skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základem je motor Škoda favorit 136.
Chystané úpravy: Snížení hlavy, zvětšení a vyleštění kanálů + silnější ventilové pružiny.
Vačka 280
Odlehčení setrváku a řemenice + jejich vyvážení.
Karburátor pierburg s mechanickou druhou klapkou a jeho natryskováním.
Převodovka zůstane zatím seriová.
Brzdový válec bude použit z Favoritu s podtlakovým posilovačem, kotoučové brzdy na obou
nápravách.
Přední pružiny a tlumiče z dodávky, myslím že Fiat.
Chladič z Fordu tranzit i s olejovým chladičem.
Nádrž je hliníková, 18-ti litrová, vlastní výroby.
Rám je svařovaný přímo z trubek na stavbu těchto závodních strojů. Materiál vyšel na více
než 10 000kč. Bohužel vzadu už mi to nevyšlo, tak jsem to musel dodělat z normalních
trubek, průměr 45mm.
Pracovní prostor řidiče bude vybaven sportovním sedadlem z Alfy Romeo a sportovním
volantem z Fiatu, ukazateli tlaku oleje, teploty vody a otáčkoměrem.
Chystané úpravy: Snížení hlavy, zvětšení a vyleštění kanálů + silnější ventilové pružiny.
Vačka 280
Odlehčení setrváku a řemenice + jejich vyvážení.
Karburátor pierburg s mechanickou druhou klapkou a jeho natryskováním.
Převodovka zůstane zatím seriová.
Brzdový válec bude použit z Favoritu s podtlakovým posilovačem, kotoučové brzdy na obou
nápravách.
Přední pružiny a tlumiče z dodávky, myslím že Fiat.
Chladič z Fordu tranzit i s olejovým chladičem.
Nádrž je hliníková, 18-ti litrová, vlastní výroby.
Rám je svařovaný přímo z trubek na stavbu těchto závodních strojů. Materiál vyšel na více
než 10 000kč. Bohužel vzadu už mi to nevyšlo, tak jsem to musel dodělat z normalních
trubek, průměr 45mm.
Pracovní prostor řidiče bude vybaven sportovním sedadlem z Alfy Romeo a sportovním
volantem z Fiatu, ukazateli tlaku oleje, teploty vody a otáčkoměrem.
Buggy 2 - komentáře:
21:50:34
11.11.2010
11.11.2010
m8rinek
pěkné...
21:24:25
11.11.2010
11.11.2010
saSaT
to su zvědavý co z teho vyleze