skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdarvím všechny, asi nejdřív začnu tím, jak to celé začalo. Vždy jsme s brachou chtěli klasické MBéčko nejlépe s úzkým sloupkem a ještě lépe žábrovku. Jenže jak všichni víme, ceny těchto aut za poslední roky raketově rostou...
A tak jsem už loni na podzim začal pátrat po Stovkách nebo Úžovkách. Týdny ubýhaly a stále jsem nenašel to co se mi libilo v poměru ceny a stavu. Někdy po Vánocích jsem v inzerátu objevil na prodej Škodu 100 za 30000,- a byla kousek od Zlína. Dle inzerátu byla hezká, jen měla nabourané přední čelo. No a proto že byla nepojízdná, vzal jsem vlek a jel pro ní. Bohužel skutečnost byla jiná a auto byl rezavý vrak zralý do šrotu. Tak jsem se tedy vrátil domů prázdný. Za nějaký čas se ovjevila další Stovka, a zaujala mě hlavně rokem výroby.
No a tak jsme se s bráchou na ni jeli podívat. Na první pohled byla v pohodě, Po STK. A tak jsme ji koupily a po vlastní ose dojela domů. Plán byl dát auto do provozuschopného stavu a jezdit, dokud neskončí technická v prosinci 2019. Jenže při jedné z vyjižďek se porouchal spojkový válec a druhý den když jsem se to chzstal opravit, jsem veškerou brzdovou kapalinu našel na podlaze řidiče. Po odkrytí koberce jsem zjistil, že podlaha je ko a než auto opravovat postupně, raději udelat kompletní renovaci s malým vylepšením ale navrácením do podoby ročníku 1971!
A tak jsem už loni na podzim začal pátrat po Stovkách nebo Úžovkách. Týdny ubýhaly a stále jsem nenašel to co se mi libilo v poměru ceny a stavu. Někdy po Vánocích jsem v inzerátu objevil na prodej Škodu 100 za 30000,- a byla kousek od Zlína. Dle inzerátu byla hezká, jen měla nabourané přední čelo. No a proto že byla nepojízdná, vzal jsem vlek a jel pro ní. Bohužel skutečnost byla jiná a auto byl rezavý vrak zralý do šrotu. Tak jsem se tedy vrátil domů prázdný. Za nějaký čas se ovjevila další Stovka, a zaujala mě hlavně rokem výroby.
No a tak jsme se s bráchou na ni jeli podívat. Na první pohled byla v pohodě, Po STK. A tak jsme ji koupily a po vlastní ose dojela domů. Plán byl dát auto do provozuschopného stavu a jezdit, dokud neskončí technická v prosinci 2019. Jenže při jedné z vyjižďek se porouchal spojkový válec a druhý den když jsem se to chzstal opravit, jsem veškerou brzdovou kapalinu našel na podlaze řidiče. Po odkrytí koberce jsem zjistil, že podlaha je ko a než auto opravovat postupně, raději udelat kompletní renovaci s malým vylepšením ale navrácením do podoby ročníku 1971!
Alfred63/110LS 1971 - komentáře:
-> Alfred63: Hezky pokračuješ. Na fotce 22 máš špatně poskládaný ty hliníkový díly na hřídel řízení. Má to být úplně jinak. Díl 9, 13 a 14. pragos.cz/veterani/clanek
?id=1022&am...
Mno ja se s nima bavil a normalne treba velke michacky testa ze skolni kuchyne (takove ty velke litinove odlitky) normalne hluboke nerovnosti kitovali dvojslozkovym karosarskym polyuretanem a pak strikali komaxitem. A slo to v pohode, kola hlinky mi taky nastrikali na vykitovane mista a nic to nedela, hlavne spousta firem vubec nepouziva ten zaklad a pere to rovnou pigmentem, to pak nic nevydrzi..
-> radekp: -> 11mAjA11: já vím, že se to dá koupit...ale já bych to rád, aby to někdo udělal...// a pokud možno v nějaké realné dojezdové vzdálenosti :)) to je daleko
tmel pod komaxit se dá koupit. Ale stojí dost.
Jinak teda nádherná práce!!!
Jinak teda nádherná práce!!!
-> Alfred63: tam jsem už volal...ale nikdo kdo dělá komaxit neumí ten vyrovnávací "tmel" pod to...kdybych si teď jen vzpomněl jak se to jmenuje ofiko..
-> krtecek: jasné, každému se ta barevná kombinace nemusí líbit. Je to podle Škody 120S. Jinak ano jsem ze Zlína. A komaxit dělá firma Solar Technik Fryšták...
-> hans1: no kdybych měl čím a kde...asi bych se toho nebál...ale nemám ani jedno
víš, že bojuju s prostorem a nářadím

-> krtecek 30.07.19 11:08:57: Co takhe sám?Podvozek není tak na očích nebál bych se toho.
Za mě ta černá s tím lízatkem neee
btw...vidím, že jsi ze Zléna...kdo ti lakuje ty věci? já jsem teď zabržděný na tom, že nikdo mi nechce láknout podvozkový díly ať už na komaxit nebo epox+PU 


-> Alfred63: moc hezká práce 

Kraaaaaaasa
-> MajoLR:
díky



-> Alfred63 25.07.19 19:58:30: Podľa mňa najlepšia kombinácia farieb, ktorá na tom môźe byť!
Zelená a čierne kapoty je TOP!!!




-> Alfred63: myslim ze barva prospěla lepsí než bíla.bude to ješte pár mesicu prace ale kdyz mas prostory kde to delat tak je to jine.interier mych skusil si predstavit zeleno černou kombinaci prostredek sedacek cerny a kraje zelene nebo naopak.motor mude chrom a barva?taky mam jednu po tete ale nevím jestli ji rozebrat a pak udělat to co ty a nebo koupit jinou a tuto používat na dily uvidim jeste musim dat do sucha zatim nani prsí.na kolik asi tak vyjde komplet renovace?
-> honzula: Zvenčí bude vypadat jako 120S, ale s nárazníky. Takhle vypadala prodejní verze. Motor bude original, trochu poladěn. Interiér zatím nevím jak vyřešit...
-> MajoLR: Moc díky, ještě to bude dlouhá cesta. Jinak barva je original Škoda palmová zeleň 5123 používaná na Erka. Bude v kombinaci s černými kapotami a černým předním spojlerem. A jak hodnotíš změnu barvy?
Lak vypadá pěkně. A co ta černá kapota? Jakože eSko?
moc pěkná práce!!!