skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
20:00:34
23.02.2014
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.02.14 19:58:44: Jééé a já myslel, že jsi jí nějak upravil. No mřížka asi cajk, vypadá to dravějš, když je to vybraný
19:58:44
23.02.2014
23.02.2014
vhml
-> mirecek.666 23.02.14 19:56:30: seš mi inspirací. Viděl jsem i někde na republikový stovce a taky se mi to moc líbilo
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.02.14 19:56:23: staniž se
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.02.14 19:56:23: staniž se
19:57:31
23.02.2014
23.02.2014
Kuba105
-> vhml: opičák. Ale je to dobrý
19:56:30
23.02.2014
23.02.2014
mirecek.666
-> vhml: vyřezat:-)
19:56:23
23.02.2014
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.02.14 19:53:20: Nahraj jí do galerie, takhle nejde přepínat a ukládat se mě to do tablety nechce.
19:53:20
23.02.2014
23.02.2014
vhml
Je tahle ,,fotka" lepší než fotka č.2? Aneb najdi rozdíl, odmysli provedení v Malování a zhodnoť :-)
19:53:03
23.02.2014
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.02.14 16:10:16: Přesně tak, má to spousta aut a čím širší a víc snížený, tím je to víc vidět. Mám pocit, že to po snížení řešil i minno. Nic nového pod sluncem.
19:19:06
23.02.2014
23.02.2014
vhml
-> Tomáššš 23.02.14 19:15:51: zrejme ses ta výjimka co ma oba blatniky stejný
19:15:51
23.02.2014
23.02.2014
Tomáššš
-> vhml: mam aj fotky ale prd na nich vidno obe strany od kolesa po lem blatnika maju 45mm merane metrom
16:10:16
23.02.2014
23.02.2014
T
-> vhml: : myslím, že mi to psal i Honza, že to má na Žlutce, takže ono je to asi o zázraku, když to má někdo stejný a nezáleží na jakém autě....škodovce
15:53:10
23.02.2014
23.02.2014
vhml
-> T 23.02.14 15:40:26: vzadu to mám stejný. Ale na 110r.cz se rozdíly zadních blatníků taky kdysi mocně rozebírali.
-> Tomáššš 23.02.14 15:35:51: když se podíváš na první fotku, tak na druhý straně mi škrtá kolo o lem při propružení.
-> Tomáššš 23.02.14 15:35:51: když se podíváš na první fotku, tak na druhý straně mi škrtá kolo o lem při propružení.
15:40:26
23.02.2014
23.02.2014
T
-> vhml: : jojo, i vzadu,ale tam jsou vařený lemy, takže to bude tim,ale předek jsou lamino a každý kolo je na tom jinak....můžu nafotit...
15:35:51
23.02.2014
23.02.2014
Tomáššš
-> vhml: to je dost velky rozdiel.Dneska este pojdem k autu tak ti to pomeriam ...
15:27:49
23.02.2014
23.02.2014
vhml
-> Tomáššš 23.02.14 15:25:28: Zkus změřit na obou stranách gumu od lemu. Já tam mám odhadem dobře 3cm rozdíl...
15:25:28
23.02.2014
23.02.2014
Tomáššš
-> vhml: hej uzke ale kludne ti to mozem aj zmerat
15:22:03
23.02.2014
23.02.2014
vhml
-> Tomáššš 23.02.14 15:18:49: ale ty máš ouzký nápravy ne? S těma to nemusí být tolik vidět.
-> T 23.02.14 15:17:48: jo, nějak to jede. Bude třeba doladit tryskování, nahoře to běží ,,naprázdno". Ty máš teda taky každej blatník jinej?
-> T 23.02.14 15:17:48: jo, nějak to jede. Bude třeba doladit tryskování, nahoře to běží ,,naprázdno". Ty máš teda taky každej blatník jinej?
15:18:49
23.02.2014
23.02.2014
Tomáššš
-> vhml: u mojej stovky nepozorujem zeby jedna strana bola viac vyplnena nez druha...
15:17:48
23.02.2014
23.02.2014
T
-> vhml: : tak jaká je spokojenost s vlastním motorem ? :-)
na tyhle nepřesnosti blatníků jsem se taky ptal a je to škodovka , no já mám jednu stranu zalezlou a druhá čumí, jak na podložkách
a psalo mi to více lidí už, že to mají taky....
na tyhle nepřesnosti blatníků jsem se taky ptal a je to škodovka , no já mám jednu stranu zalezlou a druhá čumí, jak na podložkách
a psalo mi to více lidí už, že to mají taky....
15:05:48
23.02.2014
23.02.2014
vhml
Přidal jsem fotky z dnešní cesty - už na širokých nápravách. Ke kráse chybí hlavně vyřešit zavírání kapoty, protože se tam nevejde karbec pořádně a namontovat konečně zadní zástěrky.
A jeden zásadní dotaz: Je normální že kola vyplňují pravý přední blatník líp než levý? Tj. že levý je širší? Myslím jsem to pozoroval i se starejma blatníkama a teď je to na širokejch nápravách vidět taky. Nějaká výrobní nepřesnost? Druhovýroba?
A jeden zásadní dotaz: Je normální že kola vyplňují pravý přední blatník líp než levý? Tj. že levý je širší? Myslím jsem to pozoroval i se starejma blatníkama a teď je to na širokejch nápravách vidět taky. Nějaká výrobní nepřesnost? Druhovýroba?
12:28:14
23.02.2014
23.02.2014
vhml
Tak s malou řemenicí větráku to chladí bez problémů i s delší zátěží ( jen bych těm TDičkám zakázal používat pětku aby to bylo férový :-) )
Musím ale sehnat trochu jinej řemen. S délkou 1000 musím mít úplně otevřenou řemenici a stejně je to přepnutý, řemen 1025 nedopnu. Musím koupit něco na půl cesty...
Musím ale sehnat trochu jinej řemen. S délkou 1000 musím mít úplně otevřenou řemenici a stejně je to přepnutý, řemen 1025 nedopnu. Musím koupit něco na půl cesty...