Škoda Rapid 89´ Škoda Rapid 89´

komentáře | popis | fotky | KKSkoda | 15.11.17 22:06 | 125x v oblíbených
Škoda Rapid 136 rok výroby 1989 AZNP Kvasiny najeto 88 346



Karoserie téměř bez koroze, místy povrchovka, prohnilých míst minimum, sem tam trochu prohlý plech, nic hrozného. S motorem to bylo trošku horší, auto jsem s bratránkem kupovali v létě 2012 na stavbu něčeho na závody, vyblbnutí se někde na okruhu a pod., auto stálo asi půl roku u lesa (opravdu to není poznat) po "projížďce" tehdejších zájemců o koupi. Bylo nám řečeno že by mohla být prasklá hlava. No dopadlo to asi tak, jako když pučítě blbečkům auto... Motor zadřený, nehorázně zaprasený od vody a rzi, písty jsme nemohli vymlátit z vložek ani kladivem (nějaký odrezovač neměl šanci), místo chladičky tekla jenom voda, spodní přední rameno prohnuté v místě uchycení stabilizátoru, asi po nárazu, diferenciál to má taky za sebou, no hrůza... Na druhou stranu auto bylo celkově v dobrém stavu, pár kroků od baráku a za pakatel, tak proč ne....



V plánu je jezdit seriál Maverick rescue euro cup.

Času je celkem málo, nápadů plno, tak uvidíme co z toho nakonec vyleze :)

Fotky budu postupně přidávat, jak bude co fotit...



Více fotek na rajčeti tommytuning.rajce.idnes.c z/KKS_Skoda_Rapid_89

inzerce: skoda-virt.cz/cz/.../1745 73-vsehochut-dily-na-skoda -kola-apod



karoserie

odstraněné veškeré tlumící hmoty, skleněné okna kromě předního, celá chladičovka a v podstatě celý interiér

přední náprava zapuštěna o 4cm, výztuha mezi tlumiče

nádrž Trabant vepředu

zavařené střešní okno

celá karoserie vyztužena a odlehčena

rám NC power dle J přílohy

náporové chlazení + odvětrání skrz kapotu

skořepina + držáky dle J přílohy



přední náprava

M-široká, hřebenová, ostrý pastorek n.p. Praga Dačice

ramena vyztužena, nápravnice provařená, upravené dorazy

12mm podložek na kozlících, celkem 10mm na svisláku

tvrdé silentbloky Pemit (kromě svisláků)

HP racing

4pístky

Desky Ferodo DS 3000



zadní náprava

vlečka vyztužená dle L/A

podélné rameno v unibalu

HP racing coilover

4pístky s hydraulickou ručkou



převodovka

5q 4,44

horní uložení do kastle přes silentbloky

5q 4,22

skládané kolečka sixta-1 dlouhá,2 série,3 a 4 kratší,5 sériová 4ka



motor

blok Felicia

klika Favorit + odlehčená řemenice i setrvák,vše vyváženo

ojnice Fabia

písty + hlava Felicia MPi

vana + sací koš Rapid

rozdělovač 520

sání + karburátor Favorit freestyle (bejvávalo...) teď sání kit car felda + 45 dcoe

svody 4-1,konec příčná trubka nebo rezonátor

odbržděno 92 Kw a 135 Nm



Velký Dík patří p. Staňovi Firtlovi z Firtl Motorsport Kyjov za rady a pomoc při stavbě a řešení problémů!



Videa:

5-6-ČSS Násedlovice CZ - štarty


Československý Autoslalom Násedlovice 2016

Škoda Rapid 89´ - komentáře:

16:50:48
14.10.2012
KKSkoda
To těžko, tolik času fakt není 3
12:04:41
14.10.2012
matoo
na slalom 11.11. u vas v meste stihas?
Extreme Tyres