skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 100 typ 722,
rok výroby 1973, 1. registrace 26.11.1973 jako soukromé vozidlo z Mototechny, majitel člen JZD (ročník 1909)
po jeho smrti zdědil vozidlo jeho syn (ročník 1936), který vozidlo vlastnil až do roku 2011. Toho roku se rozhodnul vozidlo prodat a koupil jej jeden můj kamarád, kterého jsem už při koupi prosil, že pokud se rozhodne jej dále prodat, ať příjde napřed za mnou. A tak se i stalo. Netrvalo ani půl roku a škodověnka byla moje. Takže nyní vozidlo vlastním já, je očištěno od ekodaně na základě testace HV.
Auto má stále původní SPZ pžidělenou roku 1973 a je celou dobu registrováno v jedné vesničce poblíž Brna. :-)
Když jsem vozidlo zakoupil, mělo najeto zhruba 8700km, bylo bez STK a byla závada na chladiči. To byl také důvod, proč jej původní majitel prodal. Manžeta z chladiče vletěla do vrtule, ta následně prošla chladičem a vůz auto trošku uvařil. Poté ještě nechal udělat GO (mám k ní doklad), ale již nebyl schopen sehnat chladič, vrtuli a manžetu. Předchozí majitel přede mnou sice potřebné díly sehnal, ale povedlo se mu utrhnout vypouštěcí kohout chladiče, proto se ke mě dostalo auto nepojízdné. Já jsem tyto drobnosti vyřešil a od té doby za hezkého počasí slouží mě. Najel jsem odhadem 600km, takže současný stav je někde okolo 9300km. (Doplním až s ní letos vyjedu) Mým cílem je udržovat ji v co nejlepším a nejpůvodnějším stavu, pokud možno poléčit šrámy způsobené původním majitelem a čas od času projet, případně navštívit nějaký ten sraz.
rok výroby 1973, 1. registrace 26.11.1973 jako soukromé vozidlo z Mototechny, majitel člen JZD (ročník 1909)
po jeho smrti zdědil vozidlo jeho syn (ročník 1936), který vozidlo vlastnil až do roku 2011. Toho roku se rozhodnul vozidlo prodat a koupil jej jeden můj kamarád, kterého jsem už při koupi prosil, že pokud se rozhodne jej dále prodat, ať příjde napřed za mnou. A tak se i stalo. Netrvalo ani půl roku a škodověnka byla moje. Takže nyní vozidlo vlastním já, je očištěno od ekodaně na základě testace HV.
Auto má stále původní SPZ pžidělenou roku 1973 a je celou dobu registrováno v jedné vesničce poblíž Brna. :-)
Když jsem vozidlo zakoupil, mělo najeto zhruba 8700km, bylo bez STK a byla závada na chladiči. To byl také důvod, proč jej původní majitel prodal. Manžeta z chladiče vletěla do vrtule, ta následně prošla chladičem a vůz auto trošku uvařil. Poté ještě nechal udělat GO (mám k ní doklad), ale již nebyl schopen sehnat chladič, vrtuli a manžetu. Předchozí majitel přede mnou sice potřebné díly sehnal, ale povedlo se mu utrhnout vypouštěcí kohout chladiče, proto se ke mě dostalo auto nepojízdné. Já jsem tyto drobnosti vyřešil a od té doby za hezkého počasí slouží mě. Najel jsem odhadem 600km, takže současný stav je někde okolo 9300km. (Doplním až s ní letos vyjedu) Mým cílem je udržovat ji v co nejlepším a nejpůvodnějším stavu, pokud možno poléčit šrámy způsobené původním majitelem a čas od času projet, případně navštívit nějaký ten sraz.
bill 1984 / Stovka - komentáře:
-> j_j: Předný my přyjde OK, ale sadný bi zrovnat chtěl...
-> Koblet: dopýše, až ze doztane na těch dezet tyzýc 

zuper auto, už jenom narovnat nárasnýki a jynou mlhovku :) ale mám jý taki, tak mám mlĝet
lýbý ze my že nemáš mesykružý na ztandardu...opravdoví orygynalyzta :)

Perfektný!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!

-> Koblet: tyes zy mizlym
-> Pavel P..: Y taková auta ze najdou...
Kylometrů málo, ale vipadá dobře. On tam tu jednu nulu dopýše.

-> Pavel P..: ta tam nejzpýš any nykdi nebila 

9000km?to nený možní 

najeto 9000km? to má znad ještě původný vodu v oztřykovaĝy ne?
