skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základ
Škoda 100(za 500 z vrakáče)
bez motoru a lehce schnilá, r.v.1976 (ANEB VE ŠKODOVCE NEZBYL MATROŠ)
Úpravy
Tak nejdřív proběhlo kompletní vykuchání vnitřku(sedačky, koberce atd.)
Následovalo přesné rozkreslení řezů, aby nám to hezky sedlo k sobě. Za použití flexy "Narex" došlo k vyříznutí přebytečného metru karoserie. Poté jsme použily CéÓčkův nástroj, a zbylé dva kusy karoserie lehce zbodovali, a provedli přesná měření(abychom zjistili, jestli se tam vůbec vejdeme). Po zjištění, že to celkem půjde jsme započali s celkovým vařenim, sem tam se přihodil kus matroše, aby se zajistilo dostatečné zpevnění. Když bylo vše svařeno a spasováno, prišel na řadu kyt a výměna nejschnilejších dílů(př. blatník, pravý práh). Jelikož by se chladič nevešel na původní místo, museli jsme ho nahnat do kufru, a tím pádem došlo k vyříznutí nádechu a výdechu do předního čela a kapoty. Když byl maluch zkytovanej a po laku(štětkovým), sáhli jsme po motoru. A jelikož byl nejblíž po ruce motor z Golfa GTi o obsahu 1.8 8ventil bohužel bez vstřikování, ale dobře krmenej karburátorem SOLEX z nějakého šestiválcového Forda, s oběmi klapkami chodícími přes ozubení současně.
Nápravy jsme zachovali původní, došlo pouze k několika opravám a úpravám. Např. ramenem na přední nápravě málem propadla pružina. Místo zadních pružin jsme použili na míru zaříznuté trubky o průměru 9cm, a na místo tlumičů putovala závitová tyč.
Kvůli převodu krouťáku z motoru na asfalt byly použity 15-ti palcové plecháče z Š1203 na které jsme obuli 195/50-15.
Zadní lampy použity z náklaďáku LIAZ:-)
Jelikož je motor trošku silnější nez původní, tak jsme hned v Mimoni zničily první převodovku. Nejdřív se kousnul diferák a pak se nám někam ztratila trojka.
3.9.05- došlo k výměně převodovky. dali jsme tam čtyrkvalt ze Š120
4.9.05- byli jsme si zajezdit a převodovka opět nevydržela. Zase se kousnul diferák, ale qalty tam jsou zatim všechny, takže máme nový tip převodovky se samosvorem.:-))))) a zdarma!!!!!!:-)))))
5.12.05- se bude maloušek přezouvat na 13palcova kola v bílém komaxitu s pneumatikami SLICK ve předu 195/50 13 a vzadu 245/45 13. Snad to převede krouťák na asfalt i při jízdě po zadních kolech:-))))
11.2.06- vybouchani blatniku ven a zabouchani podbehu do vnitr pro volny otaceni 245tek
18.2.06- zakoupeni sportovniho filtru pro lepsi prisun vzduchu, jeste probehne vyriznuti kapoty a filtr bude cumet ven:-)
19,2,06- predek maximalne snizen
5,6,7.5.2006 maloušek prezil Mimonske valky IX
,,NOVINKY" Cely letni prazdniny 2007 se upravovalo. Zacalo to vymenou prevodovky, klasika, je to ctvrta nebo uz pata, kdo to ma furt pocitat. Dostala se i nova spojka.
Starej motor 1,8 byl vymenen za novejsi v lepsim stavu, spis super stavu stejneho obsahu 1,8 opet z golfa.
Vystuzeny drzaky a vystuzovani bude pokracovat dal... Casti motoru nastrikany do cerneho komaxitu.
Sani bylo konecne svareno na pevno, takze uz se nebudou veklepavat sroubky na karbeci. VYprasen byl take sportovny filtr od slamy a vobili, jelikoz ho mel BIMBO pujcenej na svem aute.
Nove 2 nerezove koncovky od Stenlyho, vlastni vyroba, cista prace kamarade. Ktere nadherne plivou vohen do eteru...
Na zadni okno pribyla nalepka klubu VW&S Brothers at je videt ze maluch patri k nam:-), Dasi nalepka na okne od nestarsiho zapraskanyho tunera Cementaka GUM BALL 3000 co doplnuje nalepka na zadnim cele chciju na policajty, co s nima taky jinyho nez curaka do huby...
V prednich svetlech 100watove zarovky na nocni sprinty. Druhe nahradni obuti slick AVON. A celkem dodelany interier, dovaren tunel, dvere, celkem vylepen kobercem a lehce odhlucnen. Pribyl i vypinac baterky..
Škoda 100(za 500 z vrakáče)
bez motoru a lehce schnilá, r.v.1976 (ANEB VE ŠKODOVCE NEZBYL MATROŠ)
Úpravy
Tak nejdřív proběhlo kompletní vykuchání vnitřku(sedačky, koberce atd.)
Následovalo přesné rozkreslení řezů, aby nám to hezky sedlo k sobě. Za použití flexy "Narex" došlo k vyříznutí přebytečného metru karoserie. Poté jsme použily CéÓčkův nástroj, a zbylé dva kusy karoserie lehce zbodovali, a provedli přesná měření(abychom zjistili, jestli se tam vůbec vejdeme). Po zjištění, že to celkem půjde jsme započali s celkovým vařenim, sem tam se přihodil kus matroše, aby se zajistilo dostatečné zpevnění. Když bylo vše svařeno a spasováno, prišel na řadu kyt a výměna nejschnilejších dílů(př. blatník, pravý práh). Jelikož by se chladič nevešel na původní místo, museli jsme ho nahnat do kufru, a tím pádem došlo k vyříznutí nádechu a výdechu do předního čela a kapoty. Když byl maluch zkytovanej a po laku(štětkovým), sáhli jsme po motoru. A jelikož byl nejblíž po ruce motor z Golfa GTi o obsahu 1.8 8ventil bohužel bez vstřikování, ale dobře krmenej karburátorem SOLEX z nějakého šestiválcového Forda, s oběmi klapkami chodícími přes ozubení současně.
Nápravy jsme zachovali původní, došlo pouze k několika opravám a úpravám. Např. ramenem na přední nápravě málem propadla pružina. Místo zadních pružin jsme použili na míru zaříznuté trubky o průměru 9cm, a na místo tlumičů putovala závitová tyč.
Kvůli převodu krouťáku z motoru na asfalt byly použity 15-ti palcové plecháče z Š1203 na které jsme obuli 195/50-15.
Zadní lampy použity z náklaďáku LIAZ:-)
Jelikož je motor trošku silnější nez původní, tak jsme hned v Mimoni zničily první převodovku. Nejdřív se kousnul diferák a pak se nám někam ztratila trojka.
3.9.05- došlo k výměně převodovky. dali jsme tam čtyrkvalt ze Š120
4.9.05- byli jsme si zajezdit a převodovka opět nevydržela. Zase se kousnul diferák, ale qalty tam jsou zatim všechny, takže máme nový tip převodovky se samosvorem.:-))))) a zdarma!!!!!!:-)))))
5.12.05- se bude maloušek přezouvat na 13palcova kola v bílém komaxitu s pneumatikami SLICK ve předu 195/50 13 a vzadu 245/45 13. Snad to převede krouťák na asfalt i při jízdě po zadních kolech:-))))
11.2.06- vybouchani blatniku ven a zabouchani podbehu do vnitr pro volny otaceni 245tek
18.2.06- zakoupeni sportovniho filtru pro lepsi prisun vzduchu, jeste probehne vyriznuti kapoty a filtr bude cumet ven:-)
19,2,06- predek maximalne snizen
5,6,7.5.2006 maloušek prezil Mimonske valky IX
,,NOVINKY" Cely letni prazdniny 2007 se upravovalo. Zacalo to vymenou prevodovky, klasika, je to ctvrta nebo uz pata, kdo to ma furt pocitat. Dostala se i nova spojka.
Starej motor 1,8 byl vymenen za novejsi v lepsim stavu, spis super stavu stejneho obsahu 1,8 opet z golfa.
Vystuzeny drzaky a vystuzovani bude pokracovat dal... Casti motoru nastrikany do cerneho komaxitu.
Sani bylo konecne svareno na pevno, takze uz se nebudou veklepavat sroubky na karbeci. VYprasen byl take sportovny filtr od slamy a vobili, jelikoz ho mel BIMBO pujcenej na svem aute.
Nove 2 nerezove koncovky od Stenlyho, vlastni vyroba, cista prace kamarade. Ktere nadherne plivou vohen do eteru...
Na zadni okno pribyla nalepka klubu VW&S Brothers at je videt ze maluch patri k nam:-), Dasi nalepka na okne od nestarsiho zapraskanyho tunera Cementaka GUM BALL 3000 co doplnuje nalepka na zadnim cele chciju na policajty, co s nima taky jinyho nez curaka do huby...
V prednich svetlech 100watove zarovky na nocni sprinty. Druhe nahradni obuti slick AVON. A celkem dodelany interier, dovaren tunel, dvere, celkem vylepen kobercem a lehce odhlucnen. Pribyl i vypinac baterky..
Maluch-team - komentáře:
22:37:47
20.02.2006
20.02.2006
Maluch-team
-> Bimbo: Neboj Bimbo, fotky dam az nalakujem blatniky a bude lepsi pocasi, ale musel bys mi vratit karbec aby mohl vyjet z garaze
20:30:38
20.02.2006
20.02.2006
Bimbo
-> Maluch-team: Fotky!!!!!!
18:37:05
19.02.2006
19.02.2006
Bimbo
-> Frenky: necelí dva
14:55:58
19.02.2006
19.02.2006
Frenky
kolik ste na to spotřebovali těch kotoučů než ste ji přefikli)))
20:28:07
31.01.2006
31.01.2006
peppa
-> Maluch-team: tak už mam to 50tkový saní, a celkem 3krat 18.16v doma
11:50:11
15.01.2006
15.01.2006
Bimbo
-> Maluch-team: Čuss tunere. mel by si sem kejchnout fotky se slickama. LIBOWKA
13:49:55
10.12.2005
10.12.2005
Happy
-> Maluch-team: tobě taky ať ti to není lito
13:48:56
10.12.2005
10.12.2005
Happy
-> Bimbo: díky
19:04:32
08.12.2005
08.12.2005
cutik
super
17:02:05
08.12.2005
08.12.2005
Bimbo
-> Maluch-team: Ten mezikus neni wotocenej ale powotocenej.
23:32:00
07.12.2005
07.12.2005
REMIX
Tak tohle je hustééé.......no jen tak dál, sem tomu nevěřil, dokud sem neprodhlédl všechny fotky
23:19:43
07.12.2005
07.12.2005
Maluch-team
-> Bimbo: Nech me taky kecat ty tunere, je to i muj maluch Ten mezikus je stejnej, akorat wotocenej a jiny diry.
20:26:30
07.12.2005
07.12.2005
Bimbo
-> Happy: mezikusem z 1,6 feldy. myslim za je stejnej s 1,9D
14:59:15
07.12.2005
07.12.2005
Happy
-> Bimbo: jak si spojil motor a převodovku???? jakej mezikus jsi použil??? diky nevím jestli tam pasuje z 1,9d felda
18:16:14
21.11.2005
21.11.2005
Bimbo
-> fobust: dík za nabídku, ale je celkem z ruky
16:21:37
21.11.2005
21.11.2005
fobust
Ak chete prevodovku, tak v Bratislave si môžete po jednu príjsť. Zadarmo. Pôvod prevodovky: Š1000 MB. Chýba jej jeden silentblok.
21:56:04
19.10.2005
19.10.2005
Maluch-team
-> Bimbo: Jak zazimovanej? Stoji u me v garazi a ty ne ane dodelat tu hrazdu a porad brousime vanu pri zvedackach po zadnich o asfalt. Tak koukej dotahnout uz to ceocko Ale je vyhoda ze v ty garazi vubec neprekazi Mati si ho tam snad jeste ani nevsimla. Zdar tunere
21:12:03
17.10.2005
17.10.2005
Bimbo
-> lpepsi: jezdí. ale ted je zazimovanej, a ceka na dalsí úpravičky.
21:15:17
16.10.2005
16.10.2005
lpepsi
jeste jezdi? nebo uz ste to poslali pres boudu?