1202 STW ´69 1202 STW ´69

komentáře | popis | fotky | j_j | 16.07.24 11:35 | 18x v oblíbených
Š 1202 STW de luxe, r.v. 1969



- pořízen vcelku náhodou přes bývalého kolegu, který potřeboval u svého strýce místo na rybářský člun

- koupil jsem od synů prvního majitele /papíry ztraceny, řeší se duplikáty kvůli ponechání SPZ/

- vůz má měněné přední blatníky, je podomácku přestříkán a je místy pobouchaný

- PLÁNY : odvézt do šrotu :)





27.-29.4.2023 - umytí motoru, nová vodní pumpa, nová benzínová pumpa, chladič.....atp atp :)







- 1. majitel z STW udělal výbavu LAURIN & KLEMENT , vůz má :



- ruční plyn

- ampérmetr

- 2x topení

- fialová protioslňovací světýlka

- tlakoměr oleje





Škoda 1202 STW de Luxe, Československo 1963 (1963-1969)

Čtyřdveřové pětimístné kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2685 mm, rozchod kol 1250/1320 mm, vnější rozměry: délka 4485 mm, šířka 1700 mm, výška 1580 mm, pohotovostní hmotnost 1100 kg, maximální rychlost 110 km/h. Vpředu příčné závěsy a příčné listové pero, vzadu kyvadlová náprava (poloosy) a příčné listové pero, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.



Zavedli také verzi "de Luxe", ta měla bohatší vnitřní výbavu a na karosérii podélnou lištu z eloxovaného hliníku (na snímcích). V roce 1969 byla zvýšena komprese na 7,9 a výkon motoru se zvýšil na 51 koní a točivý moment na 88 Nm.



Charakteristika vozu z dobového tisku (rok 1962): Škoda 1202 STW je užitečný automobil širokého uplatnění. Je současně osobním i rychlým dodávkovým vozem. Věrný pomocník zemědělců. Po týdenní práci poskytne radost i odpočinek jako campingový vůz, v němž lze pohodlně přespávat. Slouží k dopravě 4 až 5 osob, eventuálně s 1 dítětem navíc a rozměrného nákladu do celkového dovoleného zatížení 650 kg. Má tři postranní a jedny zadní dveře, teplovodní topení s větráním, dvoubarevné čalounění, bezpečnostní volant, asymetrické reflektory, zpětný světlomet a jiné vymoženosti moderních automobilů.



VIDEO :



Skoda 1202 STW /1969/ odvoz do srotu




1202 STW ´69 - komentáře:

09:16:20
27.03.2024
j_j
S kamarádem finišujeme s brzdami, natahali jsme vše nové v mědi, jediné co zůstalo staré je "zadek" a to kostka nad diferákem + vedení ke kolům. Teď ještě musíme brzdy seřídit.
10:37:47
09.09.2023
j_j
-> Bukaj: napsali mi, ze mam dvoumistnou sanitku a bylo jim to uplne egál :) skoda, ze tam nehodili MBX, to bych ty papiry prodal za 50 000 :D
16:20:24
08.09.2023
Bukaj
-> j_j: 3

Tak držím palce, ať to vyjde4

Já také nedávno po svém vyřešil šlendrián jednoho vozidla z dědictví a dopadlo to dobře...
12:20:59
08.09.2023
j_j
S STW musím na podvalu /možná po ose na pankáče :D/ na STK na prohlídku na přání zákazníka, kde mi vystaví protokol, že se jedná o COMBI, napíšou správný VIN, počet míst atp a stím pak půjdu na dopravák, kde vůz přehlásím na sebe s již správnými údaji. Vozu zůstanou okresní SPZ, jsou to docela oplejtačky protože, dědicové ztratili oba TP, škodovka ztratila záznamy z Vrchlabí pro rok 1969, dopravák pojebal totálně duplikát TP 3 ale je to na dobré cestě....
14:30:42
25.08.2023
j_j
při vystavování duplikátů TP mi napsali, že mám dvoumístnou sanitku kvůli tomu, že číslo motoru a rámu začíná č. 5 pro sanitky- jednám s registrem vozidel o nápravě, protože by mě jinak vyhodili na STK 6
14:30:44
09.08.2023
j_j
14:30:26
09.08.2023
j_j
17:36:27
02.08.2023
j_j
tak jsou na světe duplikáty TP, autu zůstanou původní SPZ 4 mám radost...nesedí mí čísla na autě a v TP, ale o tom zase jindy.... na autě mám 5 /označení pro sanitku nebo náhradní motory/ v TP pak 4 /standart STW/...šestimístná čísla za "předčíslem" se pak shodují, vše je původní, důvod je nejspíše ten, že ke konci výroby to sekali jak Baťa cvičky a zbyly jim motory s 5 proto ho mám na svém autě /byť to neni sanitka/ - psal jsem do Muzea škodovky, dám pak vědět. Vtipný je, že mi to velkého TP napsali SANITNI a jen 2 místa k sezení :D no comment.... dnes jsem mluvil se synem původního majitele a auto je kupované v roce 1969 v Tuzexu jako nové, nic neměněno :) jen blatníky přední
upraveno 1x, naposled 02.08.2023 17:38:13
17:31:54
31.05.2023
j_j
Docela tomu sedi 4
zvětšit 1202 STW ´69 - obrázek od j_j vložen 31.05.2023 17:31:54
17:31:09
31.05.2023
j_j
17:30:40
31.05.2023
j_j
12:30:49
05.05.2023
j_j
překvapilo mě jak díky univerzálnosti dílů Š 1200/1201/1202/1203/spart ak/octávia/felicia/desta :) lze v podstatě vše sehnat na e-shopech :) poměrně pohoda.... 6
20:47:36
27.04.2023
j_j
12:00:18
14.12.2022
j_j
dal jsem ten vrchní...barvu palubky jsem nechal namíchat dle originálu do spraye /na fotce za popelníky je ale zatím v plniči/ - ve výsledku je o malinko světlejší, ale tón je správně 6
zvětšit 1202 STW ´69 - obrázek od j_j vložen 14.12.2022 12:00:18
upraveno 1x, naposled 14.12.2022 12:00:50
11:55:59
14.12.2022
j_j
palubka je na místě jen "na sladko", dal jsem trochu jiný, starší typ popelníku, ten z MBčka jsem nový nesehnal. 6
20:00:45
11.12.2022
j_j
Palubka uz je na miste, nemel jsem ale u sebe mobil :) tak aspon jedna fotka...
zvětšit 1202 STW ´69 - obrázek od j_j vložen 11.12.2022 20:00:45
09:47:38
31.10.2022
j_j
ladím přístrojovku, zatmelil jsem 2x neorigo díry, dal do plniče, nyní budu ladit nedostatky a brousit a tmelit, vzhledem k mému autismu nechám namíchat přesný odstín bílé a dát do spraye :)
19:39:54
14.10.2022
j_j
Extreme Tyres