skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 136 rok výroby 1989 AZNP Kvasiny najeto 88 346
Karoserie téměř bez koroze, místy povrchovka, prohnilých míst minimum, sem tam trochu prohlý plech, nic hrozného. S motorem to bylo trošku horší, auto jsem s bratránkem kupovali v létě 2012 na stavbu něčeho na závody, vyblbnutí se někde na okruhu a pod., auto stálo asi půl roku u lesa (opravdu to není poznat) po "projížďce" tehdejších zájemců o koupi. Bylo nám řečeno že by mohla být prasklá hlava. No dopadlo to asi tak, jako když pučítě blbečkům auto... Motor zadřený, nehorázně zaprasený od vody a rzi, písty jsme nemohli vymlátit z vložek ani kladivem (nějaký odrezovač neměl šanci), místo chladičky tekla jenom voda, spodní přední rameno prohnuté v místě uchycení stabilizátoru, asi po nárazu, diferenciál to má taky za sebou, no hrůza... Na druhou stranu auto bylo celkově v dobrém stavu, pár kroků od baráku a za pakatel, tak proč ne....
V plánu je jezdit seriál Maverick rescue euro cup.
Času je celkem málo, nápadů plno, tak uvidíme co z toho nakonec vyleze :)
Fotky budu postupně přidávat, jak bude co fotit...
Více fotek na rajčeti tommytuning.rajce.idnes.c z/KKS_Skoda_Rapid_89
inzerce: skoda-virt.cz/cz/.../1745 73-vsehochut-dily-na-skoda -kola-apod
karoserie
odstraněné veškeré tlumící hmoty, skleněné okna kromě předního, celá chladičovka a v podstatě celý interiér
přední náprava zapuštěna o 4cm, výztuha mezi tlumiče
nádrž Trabant vepředu
zavařené střešní okno
celá karoserie vyztužena a odlehčena
rám NC power dle J přílohy
náporové chlazení + odvětrání skrz kapotu
skořepina + držáky dle J přílohy
přední náprava
M-široká, hřebenová, ostrý pastorek n.p. Praga Dačice
ramena vyztužena, nápravnice provařená, upravené dorazy
12mm podložek na kozlících, celkem 10mm na svisláku
tvrdé silentbloky Pemit (kromě svisláků)
HP racing
4pístky
Desky Ferodo DS 3000
zadní náprava
vlečka vyztužená dle L/A
podélné rameno v unibalu
HP racing coilover
4pístky s hydraulickou ručkou
převodovka
5q 4,44
horní uložení do kastle přes silentbloky
5q 4,22
skládané kolečka sixta-1 dlouhá,2 série,3 a 4 kratší,5 sériová 4ka
motor
blok Felicia
klika Favorit + odlehčená řemenice i setrvák,vše vyváženo
ojnice Fabia
písty + hlava Felicia MPi
vana + sací koš Rapid
rozdělovač 520
sání + karburátor Favorit freestyle (bejvávalo...) teď sání kit car felda + 45 dcoe
svody 4-1,konec příčná trubka nebo rezonátor
odbržděno 92 Kw a 135 Nm
Velký Dík patří p. Staňovi Firtlovi z Firtl Motorsport Kyjov za rady a pomoc při stavbě a řešení problémů!
Videa:
Karoserie téměř bez koroze, místy povrchovka, prohnilých míst minimum, sem tam trochu prohlý plech, nic hrozného. S motorem to bylo trošku horší, auto jsem s bratránkem kupovali v létě 2012 na stavbu něčeho na závody, vyblbnutí se někde na okruhu a pod., auto stálo asi půl roku u lesa (opravdu to není poznat) po "projížďce" tehdejších zájemců o koupi. Bylo nám řečeno že by mohla být prasklá hlava. No dopadlo to asi tak, jako když pučítě blbečkům auto... Motor zadřený, nehorázně zaprasený od vody a rzi, písty jsme nemohli vymlátit z vložek ani kladivem (nějaký odrezovač neměl šanci), místo chladičky tekla jenom voda, spodní přední rameno prohnuté v místě uchycení stabilizátoru, asi po nárazu, diferenciál to má taky za sebou, no hrůza... Na druhou stranu auto bylo celkově v dobrém stavu, pár kroků od baráku a za pakatel, tak proč ne....
V plánu je jezdit seriál Maverick rescue euro cup.
Času je celkem málo, nápadů plno, tak uvidíme co z toho nakonec vyleze :)
Fotky budu postupně přidávat, jak bude co fotit...
Více fotek na rajčeti tommytuning.rajce.idnes.c z/KKS_Skoda_Rapid_89
inzerce: skoda-virt.cz/cz/.../1745 73-vsehochut-dily-na-skoda -kola-apod
karoserie
odstraněné veškeré tlumící hmoty, skleněné okna kromě předního, celá chladičovka a v podstatě celý interiér
přední náprava zapuštěna o 4cm, výztuha mezi tlumiče
nádrž Trabant vepředu
zavařené střešní okno
celá karoserie vyztužena a odlehčena
rám NC power dle J přílohy
náporové chlazení + odvětrání skrz kapotu
skořepina + držáky dle J přílohy
přední náprava
M-široká, hřebenová, ostrý pastorek n.p. Praga Dačice
ramena vyztužena, nápravnice provařená, upravené dorazy
12mm podložek na kozlících, celkem 10mm na svisláku
tvrdé silentbloky Pemit (kromě svisláků)
HP racing
4pístky
Desky Ferodo DS 3000
zadní náprava
vlečka vyztužená dle L/A
podélné rameno v unibalu
HP racing coilover
4pístky s hydraulickou ručkou
převodovka
5q 4,44
horní uložení do kastle přes silentbloky
5q 4,22
skládané kolečka sixta-1 dlouhá,2 série,3 a 4 kratší,5 sériová 4ka
motor
blok Felicia
klika Favorit + odlehčená řemenice i setrvák,vše vyváženo
ojnice Fabia
písty + hlava Felicia MPi
vana + sací koš Rapid
rozdělovač 520
sání + karburátor Favorit freestyle (bejvávalo...) teď sání kit car felda + 45 dcoe
svody 4-1,konec příčná trubka nebo rezonátor
odbržděno 92 Kw a 135 Nm
Velký Dík patří p. Staňovi Firtlovi z Firtl Motorsport Kyjov za rady a pomoc při stavbě a řešení problémů!
Videa:
Škoda Rapid 89´ - komentáře:
16:50:48
14.10.2012
14.10.2012
KKSkoda
To těžko, tolik času fakt není
12:04:41
14.10.2012
14.10.2012
matoo
na slalom 11.11. u vas v meste stihas?