skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdarvím všechny, asi nejdřív začnu tím, jak to celé začalo. Vždy jsme s brachou chtěli klasické MBéčko nejlépe s úzkým sloupkem a ještě lépe žábrovku. Jenže jak všichni víme, ceny těchto aut za poslední roky raketově rostou...
A tak jsem už loni na podzim začal pátrat po Stovkách nebo Úžovkách. Týdny ubýhaly a stále jsem nenašel to co se mi libilo v poměru ceny a stavu. Někdy po Vánocích jsem v inzerátu objevil na prodej Škodu 100 za 30000,- a byla kousek od Zlína. Dle inzerátu byla hezká, jen měla nabourané přední čelo. No a proto že byla nepojízdná, vzal jsem vlek a jel pro ní. Bohužel skutečnost byla jiná a auto byl rezavý vrak zralý do šrotu. Tak jsem se tedy vrátil domů prázdný. Za nějaký čas se ovjevila další Stovka, a zaujala mě hlavně rokem výroby.
No a tak jsme se s bráchou na ni jeli podívat. Na první pohled byla v pohodě, Po STK. A tak jsme ji koupily a po vlastní ose dojela domů. Plán byl dát auto do provozuschopného stavu a jezdit, dokud neskončí technická v prosinci 2019. Jenže při jedné z vyjižďek se porouchal spojkový válec a druhý den když jsem se to chzstal opravit, jsem veškerou brzdovou kapalinu našel na podlaze řidiče. Po odkrytí koberce jsem zjistil, že podlaha je ko a než auto opravovat postupně, raději udelat kompletní renovaci s malým vylepšením ale navrácením do podoby ročníku 1971!
A tak jsem už loni na podzim začal pátrat po Stovkách nebo Úžovkách. Týdny ubýhaly a stále jsem nenašel to co se mi libilo v poměru ceny a stavu. Někdy po Vánocích jsem v inzerátu objevil na prodej Škodu 100 za 30000,- a byla kousek od Zlína. Dle inzerátu byla hezká, jen měla nabourané přední čelo. No a proto že byla nepojízdná, vzal jsem vlek a jel pro ní. Bohužel skutečnost byla jiná a auto byl rezavý vrak zralý do šrotu. Tak jsem se tedy vrátil domů prázdný. Za nějaký čas se ovjevila další Stovka, a zaujala mě hlavně rokem výroby.
No a tak jsme se s bráchou na ni jeli podívat. Na první pohled byla v pohodě, Po STK. A tak jsme ji koupily a po vlastní ose dojela domů. Plán byl dát auto do provozuschopného stavu a jezdit, dokud neskončí technická v prosinci 2019. Jenže při jedné z vyjižďek se porouchal spojkový válec a druhý den když jsem se to chzstal opravit, jsem veškerou brzdovou kapalinu našel na podlaze řidiče. Po odkrytí koberce jsem zjistil, že podlaha je ko a než auto opravovat postupně, raději udelat kompletní renovaci s malým vylepšením ale navrácením do podoby ročníku 1971!
Alfred63/110LS 1971 - komentáře:
08:58:40
28.08.2019
28.08.2019
Eidy
-> Alfred63: Hezky pokračuješ. Na fotce 22 máš špatně poskládaný ty hliníkový díly na hřídel řízení. Má to být úplně jinak. Díl 9, 13 a 14. pragos.cz/veterani/clanek
?id=1022&am...
12:33:06
01.08.2019
01.08.2019
11mAjA11
Mno ja se s nima bavil a normalne treba velke michacky testa ze skolni kuchyne (takove ty velke litinove odlitky) normalne hluboke nerovnosti kitovali dvojslozkovym karosarskym polyuretanem a pak strikali komaxitem. A slo to v pohode, kola hlinky mi taky nastrikali na vykitovane mista a nic to nedela, hlavne spousta firem vubec nepouziva ten zaklad a pere to rovnou pigmentem, to pak nic nevydrzi..
11:58:42
01.08.2019
01.08.2019
krtecek
-> radekp: -> 11mAjA11: já vím, že se to dá koupit...ale já bych to rád, aby to někdo udělal...// a pokud možno v nějaké realné dojezdové vzdálenosti :)) to je daleko
10:12:57
01.08.2019
01.08.2019
radekp
tmel pod komaxit se dá koupit. Ale stojí dost.
Jinak teda nádherná práce!!!
Jinak teda nádherná práce!!!
09:48:33
01.08.2019
01.08.2019
11mAjA11
09:07:57
01.08.2019
01.08.2019
krtecek
-> Alfred63: tam jsem už volal...ale nikdo kdo dělá komaxit neumí ten vyrovnávací "tmel" pod to...kdybych si teď jen vzpomněl jak se to jmenuje ofiko..
06:12:58
01.08.2019
01.08.2019
Alfred63
-> krtecek: jasné, každému se ta barevná kombinace nemusí líbit. Je to podle Škody 120S. Jinak ano jsem ze Zlína. A komaxit dělá firma Solar Technik Fryšták...
20:26:53
30.07.2019
30.07.2019
krtecek
-> hans1: no kdybych měl čím a kde...asi bych se toho nebál...ale nemám ani jedno víš, že bojuju s prostorem a nářadím
18:57:16
30.07.2019
30.07.2019
hans1
-> krtecek 30.07.19 11:08:57: Co takhe sám?Podvozek není tak na očích nebál bych se toho.
11:08:57
30.07.2019
30.07.2019
krtecek
Za mě ta černá s tím lízatkem neee btw...vidím, že jsi ze Zléna...kdo ti lakuje ty věci? já jsem teď zabržděný na tom, že nikdo mi nechce láknout podvozkový díly ať už na komaxit nebo epox+PU
20:14:49
27.07.2019
27.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alfred63: moc hezká práce
12:07:35
27.07.2019
27.07.2019
Petuli
Kraaaaaaasa
10:40:18
26.07.2019
26.07.2019
MajoLR
09:37:11
26.07.2019
26.07.2019
Alfred63
-> MajoLR: díky
08:53:25
26.07.2019
26.07.2019
MajoLR
-> Alfred63 25.07.19 19:58:30: Podľa mňa najlepšia kombinácia farieb, ktorá na tom môźe byť! Zelená a čierne kapoty je TOP!!!
20:52:06
25.07.2019
25.07.2019
honzula
-> Alfred63: myslim ze barva prospěla lepsí než bíla.bude to ješte pár mesicu prace ale kdyz mas prostory kde to delat tak je to jine.interier mych skusil si predstavit zeleno černou kombinaci prostredek sedacek cerny a kraje zelene nebo naopak.motor mude chrom a barva?taky mam jednu po tete ale nevím jestli ji rozebrat a pak udělat to co ty a nebo koupit jinou a tuto používat na dily uvidim jeste musim dat do sucha zatim nani prsí.na kolik asi tak vyjde komplet renovace?
20:10:55
25.07.2019
25.07.2019
Alfred63
-> honzula: Zvenčí bude vypadat jako 120S, ale s nárazníky. Takhle vypadala prodejní verze. Motor bude original, trochu poladěn. Interiér zatím nevím jak vyřešit...
19:58:30
25.07.2019
25.07.2019
Alfred63
-> MajoLR: Moc díky, ještě to bude dlouhá cesta. Jinak barva je original Škoda palmová zeleň 5123 používaná na Erka. Bude v kombinaci s černými kapotami a černým předním spojlerem. A jak hodnotíš změnu barvy?
19:47:28
25.07.2019
25.07.2019
Eidy
Lak vypadá pěkně. A co ta černá kapota? Jakože eSko?
19:46:22
25.07.2019
25.07.2019
honzula
moc pěkná práce!!!