skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
takže tady sou fotky a popis mého bývalého speciálu
původem je to Š110
polotovar se povedlo sehnat náhodou když sem pred kamošem navrhl něco takové tak druhej den přišel s tim že jeho mistr na učňáku něco má takže sme tam zašli a viděli kilo které asi 4 roky nejelo ......
na otazku co za to odpověděl , že když to odvezem do večera tak je zadara tim bylo rozhodnuto :)))
sundali sme z toho kola a prodali nove zimni protektory a za utrzene prachy koupili na srotaku trubky, kotouce do flexy, elektrody do svarecky a par dalsich veci
auto sme postupně "odlehčovali" až sme ho povesili do stodoly na hak na kterej se normálne věší prase při zabíjačce a sekerou sundali střechu a zkrátili to celé o metr
následovalo pořádné vyztužení - trubky se nastěhovaly do prahů, za sedačky, za už neexistující palubní desku, vzpěry místo dveří aby se to nezavíralo, mezi příčku převodovky a přední nápravu a všude jinde kde by se to mohlo rozložit
na ráfky se obuly skoro sjeté dunlopky 195/60/14 do kterejch se prořezávačkou vyřezal nějakej vzorek zadní kola se daly obráceně kvůli rozsíření
táhlo řazení bylo zkrácené, spojková trubka spojena šroubením, brzdy jen na jeden okruh (předek)
v rámci odlehčení posrupně zmizelo vsecko co neni potreba k jízdě jako veškerá elektrika (mimo zapalovani a starteru) casti podbehu, palubka, vyfuk, topení, blatníky, čela ........
výsledná pevnost a trvanlivost byla neskutečná auto přežilo spousty skoků přez příkopy jízdu po poli i v 8 lidech, několik čelních nárazů do stromů atd všecko bez následků
Nejake parametry : hmotnost - malá - když sme to stavěli tak to celé na bok hodili 2 lidi
delka tak o 150cm míň než 100vka (auto začíná napravnicí a končí příčkou motoru)
maximálka 130 (od 100vky je to ale diky vůlím skoro neřiditelné a většina pokusů skončila v hodinách na poli)
zrychlení sqělý diky hmotnosti a převodu 4,44
původem je to Š110
polotovar se povedlo sehnat náhodou když sem pred kamošem navrhl něco takové tak druhej den přišel s tim že jeho mistr na učňáku něco má takže sme tam zašli a viděli kilo které asi 4 roky nejelo ......
na otazku co za to odpověděl , že když to odvezem do večera tak je zadara tim bylo rozhodnuto :)))
sundali sme z toho kola a prodali nove zimni protektory a za utrzene prachy koupili na srotaku trubky, kotouce do flexy, elektrody do svarecky a par dalsich veci
auto sme postupně "odlehčovali" až sme ho povesili do stodoly na hak na kterej se normálne věší prase při zabíjačce a sekerou sundali střechu a zkrátili to celé o metr
následovalo pořádné vyztužení - trubky se nastěhovaly do prahů, za sedačky, za už neexistující palubní desku, vzpěry místo dveří aby se to nezavíralo, mezi příčku převodovky a přední nápravu a všude jinde kde by se to mohlo rozložit
na ráfky se obuly skoro sjeté dunlopky 195/60/14 do kterejch se prořezávačkou vyřezal nějakej vzorek zadní kola se daly obráceně kvůli rozsíření
táhlo řazení bylo zkrácené, spojková trubka spojena šroubením, brzdy jen na jeden okruh (předek)
v rámci odlehčení posrupně zmizelo vsecko co neni potreba k jízdě jako veškerá elektrika (mimo zapalovani a starteru) casti podbehu, palubka, vyfuk, topení, blatníky, čela ........
výsledná pevnost a trvanlivost byla neskutečná auto přežilo spousty skoků přez příkopy jízdu po poli i v 8 lidech, několik čelních nárazů do stromů atd všecko bez následků
Nejake parametry : hmotnost - malá - když sme to stavěli tak to celé na bok hodili 2 lidi
delka tak o 150cm míň než 100vka (auto začíná napravnicí a končí příčkou motoru)
maximálka 130 (od 100vky je to ale diky vůlím skoro neřiditelné a většina pokusů skončila v hodinách na poli)
zrychlení sqělý diky hmotnosti a převodu 4,44
Zazaa / Esmeralda - komentáře:
13:12:31
26.06.2003
26.06.2003
U-Geen
Zazaa uz to prodal :-(
11:01:56
26.06.2003
26.06.2003
Simi
2Zazaa:
Procs s tim neprijel na sraz? Garde si mel nechat doma...
Procs s tim neprijel na sraz? Garde si mel nechat doma...
10:01:34
26.06.2003
26.06.2003
Zazaa
100vka je idealni pac ma uplne vsecko vzadu a hlavne byla zadarmo :)
k tomu naklaneni a prevraceni sme zjistili ze to je neprevratitelne pac to ma tak nizko teziste ze se da jet i napric svahem
a to zkraceni bylo nutne aby to drzelo pohromade a ram je to same diky nemy to vydrzelo cokoliv pac ty plechy nemely skoro zadnou funkci :)
navic pri zkraceni krasne odstranis krouceni kastle, hodne se snizi smerova stabilita, nehrozi ze zustanes nekde viset za podlahu, ale hlavne usetris tak 10m trubek
k tomu naklaneni a prevraceni sme zjistili ze to je neprevratitelne pac to ma tak nizko teziste ze se da jet i napric svahem
a to zkraceni bylo nutne aby to drzelo pohromade a ram je to same diky nemy to vydrzelo cokoliv pac ty plechy nemely skoro zadnou funkci :)
navic pri zkraceni krasne odstranis krouceni kastle, hodne se snizi smerova stabilita, nehrozi ze zustanes nekde viset za podlahu, ale hlavne usetris tak 10m trubek
09:17:23
26.06.2003
26.06.2003
mikee
Tak tomuto hovorim "clean car"ako sa patri. Ozaj skvostne naradie.Pozoruhodne tachnicke riesenie,atraktivny design,skvele technicke paramerte Davam 7
09:07:38
26.06.2003
26.06.2003
CHIP
No toz slusna to bestie... Kamos udelal neco podobnyho ze 120- tky, akorat tam nedal ram a nezkracoval, ale vydelal uplne vsechno co vydelat slo. A hlavne misto nadrze slouzila dvoulitrova petflaska pridelana kusem zeleza v miste kde byval prostor za sedackama....
08:52:58
26.06.2003
26.06.2003
Bob
tahle "wjec" prostě nemá chybu
08:39:21
26.06.2003
26.06.2003
wekky
dobrý, něco podobného bych chtěl taky spáchat, už půl roku přesvědčuji kámoše, co má 100vku několik let zarostlou na zahradě, že ho jí zbavím a pořád nic
Akorát by to bylo nezkracované a s klecí u nahoře, když by se to převrátilo.
Akorát by to bylo nezkracované a s klecí u nahoře, když by se to převrátilo.
08:28:29
26.06.2003
26.06.2003
Petkar
No, ja jsem dal 10 bodů, není to sice auto podle mého gusta, ale někdy je potřeba se odreagovat
08:26:43
26.06.2003
26.06.2003
WindMAN
je to zaujimave.. davam dva body za realizaciu napadu
08:19:33
26.06.2003
26.06.2003
Zazaa
to sem zvedavej co na tenhle special reknete