazky prototip!!!!!
-> haso: Motor ti o vikend dodam a ten iterier nema cenu fotit, skoro serie. Dyztak pisni tvuj mejl a ja ti to poslu, tady nemam uz moc mista. Zdarek

MOHOL BY SI DAT FOTO INTERIERU A MOTORU!?!
-> Crack: a v mimoni na sprintu sme s tim jeli 170!!!
-> Maluch-team: to si děláš srandu ne 170???vždyt by to vzlítlo,bych se bál nechtěl bych s tím jet ani 60:) ale jak ste s tím jezdili v momoni po zadních,tak to byl mazec
-> Maluch-team:



supeeeer paradaaa