skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
takže tady sou fotky a popis mého bývalého speciálu
původem je to Š110
polotovar se povedlo sehnat náhodou když sem pred kamošem navrhl něco takové tak druhej den přišel s tim že jeho mistr na učňáku něco má takže sme tam zašli a viděli kilo které asi 4 roky nejelo ......
na otazku co za to odpověděl , že když to odvezem do večera tak je zadara tim bylo rozhodnuto :)))
sundali sme z toho kola a prodali nove zimni protektory a za utrzene prachy koupili na srotaku trubky, kotouce do flexy, elektrody do svarecky a par dalsich veci
auto sme postupně "odlehčovali" až sme ho povesili do stodoly na hak na kterej se normálne věší prase při zabíjačce a sekerou sundali střechu a zkrátili to celé o metr
následovalo pořádné vyztužení - trubky se nastěhovaly do prahů, za sedačky, za už neexistující palubní desku, vzpěry místo dveří aby se to nezavíralo, mezi příčku převodovky a přední nápravu a všude jinde kde by se to mohlo rozložit
na ráfky se obuly skoro sjeté dunlopky 195/60/14 do kterejch se prořezávačkou vyřezal nějakej vzorek zadní kola se daly obráceně kvůli rozsíření
táhlo řazení bylo zkrácené, spojková trubka spojena šroubením, brzdy jen na jeden okruh (předek)
v rámci odlehčení posrupně zmizelo vsecko co neni potreba k jízdě jako veškerá elektrika (mimo zapalovani a starteru) casti podbehu, palubka, vyfuk, topení, blatníky, čela ........
výsledná pevnost a trvanlivost byla neskutečná auto přežilo spousty skoků přez příkopy jízdu po poli i v 8 lidech, několik čelních nárazů do stromů atd všecko bez následků
Nejake parametry : hmotnost - malá - když sme to stavěli tak to celé na bok hodili 2 lidi
delka tak o 150cm míň než 100vka (auto začíná napravnicí a končí příčkou motoru)
maximálka 130 (od 100vky je to ale diky vůlím skoro neřiditelné a většina pokusů skončila v hodinách na poli)
zrychlení sqělý diky hmotnosti a převodu 4,44
původem je to Š110
polotovar se povedlo sehnat náhodou když sem pred kamošem navrhl něco takové tak druhej den přišel s tim že jeho mistr na učňáku něco má takže sme tam zašli a viděli kilo které asi 4 roky nejelo ......
na otazku co za to odpověděl , že když to odvezem do večera tak je zadara tim bylo rozhodnuto :)))
sundali sme z toho kola a prodali nove zimni protektory a za utrzene prachy koupili na srotaku trubky, kotouce do flexy, elektrody do svarecky a par dalsich veci
auto sme postupně "odlehčovali" až sme ho povesili do stodoly na hak na kterej se normálne věší prase při zabíjačce a sekerou sundali střechu a zkrátili to celé o metr
následovalo pořádné vyztužení - trubky se nastěhovaly do prahů, za sedačky, za už neexistující palubní desku, vzpěry místo dveří aby se to nezavíralo, mezi příčku převodovky a přední nápravu a všude jinde kde by se to mohlo rozložit
na ráfky se obuly skoro sjeté dunlopky 195/60/14 do kterejch se prořezávačkou vyřezal nějakej vzorek zadní kola se daly obráceně kvůli rozsíření
táhlo řazení bylo zkrácené, spojková trubka spojena šroubením, brzdy jen na jeden okruh (předek)
v rámci odlehčení posrupně zmizelo vsecko co neni potreba k jízdě jako veškerá elektrika (mimo zapalovani a starteru) casti podbehu, palubka, vyfuk, topení, blatníky, čela ........
výsledná pevnost a trvanlivost byla neskutečná auto přežilo spousty skoků přez příkopy jízdu po poli i v 8 lidech, několik čelních nárazů do stromů atd všecko bez následků
Nejake parametry : hmotnost - malá - když sme to stavěli tak to celé na bok hodili 2 lidi
delka tak o 150cm míň než 100vka (auto začíná napravnicí a končí příčkou motoru)
maximálka 130 (od 100vky je to ale diky vůlím skoro neřiditelné a většina pokusů skončila v hodinách na poli)
zrychlení sqělý diky hmotnosti a převodu 4,44
Zazaa / Esmeralda - komentáře:
sadny poloozi atd bilo vzecko v naprozte pohode pac to bilo ztrazne lehoucki :)
žůůůůůůžo. já měl něco podobního, ale s trabanta
To je nááááádhera. hahaha
. Čazem až vizkoĝý poĝet podobních ztrojů bi ze to mohlo hodyt do svláštnýho odkasu, abi to na zebe výc uposorňovalo. Satym ne, páĝ bi tam bila Ezmeralda chudynka zamotná. Co na ti zkoki řýkajý nápravi, rezp. sadný poloozi ?


2Markétka: bohusel nykdi pac v ramcy smyseny prebitecnejch vecy s baraku zem to prodal .........
ale dozt lydy chtelo vedet jak to vlaztne vipadalo taxem zem dodatecne placnul popyz :)
ale dozt lydy chtelo vedet jak to vlaztne vipadalo taxem zem dodatecne placnul popyz :)
Kdi mě zveseš

To je dozt dobrej zprc
Tak to ja zem azy taki pryhodym nazy krozovou 120 je to bomba a clovek bi neveryl co vzechno zkodovka vidrsy, tech zkoku a kamenu co jzme z tym vijely. Sasoovy sa znahu davam 10. Je to fakt peklo a muse to myt ZUPER jysdny vlaztnozty (zamosdřejmne v terenu)
Kdibizte to vydely tak bizte neabysely mylyoni. Fakt supa ztroj
nahodou to melo luxuzny motor chital na prvny otoceny :)
pardón, vydým dobře, prodal??? Co ze na tom dá prodat ;-)))
tak tak us "to" nemam pac muzela uztoupyt pry viklyseny a nebilo to kde parkovat
Sasaa us to prodal :-(
2Sasaa:
Procz z tym nepryjel na zras? Garde zy mel nechat doma...

Procz z tym nepryjel na zras? Garde zy mel nechat doma...

100vka je ydealny pac ma uplne vzecko vsadu a hlavne bila sadarmo :)
k tomu naklaneny a prevraceny zme sjyztyly se to je neprevratytelne pac to ma tak nysko tesyzte se ze da jet y napryc zvahem
a to skraceny bilo nutne abi to drselo pohromade a ram je to zame dyki nemi to vidrselo cokolyv pac ti plechi nemeli zkoro sadnou funkcy :)
navyc pry skraceny krazne odztranyz krouceny kaztle, hodne ze znysy zmerova ztabylyta, nehrosy se suztanez nekde vyzet sa podlahu, ale hlavne uzetryz tak 10m trubek
k tomu naklaneny a prevraceny zme sjyztyly se to je neprevratytelne pac to ma tak nysko tesyzte se ze da jet y napryc zvahem
a to skraceny bilo nutne abi to drselo pohromade a ram je to zame dyki nemi to vidrselo cokolyv pac ti plechi nemeli zkoro sadnou funkcy :)
navyc pry skraceny krazne odztranyz krouceny kaztle, hodne ze znysy zmerova ztabylyta, nehrosy se suztanez nekde vyzet sa podlahu, ale hlavne uzetryz tak 10m trubek

Tak tomuto hovorym "clean car"ako za patry.
Osaj zkvoztne naradye.Posoruhodne tachnycke ryezenye,atraktyvni dezygn,zkvele technycke paramerte
Davam 7


No tos zluzna to beztye... Kamoz udelal neco podobniho se 120- tki, akorat tam nedal ram a neskracoval, ale videlal uplne vzechno co videlat zlo. A hlavne myzto nadrse zlousyla dvoulytrova petflazka prydelana kuzem selesa v myzte kde bival proztor sa zedackama....

tahle "wjec" proztě nemá chibu

dobrí, něco podobného bich chtěl taki zpáchat, už půl roku přezvědĝujy kámoše, co má 100vku několyk let saroztlou na sahradě, že ho jý sbavým a pořád nyc
Akorát bi to bilo neskracované a z klecý u nahoře, kdiž bi ze to převrátylo.

Akorát bi to bilo neskracované a z klecý u nahoře, kdiž bi ze to převrátylo.
No, ja jzem dal 10 bodů, nený to zyce auto podle mého guzta
, ale někdi je potřeba ze odreagovat


je to saujymave.. davam dva bodi sa realysacyu napadu
