Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

19:51:37
17.07.2014
vhml
Netuším jestli to na novejch kolech vypadá líp, nebo hůř, ale rozhodně to vypadá ,,jinak"

3
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 17.07.2014 19:51:37
19:33:58
15.07.2014
vhml
Dneska jsem koupil tabuli hliníku a ,,zadal" výrobu ližin pro pocit sucha a bezpečí.



Néé, pořád to není rally auto, jen trochu jinak směrovaná srazovka 3 3 3



A přesunuli nám opět termín Rally Krkonoše, takže další svezení zřejmě až na Agropa Rally Pačejov, kterou jsme loni vyhráli.
upraveno 1x, naposled 15.07.2014 19:34:43
22:28:10
08.07.2014
vhml
-> Luky 08.07.14 20:41:25: já to ten motor nějak naučím :-)
20:41:25
08.07.2014
Luky
-> vhml 08.07.14 20:00:05: takže pro tvoje potřeby je to dost nepoužitelný, co? 3
20:00:05
08.07.2014
vhml
-> m8rinek 08.07.14 19:17:02: už teď tam jsou 50tky :-D



Ono to není o tom, že by se to zeblilo, jen to nevystřelí tak bezprostředně jako předtím. Hůř se tak přechází do driftu. Předtím jsem jen zaklapnul, hned dal plnej a už byla šou...
upraveno 2x, naposled 08.07.2014 20:04:15
19:17:02
08.07.2014
m8rinek
-> vhml: Zvětši akceleračky
19:10:39
08.07.2014
vhml
Vejfuk namontován a krátce ozkoušen. Výkonově určitě zase znatelnej krok vpřed. Nahoře to s přehledem točí o 500 víc a ani tak rychle neupadá. Volnou jízdou se to taky chová slušně, nemá to nějakou díru ve výkonu. Jediný co se zhoršilo je prudký přidání plynu. Zřejmě jak to teď nemá žádnej protitlak a otevřou se ty 32mm difuzory, tak motor neví co si s tím počít. Určitě to bude chtít celý znova natryskovat a naladit. Hlukově vevnitř je to v pohodě, až jsem překvapen. Zato z venku je to pekelnej rachot, takovej vysokej řezavej zvuk, z kterýho strašně bolí uši.



Během montáže jsem i nějak rozleštil tu nerezovou koncovku, takže to nevypadá tak blbě. Přes zimu to přijde našopovat. Stejně tak sací potrubí aby to vypadalo stejně a asi nalakuju nový zadní čelo, protože tohle má výřez na příčnák a čumi tam teď příčka a řemenice.
14:09:07
08.07.2014
castrol
-> vhml: tak potom jezko je to správne označenie1
11:58:34
08.07.2014
vhml
-> castrol 08.07.14 11:53:22: tyhle svody jsou asi využitý hodně naplno. Dozadu to jde k poloose skoro až na dotyk a i trubka co vede skrz tlumič je ze šikma aby mohla být co nejdelší a v nejdelším oblouku... Proto tam nejde nikudy pořádně promotat.
11:53:22
08.07.2014
castrol
-> vhml: tak umna presne naopak
11:51:40
08.07.2014
vhml
-> castrol 08.07.14 11:25:31: to ne, to šlo bez problému. Zpracování je špičkový. Problém byl to promotat dolů. Pořád jsem do něčeho narážel.
11:25:31
08.07.2014
castrol
-> vhml: bolo ich problematické natiahnuť na steft?lebo umna celkom ano
09:39:04
08.07.2014
francomk
-> m8rinek: Díky za ozrejmenie 4



-> vhml: Alebo chyba v matrixe 1
upraveno 1x, naposled 08.07.2014 09:39:37
09:38:38
08.07.2014
vhml
-> francomk 08.07.14 09:29:21: zřejmě chyba v překladu :-) viz. m8
09:32:13
08.07.2014
m8rinek
-> francomk: Tak jinak, krajní a prostřední....
09:29:21
08.07.2014
francomk
-> vhml: Nejaké divné priemery trubiek " Vnější trubky 35x1,5 , vnitřní je 38x1,5 " 3

(necháp ma zle 4 )
upraveno 1x, naposled 08.07.2014 09:29:35
09:06:03
08.07.2014
vhml
Fotka jak vypadal původně. Koncovka je zřejmě nerezová ( aktuálně natřená na černo ), tak jí zkusím rozleštit
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 08.07.2014 09:06:03
22:14:59
07.07.2014
vhml
Tak už mám ježka v kleci doma. Docela hezká práce p. Hlušičky. Sice jsou ukrutně domlácené, ale přes zimu přijdou našopovat. Chtěl jsem to nasadit, zkusit, vyndat a našopovat, ale když jsem viděl dneska co je to práce, tak se to na to můžu leda vybodnout a spojím to zjara s výměnou výfuku na STK. Současnej výfuk stačilo jen povolit od hlavy a byl venku. Na tohohle ježka v kleci jsem musel sundat celý sání, saharu, celej chladič ven atd. a i tak to tam šlo dostat jen hrubým násilím.

Ale práce je to docela pěkná. Vnější trubky 35x1,5 , vnitřní je 38x1,5 , má to přípravu na lambdu. Hrozím se hluku tlumiče kterej je kratší než koncovka, která mimochodem vypadá strašně. Místo koncovky schovaný za čelem mám rovně čumící trubku...



Takže zatím pocity rozporuplný. Uvidíme co výkon.
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 07.07.2014 22:14:59
upraveno 2x, naposled 08.07.2014 09:02:06
22:01:33
26.06.2014
vhml
V příštím týdnu by měly přijít tři kouzelné trubky od p.Hlušičky. To jsem na ten zázrak zvědav 5
21:22:39
25.06.2014
vhml
-> Toušík 25.06.14 21:20:15: já vím jak to měli zkvaltovaný. Jen mi sere trojka, která má asi jen o jedinej zub jinak než série. To je skoro škoda to vyrábět. Ale ono těžko ve 4 kvaltu něco vymýšlet aby to trochu jelo a zároveň to nemělo maximálku jízdního kola.
upraveno 1x, naposled 25.06.2014 21:22:55
Extreme Tyres