skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdar, zdar!
Tak se mi naskytla koupě stovečky ve velice dobrým stavu. Je to jeden z prvních typů, r.v. 1970, kliky ven, dynamo a v originále má bejt (a bude:-) na předku rakvička a lišty na blatníkách. Dost zajímavej zachovalej interiér do hněda, kterej jsem jěště neviděl.
Plechařina je supr.. podlaha vyvařená, nastříkáná tlumexem, blatníky a práhy měněný a dveře občas liška, nikoliv sežraný. Vyvařování bude minimální, snad jenom pod PZ blatníkem a úprava PP blatníku z novějšího typu na starší, kam přijde ,, indiánka´´ s víčkem na nádrž.
Můj záměr je navrátit ji původní krásu, ale kromě toho, že jsem se ve Škodověnkách vždycky vrtal, částečnou renovaci jsem zatim prováděl ,,jenom´´ na motorce ČZ 175 skútr - prase. Takže z úkolu, kterej mě čeká, mám značný respekt, avšak odhodlání nechybí. Snad bude i dostatek financí, ale je třeba říct, že nebudu dělat total komplet renovaci jako pískování karoserie, náprav, GO motoru a převodovky. Na kastli chci jenom obrousit - zdrsnit původní lak, zlikvidovat lišku (kde je), a hned na to přípravu pro novej.. z laku a přípravy podkladu mám největší respekt a prosim o jakýkoliv rady, tipy..Děkuji!
Náprava přední, je korozí netknutá, na tý vyměnim spojovačku, svisláky, kuláky, přetěsnit převodku, ložiska, samozřejmě opravit brzdy, ostaní zdá se být v pořádku...např. nevim,jestli rozebírat čepy ramenouch na nápravnici a měnit silentbloky, vypadaj bez vůlí a spuchření, zřejmě se v tom někdo vrtal.. Prosim radu!
Motor a převodovka mi bylo řečeno, že byly dělaný. Tudíž to pak vyzkoušim v chodu, případně se to udělá dodatečně.
Nejenže jsem rád , že se tímto s Ivuškou zapojíme do velký rodiny, milující Škodovky, ale zárověň prosim o veškerý rady, tipy, který Vás napadnou v souvislosti s tématem. Kdyby někdo měl sepsaný něco jako přibližnej postup renovace, to bych byl hrozně vděčnej, protože se bojim, že budu skákat od jednoho k druhýmu, což je špatně.
Jěště kdyby někdo měl navíc díly na tenhle typ..např kliky, hlavně vnitřní mechanismus zámku řidičových dvěří, budu rád, za každou nabídku čehokoliv.
Díky a držte palce. Budláč
Tak se mi naskytla koupě stovečky ve velice dobrým stavu. Je to jeden z prvních typů, r.v. 1970, kliky ven, dynamo a v originále má bejt (a bude:-) na předku rakvička a lišty na blatníkách. Dost zajímavej zachovalej interiér do hněda, kterej jsem jěště neviděl.
Plechařina je supr.. podlaha vyvařená, nastříkáná tlumexem, blatníky a práhy měněný a dveře občas liška, nikoliv sežraný. Vyvařování bude minimální, snad jenom pod PZ blatníkem a úprava PP blatníku z novějšího typu na starší, kam přijde ,, indiánka´´ s víčkem na nádrž.
Můj záměr je navrátit ji původní krásu, ale kromě toho, že jsem se ve Škodověnkách vždycky vrtal, částečnou renovaci jsem zatim prováděl ,,jenom´´ na motorce ČZ 175 skútr - prase. Takže z úkolu, kterej mě čeká, mám značný respekt, avšak odhodlání nechybí. Snad bude i dostatek financí, ale je třeba říct, že nebudu dělat total komplet renovaci jako pískování karoserie, náprav, GO motoru a převodovky. Na kastli chci jenom obrousit - zdrsnit původní lak, zlikvidovat lišku (kde je), a hned na to přípravu pro novej.. z laku a přípravy podkladu mám největší respekt a prosim o jakýkoliv rady, tipy..Děkuji!
Náprava přední, je korozí netknutá, na tý vyměnim spojovačku, svisláky, kuláky, přetěsnit převodku, ložiska, samozřejmě opravit brzdy, ostaní zdá se být v pořádku...např. nevim,jestli rozebírat čepy ramenouch na nápravnici a měnit silentbloky, vypadaj bez vůlí a spuchření, zřejmě se v tom někdo vrtal.. Prosim radu!
Motor a převodovka mi bylo řečeno, že byly dělaný. Tudíž to pak vyzkoušim v chodu, případně se to udělá dodatečně.
Nejenže jsem rád , že se tímto s Ivuškou zapojíme do velký rodiny, milující Škodovky, ale zárověň prosim o veškerý rady, tipy, který Vás napadnou v souvislosti s tématem. Kdyby někdo měl sepsaný něco jako přibližnej postup renovace, to bych byl hrozně vděčnej, protože se bojim, že budu skákat od jednoho k druhýmu, což je špatně.
Jěště kdyby někdo měl navíc díly na tenhle typ..např kliky, hlavně vnitřní mechanismus zámku řidičových dvěří, budu rád, za každou nabídku čehokoliv.
Díky a držte palce. Budláč
Budláč / Ivuška - komentáře:
Tomáššš - podle té výplně by měla být, no ne?
Delej neco negre at to uz jezdi, ja ti to pak skolauduju 

-> MisakusX: fuzky len vtedy ak je to de luxe 

Ahoj, koukám, že máš sestřičku Emilky (viz profil Rudolf). Rakvička má být uprostřed masky a mají z ní vést dvě chromové lišty do stran. Velmi ti závidím ty hromovél išty na blatnících a hrdlo v blatníku (a pochopitelně ten blatník), snažím se to sehnat jak magor a přicházím na to, že to vůbec není lehké :)
-> budláč: Tuším, že tahle pochází od Litoměřic? Hodně štěstí při renovaci -> možná, že bych nějaké díly dveří měl.
-> budláč: ale i tak zaujimave :D
-> Tomáššš: no vidíš čoveče,tak máme dvojčátko,ale neni to ona

-> Petr Volfik: no jasněěě Volfík zdar B-) tak mi můžeš rovnou vysypat náký rady ;-)

-> budláč: Mnojo pěkná je, tak držim palce a přeju pevný nervy.
Tak už je z tebe taky virťák teda. (Chodili sme spolu do třídy poslední rok na Masný...)

-> Tomáššš: nevim o tom, že by byl předchozí majitel na virtu a inzerát je taky uplně odjinud, možná jenom shoda nebo o tom nevim.
-> Pavel P..: podval neni můj, o apolla už jsem u něj taky žadonil,ale prej když tam měl ňáký plecháče, každou chvíli mu utíkaly bejzdušovky a apolla drží, takže nedá
-> Pavel P..: podval neni můj, o apolla už jsem u něj taky žadonil,ale prej když tam měl ňáký plecháče, každou chvíli mu utíkaly bejzdušovky a apolla drží, takže nedá

to máš na tom podvalníku apolla?

Zda sa mi velmi povedoma. Ktory si majitel ? NIe je to byvala stovka tampajsa alebo ineho clena virtu ? Tato alebo velmi podobna bola kedysi na predaj za 3000kc ,vypadala presne ako tato. 
