Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

20:00:34
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.02.14 19:58:44: Jééé a já myslel, že jsi jí nějak upravil. No mřížka asi cajk, vypadá to dravějš, když je to vybraný 4
19:58:44
23.02.2014
vhml
-> mirecek.666 23.02.14 19:56:30: seš mi inspirací. Viděl jsem i někde na republikový stovce a taky se mi to moc líbilo



-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.02.14 19:56:23: staniž se
19:57:31
23.02.2014
Kuba105
-> vhml: opičák. Ale je to dobrý
19:56:30
23.02.2014
mirecek.666
-> vhml: vyřezat:-)
19:56:23
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.02.14 19:53:20: Nahraj jí do galerie, takhle nejde přepínat a ukládat se mě to do tablety nechce.
19:53:20
23.02.2014
vhml
Je tahle ,,fotka" lepší než fotka č.2? Aneb najdi rozdíl, odmysli provedení v Malování a zhodnoť :-)
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 23.02.2014 19:53:20
19:53:03
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.02.14 16:10:16: Přesně tak, má to spousta aut a čím širší a víc snížený, tím je to víc vidět. Mám pocit, že to po snížení řešil i minno. Nic nového pod sluncem.
19:19:06
23.02.2014
vhml
-> Tomáššš 23.02.14 19:15:51: zrejme ses ta výjimka co ma oba blatniky stejný 4
19:15:51
23.02.2014
Tomáššš
-> vhml: mam aj fotky ale prd na nich vidno obe strany od kolesa po lem blatnika maju 45mm 4 merane metrom
16:10:16
23.02.2014
-> vhml: : myslím, že mi to psal i Honza, že to má na Žlutce, takže ono je to asi o zázraku, když to má někdo stejný 40 a nezáleží na jakém autě....škodovce 40
15:53:10
23.02.2014
vhml
-> T 23.02.14 15:40:26: vzadu to mám stejný. Ale na 110r.cz se rozdíly zadních blatníků taky kdysi mocně rozebírali.



-> Tomáššš 23.02.14 15:35:51: když se podíváš na první fotku, tak na druhý straně mi škrtá kolo o lem při propružení.
15:40:26
23.02.2014
-> vhml: : jojo, i vzadu,ale tam jsou vařený lemy, takže to bude tim,ale předek jsou lamino a každý kolo je na tom jinak....můžu nafotit...
15:35:51
23.02.2014
Tomáššš
-> vhml: to je dost velky rozdiel.Dneska este pojdem k autu tak ti to pomeriam ...
15:27:49
23.02.2014
vhml
-> Tomáššš 23.02.14 15:25:28: Zkus změřit na obou stranách gumu od lemu. Já tam mám odhadem dobře 3cm rozdíl...
15:25:28
23.02.2014
Tomáššš
-> vhml: hej uzke ale kludne ti to mozem aj zmerat 4
15:22:03
23.02.2014
vhml
-> Tomáššš 23.02.14 15:18:49: ale ty máš ouzký nápravy ne? S těma to nemusí být tolik vidět.



-> T 23.02.14 15:17:48: jo, nějak to jede. Bude třeba doladit tryskování, nahoře to běží ,,naprázdno". Ty máš teda taky každej blatník jinej?
15:18:49
23.02.2014
Tomáššš
-> vhml: u mojej stovky nepozorujem zeby jedna strana bola viac vyplnena nez druha... 4
15:17:48
23.02.2014
-> vhml: : tak jaká je spokojenost s vlastním motorem ? :-)

na tyhle nepřesnosti blatníků jsem se taky ptal a je to škodovka , no 4 3 já mám jednu stranu zalezlou a druhá čumí, jak na podložkách 8 4

a psalo mi to více lidí už, že to mají taky....
15:05:48
23.02.2014
vhml
Přidal jsem fotky z dnešní cesty - už na širokých nápravách. Ke kráse chybí hlavně vyřešit zavírání kapoty, protože se tam nevejde karbec pořádně a namontovat konečně zadní zástěrky.



A jeden zásadní dotaz: Je normální že kola vyplňují pravý přední blatník líp než levý? Tj. že levý je širší? Myslím jsem to pozoroval i se starejma blatníkama a teď je to na širokejch nápravách vidět taky. Nějaká výrobní nepřesnost? Druhovýroba?
12:28:14
23.02.2014
vhml
Tak s malou řemenicí větráku to chladí bez problémů i s delší zátěží ( jen bych těm TDičkám zakázal používat pětku aby to bylo férový :-) )



Musím ale sehnat trochu jinej řemen. S délkou 1000 musím mít úplně otevřenou řemenici a stejně je to přepnutý, řemen 1025 nedopnu. Musím koupit něco na půl cesty...
Extreme Tyres