skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdarvím všechny, asi nejdřív začnu tím, jak to celé začalo. Vždy jsme s brachou chtěli klasické MBéčko nejlépe s úzkým sloupkem a ještě lépe žábrovku. Jenže jak všichni víme, ceny těchto aut za poslední roky raketově rostou...
A tak jsem už loni na podzim začal pátrat po Stovkách nebo Úžovkách. Týdny ubýhaly a stále jsem nenašel to co se mi libilo v poměru ceny a stavu. Někdy po Vánocích jsem v inzerátu objevil na prodej Škodu 100 za 30000,- a byla kousek od Zlína. Dle inzerátu byla hezká, jen měla nabourané přední čelo. No a proto že byla nepojízdná, vzal jsem vlek a jel pro ní. Bohužel skutečnost byla jiná a auto byl rezavý vrak zralý do šrotu. Tak jsem se tedy vrátil domů prázdný. Za nějaký čas se ovjevila další Stovka, a zaujala mě hlavně rokem výroby.
No a tak jsme se s bráchou na ni jeli podívat. Na první pohled byla v pohodě, Po STK. A tak jsme ji koupily a po vlastní ose dojela domů. Plán byl dát auto do provozuschopného stavu a jezdit, dokud neskončí technická v prosinci 2019. Jenže při jedné z vyjižďek se porouchal spojkový válec a druhý den když jsem se to chzstal opravit, jsem veškerou brzdovou kapalinu našel na podlaze řidiče. Po odkrytí koberce jsem zjistil, že podlaha je ko a než auto opravovat postupně, raději udelat kompletní renovaci s malým vylepšením ale navrácením do podoby ročníku 1971!
A tak jsem už loni na podzim začal pátrat po Stovkách nebo Úžovkách. Týdny ubýhaly a stále jsem nenašel to co se mi libilo v poměru ceny a stavu. Někdy po Vánocích jsem v inzerátu objevil na prodej Škodu 100 za 30000,- a byla kousek od Zlína. Dle inzerátu byla hezká, jen měla nabourané přední čelo. No a proto že byla nepojízdná, vzal jsem vlek a jel pro ní. Bohužel skutečnost byla jiná a auto byl rezavý vrak zralý do šrotu. Tak jsem se tedy vrátil domů prázdný. Za nějaký čas se ovjevila další Stovka, a zaujala mě hlavně rokem výroby.
No a tak jsme se s bráchou na ni jeli podívat. Na první pohled byla v pohodě, Po STK. A tak jsme ji koupily a po vlastní ose dojela domů. Plán byl dát auto do provozuschopného stavu a jezdit, dokud neskončí technická v prosinci 2019. Jenže při jedné z vyjižďek se porouchal spojkový válec a druhý den když jsem se to chzstal opravit, jsem veškerou brzdovou kapalinu našel na podlaze řidiče. Po odkrytí koberce jsem zjistil, že podlaha je ko a než auto opravovat postupně, raději udelat kompletní renovaci s malým vylepšením ale navrácením do podoby ročníku 1971!
Alfred63/110LS 1971 - komentáře:
19:22:25
20.02.2018
20.02.2018
Doyle
-> Tomáššš: no a já bych je potřeboval
18:57:53
20.02.2018
20.02.2018
Tomáššš
Fuziky pri standart verzii nemaju byt
16:24:52
20.02.2018
20.02.2018
Bohyn
Ta polička pod palubkou je pěkná, jako ve Wartburgovi. Jen nevadí nohám u řidiče?