Buggy 2 Buggy 2

komentáře | popis | fotky | dr.marvin | 23.11.10 19:42 | 11x v oblíbených
Základem je motor Škoda favorit 136.

Chystané úpravy: Snížení hlavy, zvětšení a vyleštění kanálů + silnější ventilové pružiny.

Vačka 280

Odlehčení setrváku a řemenice + jejich vyvážení.

Karburátor pierburg s mechanickou druhou klapkou a jeho natryskováním.

Převodovka zůstane zatím seriová.

Brzdový válec bude použit z Favoritu s podtlakovým posilovačem, kotoučové brzdy na obou

nápravách.

Přední pružiny a tlumiče z dodávky, myslím že Fiat.

Chladič z Fordu tranzit i s olejovým chladičem.

Nádrž je hliníková, 18-ti litrová, vlastní výroby.

Rám je svařovaný přímo z trubek na stavbu těchto závodních strojů. Materiál vyšel na více

než 10 000kč. Bohužel vzadu už mi to nevyšlo, tak jsem to musel dodělat z normalních

trubek, průměr 45mm.

Pracovní prostor řidiče bude vybaven sportovním sedadlem z Alfy Romeo a sportovním

volantem z Fiatu, ukazateli tlaku oleje, teploty vody a otáčkoměrem.

Buggy 2 - komentáře:

21:11:38
13.02.2012
kiko001
zdravím tek karbec funguje alebo ste neco museli preštelovat
12:36:04
12.10.2011
fildasam
Zdravím,chtěl bych si také něco takového udělat z Fáčka,ale nevím jak udělat řazení,když motor s převodovkou budu mít za sebou a obrácený(hřídel řazení je na druhou stranu).Nemá stím někdo skušenost a mohl mi poradit.Zatím moc díííík
19:12:20
30.07.2011
4charlie94
tak uz to vrci ??
18:06:17
11.12.2010
Sp4rc0
-> Jindas: 4
18:05:39
11.12.2010
Jindas
-> Sp4rc0: Presne tak to je fiiik :)
18:03:54
11.12.2010
Sp4rc0
-> michal.tuareg: Jestly myslíš obrazek 6 tak to je fichtl..4 3
11:01:38
24.11.2010
michal.tuareg
to Sp4rc0 : já vidím kejvačku 165
21:58:29
23.11.2010
dr.marvin
ne, funguje to tak jak má6
21:40:46
23.11.2010
petr s
-> dr.marvin: Jde o to jestli bylo origo v autě namontováno před nápravou jinak ti to bude zatáčet obráceně
21:38:52
23.11.2010
dr.marvin
Je to Jawa-ČZ 150 ale na prodej to není, a to řízení tet už popravdě nevím, nechci kecat ale myslím že nějakej Fiat, ale na 100% to nevím.4
20:58:51
23.11.2010
petr s
-> dr.marvin: Z čeho tam je řízení?
20:04:58
23.11.2010
Sp4rc0
-> michal.tuareg: to je fichtl ne kejvacka..4
19:58:53
23.11.2010
michal.tuareg
tam vzadu vidím starý kolo a kejvačku !! je to k mání ?
16:01:00
13.11.2010
chonsicek
zdravim.... no tak konečně něco noveho a zajimaveho .. co se tyče motor fačko+ převodovka fa je určitě o dost lepší řešení než jak to maji běžne 120 z hlediska rozložení vahy.. ale i tak se musi počítat že bez závaží vepředu se neobejdeš... ani na asfaltě si myslim :) ja mam motor uprostřed bez zavaží, na asfaltě to drží jak přibite... pokud ovšem človek nejede s plynem na podlaze a nenarazi na nějaky hrbol.. ale na travě to je na houby... bez ručky se člověk neobejde :-D jo a divam se že píšeš že tam davaš posilovač ale to asi bude trochu blbě vypadat protože to asi bude trčet ven ne? ..ale každopadně to pak bude stat za to.. :-)
14:08:08
12.11.2010
DJpep
kraaasa toto je uz nieco 179
07:41:25
12.11.2010
havlik
akorat se blbe budou měnit přední tlumiče
22:14:54
11.11.2010
dr.marvin
Ten zadek ještě není dodělanej, tak na to neberte ohled3
21:54:14
11.11.2010
afro100
-> OJOUCH: i prd velebnosti, vzadu sa spojovacka odreze, nareze sa zavit, daju sa dalsie dva kulaky a mas stelovatelnu geometriu ... :)
21:53:26
11.11.2010
Tomaso435
-> OJOUCH: to aby se moh fofrem točit do kola3 3 3
21:51:47
11.11.2010
OJOUCH
Koukam nataceci obe napravy3 3 3
Extreme Tyres