skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rv: 1974
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Georgekorbl/Š100 Retro - komentáře:
07:20:00
05.02.2015
05.02.2015
Georgekorbl
asi nějak tak...ale nevim jak udělam uložení nahoře ...
07:16:59
05.02.2015
05.02.2015
Georgekorbl
ja taky! teď řešim tlumiče..1.z čeho 2.jak je usadit. Chci udělat měch mimo tlumič abych nemusel dělat příruby.
14:58:32
04.02.2015
04.02.2015
castrol
-> Georgekorbl: som zvedavý
10:20:21
04.02.2015
04.02.2015
Georgekorbl
Tak dnes objednány věci na airride..uuuu
10:14:05
29.11.2014
29.11.2014
Georgekorbl
Lidi nemáte někdo 2x kliku dveří vnitřní a zamykací víčko nádrže????
19:03:31
20.11.2014
20.11.2014
Georgekorbl
Díky
20:21:43
16.11.2014
16.11.2014
Qwak
libovka
20:08:36
16.11.2014
16.11.2014
Lukyn Fakír
-> Georgekorbl: LUXUS!
20:07:18
16.11.2014
16.11.2014
Georgekorbl
Na hovno foto z telefonu večer :( ....
15:16:49
22.09.2014
22.09.2014
Georgekorbl
-> Tomáššš: až bude hotovo...ted se k autu dostanu jen s telefonem :-(
11:10:49
19.09.2014
19.09.2014
Tomáššš
-> Georgekorbl: co tak spravit poriadne fotky ? Tieto stoja za velke prd :)
07:51:36
19.09.2014
19.09.2014
Georgekorbl
Tak jsem dohnal nakonec ty původní