Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

15:17:48
23.02.2014
-> vhml: : tak jaká je spokojenost s vlastním motorem ? :-)

na tyhle nepřesnosti blatníků jsem se taky ptal a je to škodovka , no 4 3 já mám jednu stranu zalezlou a druhá čumí, jak na podložkách 8 4

a psalo mi to více lidí už, že to mají taky....
15:05:48
23.02.2014
vhml
Přidal jsem fotky z dnešní cesty - už na širokých nápravách. Ke kráse chybí hlavně vyřešit zavírání kapoty, protože se tam nevejde karbec pořádně a namontovat konečně zadní zástěrky.



A jeden zásadní dotaz: Je normální že kola vyplňují pravý přední blatník líp než levý? Tj. že levý je širší? Myslím jsem to pozoroval i se starejma blatníkama a teď je to na širokejch nápravách vidět taky. Nějaká výrobní nepřesnost? Druhovýroba?
12:28:14
23.02.2014
vhml
Tak s malou řemenicí větráku to chladí bez problémů i s delší zátěží ( jen bych těm TDičkám zakázal používat pětku aby to bylo férový :-) )



Musím ale sehnat trochu jinej řemen. S délkou 1000 musím mít úplně otevřenou řemenici a stejně je to přepnutý, řemen 1025 nedopnu. Musím koupit něco na půl cesty...
18:08:21
22.02.2014
-> vhml: : letos jsem to bohužel nestihnul :-( tak se ptám :-P
16:46:51
22.02.2014
vhml
-> T 22.02.14 16:34:37: ty nebudeš náporovej?
16:34:37
22.02.2014
-> vhml: : co by jsi za ní chtěl ? jen ze zajímavosti 40
15:11:55
22.02.2014
vhml
Tak ( zase? ) nechladíme :-)



Pod větší zátěží to tenhle převod vrtule prostě nezvládá. Zítra bude jízda s původní řemenicí větráku :-)



Nějakej zájemce na velkou hliníkovou řemenici větráku? 2
21:21:55
21.02.2014
vhml
-> Eidy 21.02.14 19:52:37: pane vachmajstr, vy jste hlava 3
19:52:37
21.02.2014
Eidy
-> vhml: Já to říkal 5
19:44:38
21.02.2014
vhml
Kapitánský deník, dodatek:



Chladíme. Pomohla výměna nového wahleru za nějakej jinej co jsem našel ve starým motoru. Teď to drží kolem 85 , pod delší zátěží leze k 90. Uvidíme co to bude dělat v létě.



Seřízené ventily, doladěný předstih a nastavení karbu. Hned to jede zase úplně jinak, dokonce i ta tyč vibruje méně - přesunulo se to o 500ot výš a výrazně zklidnilo. Stejně tam ale zkusím přidat nějaké závaží.
21:03:40
20.02.2014
vhml
-> Eidy 20.02.14 20:54:19: sice se nestiham divit ale jsem na to zvedav. I tak ale ta tyc vibrovala vždy a docela uz mi sere. Zkusim na ni fakt pripnout nejaky zavazi jestli si pomuzu
20:54:19
20.02.2014
Eidy
-> vhml: Jeden stupeň s tím nehne, ale 3 už budou znát. Dej pak vědět.
20:52:50
20.02.2014
vhml
-> Eidy 20.02.14 20:47:57: Koukám jak blázen. Teď mám předstih preventivně asi 3 stupně pod standartem, tak uvidím co to udělá až nasadím ty správný hodnoty.
20:47:57
20.02.2014
Eidy
-> vhml: Jop. Na to jsem kdysi přišel náhodou, ještě s motorem 120LS. Ladil jsem předstih do kopce a při různým předstihu to vibrovalo jinak. Změní se vibrace motoru a od toho se odvíjí všechno ostatní. Teď mám v autě takovej kravál, že nepoznám nic. Možná se mi to rozpadá pod zadkem, ale nic není slyšet.3
20:45:52
20.02.2014
vhml
-> Eidy 20.02.14 20:43:15: s předstihem? to má nějakej vliv? 9
20:43:15
20.02.2014
Eidy
-> vhml: Na tu tyč pomůže snadná věc. Buď ji vyndáš a navaříš na ní nějaký závaží, abys změnil vlastní frekvenci a nebo pohni někam s předstihem. 4 1
20:42:38
20.02.2014
vhml
-> Kubis09 20.02.14 20:40:32: nevím o ní. Přitom ve 140LS je úplně stejná tyč a nevibrovala nikdy. Ve stovce vždy... Se starým motorem tedy jen při brzdění motorem, ne při akceleraci.
upraveno 1x, naposled 20.02.2014 20:43:07
20:40:32
20.02.2014
Kubis09
taky mi to na stovce vibrovalo jak stará pračka, nemáš vůli v konzoli ?
20:37:09
20.02.2014
vhml
-> Eidy 20.02.14 20:02:53: no, snad ne 3



Ještě by mě zajímalo co si počnu s tou vibrující tyčí řazení
upraveno 1x, naposled 20.02.2014 20:38:04
20:02:53
20.02.2014
Eidy
-> vhml: Možná se ti zaběhlo tak, až se to vyběhlo. 1
upraveno 1x, naposled 20.02.2014 20:03:06
Extreme Tyres