Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

20:19:50
19.05.2014
vhml
-> m8rinek 19.05.14 19:49:57: to zase nechci úplně přehánět :-D



Dávat pětikvalt, tak bych stejně pětku nechal sériovou. Ale pořád to znamená vyrábět tři kvalty místo dvou a řezat do kastle 10



Stejně o tom budu tejden zasněně přemýšlet a pak uznám, že je snažší se na to vysrat a nechat tam tu sériovou 3
19:56:40
19.05.2014
mirecek.666
-> m8rinek: ten kluk ví o čem mluví:-)
19:49:57
19.05.2014
m8rinek
-> vhml: Si nech poskládat 5q do malýho obalu, ideálně i se šperou :D.
12:44:35
19.05.2014
vhml
Pořád mi vrtá hlavou převodovka.



Sériová s krátkou čtyřkou je fajn, ale nějak to ,,není ono"



Určitě potřebuju dlouhou jednotku. To je nezbytnost, na kterou už jsem si zvyknul a nějak bez ní nedokážu v tomhle autě žít. Když to budu mít venku dal bych i krátkou trojku. Ale to hlavní dilema je v tu chvíli v tom, jestli není snažší tam rovnou nacpat celej skládanej pětikvalt.



Ale zase z historický stránky věci a s řezáním do kastle mě to dost uráží 8
upraveno 2x, naposled 19.05.2014 12:45:46
23:42:20
16.05.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.05.14 16:22:39: ta jednička a 15 není o nic lepší 3 3 3 Ale je pěkný jak jsou plochý dorazy a dlouhá guma tak to dokáže i tohle docela elegatně filtrovat bez nějakejch ran.
upraveno 1x, naposled 16.05.2014 23:44:29
23:07:20
16.05.2014
OndraKrupi
-> Luky: no asi ano, přemýšlím zda nenabrat do zásoby...?
22:57:22
16.05.2014
Luky
-> OndraKrupi: továrna zrušena takže předpokládám že dojdou i 14" ?!
22:13:38
16.05.2014
OndraKrupi
-> Luky: něco se mluvilo že 15" nejsou.... ?
16:22:39
16.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Ta čtyřka musel být pěknej doraz 1
15:25:54
16.05.2014
vhml
-> Luky 16.05.14 14:37:11: jako tradičně Pneunet, poslední 2ks skladem. Ale píšou 20ks u dodavatele - zkus jim napsat, třeba vymyslí i ty 15"
15:21:14
16.05.2014
Luky
-> OndraKrupi: hm, v 15" bohužel nemají 8
15:06:05
16.05.2014
OndraKrupi
-> Luky: adacpneu.cz mohu doporučit, ještě jsem ani neodeslal peníze a gumy se válejí doma 3 4
14:37:11
16.05.2014
Luky
-> vhml: v jakým regálu jsi sehnal Regály?
14:16:59
16.05.2014
vhml
Tak účast na Šumavě nám pro nízkou účast zrušili. Aspoň bude více času hrát si s detailama. Objednal jsem do zásoby nový Regaly ( přemejšlím, že je možná i dám na auto, současný už mají ,,jen“ 5mm ) a dozadu nakonec přijdou Uniroyal RainExpert. Když už se bude takhle pěkně přezouvat tak rovnou i nalakuju disky ať to konečně nějak vypadá a začnu připravovat 6“ plecháče s mezikružím – k těm by se mi hodilo kdyby mě někdo výhodně podaroval dvěma gumama 185/60 R14 co budou aspoň nějaké 4mm na dolítání. Máte někdo? Do pár k ním asi pak dám ty horší Regaly.



Další akcí tak budou až Běšiny, takže si opět trošku začnu hrát se vzhledem abych doladil detaily, které se dosud nestihly, nebo už poškodily.
15:08:50
22.04.2014
vhml
-> onba 22.04.14 15:01:56: A můžeš odpojit libovolnej jeden, nebo jeden konkrétní?
15:01:56
22.04.2014
onba
Mě to běží taky poměrně čistě, když odjím válec. Asi to ve výrobě už připravovali na HTP. 3
19:39:17
21.04.2014
castrol
-> vhml: konecne nejake video 1
19:32:00
21.04.2014
MajoLR
156 156 156 171
19:01:51
21.04.2014
vhml
Značně zhovadilej příjezd do skoro rovnýho retardéru :-) Byl by ale věčnej hřích to tam nedat když je tam tolik lidí :-)



Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)
19:25:52
17.04.2014
vhml
Tak jsem po vyprání karburátoru ladil volnoběh a vůbec nerozumím jedný věci. Pokud na volnoběh odpojím zapalovací kabel od prvního a třetího válce, motor běží dál bez sebemenší změny. Chápe to někdo? Pokud odpojím 2 nebo 4 tak se rozkucká, pokud oba tak víceméně okamžitě chcípne. Pokud přidám plyn, tak musí být zapojeny všechny kabely aby to šlo čistě, ale volnoběh to prostě umí i jen na dva. 140LS to dělá podobně, tam se může bezezměny odpojit jeden libovolnej válec.



Přitom volnoběh je vzorovej, 900, krásně čistej. Klidně tam nastavím 500 a běží pořád čistě
Extreme Tyres