trosku to auto stoji ako raketa...je toto dobra volba ?
speedpro.eu/produkt/skoda
-sportovni-snizene-pruziny
-rally-predni
vdaka za koment.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to skodovka 73.
Od prvej majitelky
Nikdy nerozobrane , nerepasovane atd...
AZ teraz.
Ak by niekto ma na predaj prechodky do karoserie.
pre elektriku , tacho , hadice a pod. ponuknite.
1.1.2017 Za rok a jeden mesiac som stihol:
Komplet repas mechaniky
Opravu karoserie po plnic.
13.4.2017 karoseria v laku
24.4.2017 karoseria doma z lakovne.
26.12.2017 doinstalovane trobky brzd ,spojky a paliva + nadrz... montaz napravy.
31.12.2017 spachana povodna elektrika
28.4.2017 sprevadzkovane brzdy a spojka
05.05.2018 nastartovane
31.12.2018 zlozena a zlicovana zadna cast. Zostava uz len par drobnosti a cely predok...a narazniky.
24.2.2019 auto bolo u calunika... zostavaju sedadla.
Snad to bude rok 2019 ked to bude ako tak hotove a zase na cestach.
Od prvej majitelky
Nikdy nerozobrane , nerepasovane atd...
AZ teraz.
Ak by niekto ma na predaj prechodky do karoserie.
pre elektriku , tacho , hadice a pod. ponuknite.
1.1.2017 Za rok a jeden mesiac som stihol:
Komplet repas mechaniky
Opravu karoserie po plnic.
13.4.2017 karoseria v laku
24.4.2017 karoseria doma z lakovne.
26.12.2017 doinstalovane trobky brzd ,spojky a paliva + nadrz... montaz napravy.
31.12.2017 spachana povodna elektrika
28.4.2017 sprevadzkovane brzdy a spojka
05.05.2018 nastartovane
31.12.2018 zlozena a zlicovana zadna cast. Zostava uz len par drobnosti a cely predok...a narazniky.
24.2.2019 auto bolo u calunika... zostavaju sedadla.
Snad to bude rok 2019 ked to bude ako tak hotove a zase na cestach.
SO 545 / s100 - komentáře:
foto nemam ale uz su objednane. Maju asi 8 nastavcou na rozne druhy koncoviek.
Je to robustna konstrukcia s mechanickym kodovanim na rychle a presne opakovanie.
uz su na ceste...foto dodam.
Je to robustna konstrukcia s mechanickym kodovanim na rychle a presne opakovanie.
uz su na ceste...foto dodam.

-> SO545: aké to vlastne máš ? ja mám tie Wurth roky , na moje veci to stačí , malé veci sa s tým robia ťažko ale tieto pekne , je to o improvizácii , nové vergle riešim aj opravnými káblami , tam sa to dá
-> suri 30.07.19 19:58:08: nehadam sa , ale skusal som aj krimpovacky ktore mame v povinnej vybave...hmmm
a tych lacnych asi x kusov.... tieto idu na 110% kvalita a vzhlad /pre mna dolezite ako jedno tak aj druhe/ na velku paradu.opakovatelnost X x po sebe a neskutocna rychlovka... ak by stali hoc 60e uz su moje... dosetrime
-> Pavel P.. 30.07.19 22:06:26: si ma prekukol a da boh , nalada a penazenka ...tak nielen motor... ale pamatam si ten des ked som rozoberal celo na 120 ... ak to pouzijem co i len raz bude to parada a nie kabelova onania.
-> Eidy 30.07.19 20:48:34: aj ja
demont cela je najmenej....ked na auto spadne flexa to bude rodeo...
cakaju ho len 2veci : bud povodny stav...ale nie u mna ....alebo prerabka na nieco co nazavadzia na okreskach. inspiracie je tu dost.
a tych lacnych asi x kusov.... tieto idu na 110% kvalita a vzhlad /pre mna dolezite ako jedno tak aj druhe/ na velku paradu.opakovatelnost X x po sebe a neskutocna rychlovka... ak by stali hoc 60e uz su moje... dosetrime

-> Pavel P.. 30.07.19 22:06:26: si ma prekukol a da boh , nalada a penazenka ...tak nielen motor... ale pamatam si ten des ked som rozoberal celo na 120 ... ak to pouzijem co i len raz bude to parada a nie kabelova onania.
-> Eidy 30.07.19 20:48:34: aj ja

cakaju ho len 2veci : bud povodny stav...ale nie u mna ....alebo prerabka na nieco co nazavadzia na okreskach. inspiracie je tu dost.

Je to chytré a užitečné řešení.... ale to budeš tak často vyndavat motor na takovémhle autě že to tam oceníš? Chápu to u nějakýho závodního auta nebo tuningovýho střepu kde furt někdo ladí motory ale u seriovýho kila s veteránským provozem je to skoro zbytečný.

-> SO545 30.07.19 18:43:08:
Mám přídavný konektory na třech autech.. prvně jsem bohužel použil spoje z nějakýho Mitshubishi. A u užovky mi ještě zbývá pořešit táhlo otevírání kapoty dementní.

-> SO545: Správné rozhodnutí, řekl bych. 

-> SO545: na tieto dutinky má krimpovačky Wurth a stoja okolo 30e
-> SO545 30.07.19 18:45:29: mám ten samý, super věc 

-> SO545: super úprava, a když se použijou svorky z přístrojů 742 tak je to o dost efektnější. 

Uz na 120 ma to stvalo pri demonte cela...tak som to zopakoval...pozical som si hnusne drahe krimpovacky a uz viem co donesie jezisko...
Ale este dodam ze elektrika je ok ina trubka funguje. Tato len pritiahne.membranu k cievkam...a je ticho.... .
-> Jozka 29.07.19 11:43:42: tak toto ma tiez napadlo a strhnut lak s membrany je to najmensie
-> SO545: Ta konstrukce bude podobná. Odhadl bych to na "přerenovování"
.. Kdysi jsem ty membrány nechal dát do komaxitu a i když jen do epoxidovýho základu, ty mikrony navíc oproti originálu mě pak docela potrápily - ještě že to byla klasika.
E: Nakonec jsem tuším vyráběl těsnění ze silnějšího papíru.
E+ A k archivu elektrobazmeků mi byl zatarasen přístup..
E: Nakonec jsem tuším vyráběl těsnění ze silnějšího papíru.
E+ A k archivu elektrobazmeků mi byl zatarasen přístup..
-> hans1 29.07.19 05:41:43: na nabijacku to aspon ako tak buci...na baterku to len cvakne a tma...
-> Jozka 29.07.19 00:56:58: -> Eidy 28.07.19 22:02:35: tie stelovky poznam.. Tato ma len jeden zo zadnej strany. Nastavoval som to od zakladu az po doraz...este raz to rozoberiem a hodim foto...
-> SO545 28.07.19 21:25:05: Zkusil bych to přímo na baterku,nabíječka asi nebude mít vyfiltrované napětí kondíkem a asi tam nebude klasický gretzův usměrnovač tak to může bručet střídavou složkou která při normálním nabíjení nevadí.V nabíječkách je většinou dvoucestý usměrnovač a filrace žádná.
-> SO545 28.07.19 21:25:05: Znám jen PAL-y: škeble s vnitřnostma, mřížka a mezi tím membrána, v ní kolík s jemným závitem a kontramatka. Jestli je to stejný, tak kontramatku povolit a točit kolíkem. Jemný doladění pak jedním ze šroubků M4 na škebli (je u něj šipka "dokulata"). Při repasi se húkanie rozhodí vždycky - ale mám pocit, že máš v ruce asi jinou konstrukci, protože tohle bys objevil nejspíš sám..
-> SO545: Já teda klakson nikdy nerepasoval, ale na starších autech byly štelovací šroubky. Něco jako dorazy, mezi kterejma drnčí membrána. Není tam něco takovýho taky? Možná jsi při renovaci změnil vůli.