skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
16:10:35
28.06.2012
28.06.2012
Robert8899
ja aj tak nechapem tym vasim uvaham..nie je ejdnoduchsie tam dat rovno motor z feldy 1,6 s turbom? podla mna je prerabat favorit motor na take nieco nezmysel ako po financnej stranke tak aj cos a tyka vydrze
15:56:24
28.06.2012
28.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso: Zkoušelo to několik mých známých včetně lidí tady na virtu ještě v době kdy virt obsahoval asi 20 aut... Už 1,5tka udělaná klikou 78 + broušené vložky není ono a nevydrží to takže fakt nevím jak chceš dosáhnout 1750ccm v motoru do auta?
BTW co udělá píst hodně? Píst má nějaký průměr a na ten se musí vložka případně upravit a nebo vyrobit jiná, ale i při zdvihu 78mm na objem co jsi psal vychází průměry nesmyslně velké a stěna to nevydrží. Znova opakuju, stříkačka je něco jiného.
BTW co udělá píst hodně? Píst má nějaký průměr a na ten se musí vložka případně upravit a nebo vyrobit jiná, ale i při zdvihu 78mm na objem co jsi psal vychází průměry nesmyslně velké a stěna to nevydrží. Znova opakuju, stříkačka je něco jiného.
15:46:45
28.06.2012
28.06.2012
djmaso
-> Tuner#2:
Zkoušel jsi to? nebo to bereš jen teoreticky?
praxe bývá jiná :) ono lidi jako p.Mudra co tomu rozumí a nesedí jen u časopisů a netu, ale doopravdy pokouší, něco dokážou.(Ono ten píst udělá taky hodně -to znamená že se to nemusí tolik brousit :)
A on to dokázal. A to je to co tě ser. že to podle tvojí časopisové teorie nejde :_D
Víš to je jako když řekneš zařeklímu opraváři aut že dáš do favorita turbo , on ti řekne že to nejde.
A to je to co se ti snažím vysvětlit. Že papír je papír , ale praxe je praxe.
A když ten člověk má rozhled a ví co jak funguje jde i nemožné -
všichni dobře víme ZLATÉ ČESKÉ RUČIČKY
Psal jsem konec debaty a když nevěříš zavolej :)
ps: P.Mudra předělává Pionýrský motor na 5 kanál a z motoru dostává 19 koníků :D
Zkoušel jsi to? nebo to bereš jen teoreticky?
praxe bývá jiná :) ono lidi jako p.Mudra co tomu rozumí a nesedí jen u časopisů a netu, ale doopravdy pokouší, něco dokážou.(Ono ten píst udělá taky hodně -to znamená že se to nemusí tolik brousit :)
A on to dokázal. A to je to co tě ser. že to podle tvojí časopisové teorie nejde :_D
Víš to je jako když řekneš zařeklímu opraváři aut že dáš do favorita turbo , on ti řekne že to nejde.
A to je to co se ti snažím vysvětlit. Že papír je papír , ale praxe je praxe.
A když ten člověk má rozhled a ví co jak funguje jde i nemožné -
všichni dobře víme ZLATÉ ČESKÉ RUČIČKY
Psal jsem konec debaty a když nevěříš zavolej :)
ps: P.Mudra předělává Pionýrský motor na 5 kanál a z motoru dostává 19 koníků :D
15:37:14
28.06.2012
28.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 28.06.12 15:06:48: Subaru je boxer...
Psal jsi přebrusem z Favorita což je nesmysl s klikou 72mm a prostorem v bloku... Pokud to vybaví klikou 78mm a větším vrtáním (pak už to ale není Favorit že...), tak se dá dostat lehce pod 1600ccm a to už stejně není o výdrži. Bezpečně jde udělat pouze 1490ccm co měl Pick-up freestyle do velkých vložek. Pokud někdo tvrdí něco jiného, tak lže a nebo chci vidět auto co má alespoň 20tkm na takovém motoru...
Psal jsi přebrusem z Favorita což je nesmysl s klikou 72mm a prostorem v bloku... Pokud to vybaví klikou 78mm a větším vrtáním (pak už to ale není Favorit že...), tak se dá dostat lehce pod 1600ccm a to už stejně není o výdrži. Bezpečně jde udělat pouze 1490ccm co měl Pick-up freestyle do velkých vložek. Pokud někdo tvrdí něco jiného, tak lže a nebo chci vidět auto co má alespoň 20tkm na takovém motoru...
15:06:48
28.06.2012
28.06.2012
djmaso
-> m8rinek: jo ale tam se vrtá blok ubrušuje se jedna strana ojnice (mimochodem jestli si pamatuji říkal že se tam dávají písty z nějakýho VW) atd :)
končím tuto debatu. Věřte nebo ne, ten motor jde předělat až na cca1800ccm, už nebudu s nikym debatovat o tom zdali to jde nebo ne, jdete za svým motorářem a zeptejte se ho a jestli vám to nebude věřit jdete k jinému protože je to drapal.
Řeknu vám jedno jméno p. František Mudra z Kralovic co má strojní broušení (opravuje i prasklé hlavy atd)
dokáže co nikdo jen tak nedokáže - a to mu je 74Let (praxe je praxe)
předem můžu říct že opravuje i mysiVbusi (boxera je to myšák ne,nebo je to subaru? )
2000ccm v boxeru - zadírají se tam válce ( ty jsou vrtaný) on dokáže vyvrtat a vložit vložku -cca 10T) jinak co vím tak se to posílá bud do Japanise :D nebo kupujou new Blok a to je krutá paleta .
končím tuto debatu. Věřte nebo ne, ten motor jde předělat až na cca1800ccm, už nebudu s nikym debatovat o tom zdali to jde nebo ne, jdete za svým motorářem a zeptejte se ho a jestli vám to nebude věřit jdete k jinému protože je to drapal.
Řeknu vám jedno jméno p. František Mudra z Kralovic co má strojní broušení (opravuje i prasklé hlavy atd)
dokáže co nikdo jen tak nedokáže - a to mu je 74Let (praxe je praxe)
předem můžu říct že opravuje i mysiVbusi (boxera je to myšák ne,nebo je to subaru? )
2000ccm v boxeru - zadírají se tam válce ( ty jsou vrtaný) on dokáže vyvrtat a vložit vložku -cca 10T) jinak co vím tak se to posílá bud do Japanise :D nebo kupujou new Blok a to je krutá paleta .
15:01:49
28.06.2012
28.06.2012
m8rinek
-> djmaso: př: závodní stříkačky PS12 ( 1500ccm motor se převrtává na cca 1980ccm a tam má vložka 0,6mm) a drží to :) něco podobného jde udělat i u favorita z 1300ccm jde az cca na 1750ccm :D :D
tady ;)
tady ;)
15:00:59
28.06.2012
28.06.2012
m8rinek
-> djmaso: na spočtení objemu válce stačí jednoduchej vzoreček, ponásobit 4x a víš, že se zdvihem 72mm při seriový vložce těžko :))).
14:59:44
28.06.2012
28.06.2012
djmaso
-> Tuner#2: a kde jsem co psal o tom že se nemusí vrtat blok a kde jsem psal že se dávají seriové vložky !?
13:18:34
28.06.2012
28.06.2012
Dušan
co jsem zjistoval tak delavali cely komplet valcu v jednom, ktery se jen vsadil do bloku.
12:27:54
28.06.2012
28.06.2012
vhml
-> Tuner#2: druhej a třetí válec budou mít vložku společnou a 1. a 4. budou trochu koukat ven :-D
12:19:06
28.06.2012
28.06.2012
Dušan
-> Tuner#2: ale jelo by to pekne
12:14:33
28.06.2012
28.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 28.06.12 11:04:06: Teď jsem si to narychlo spočítal a pro objem jak ty píšeš u Favorita 1750ccm by musel mít píst 88mm Nevím jak to chceš řešit přebrusem ze sériové vložky...
11:27:13
28.06.2012
28.06.2012
djmaso
-> havlik: :D to je pravda a ještě k tomu podělali 1/3 bloků co udělali
na 4 válci měli spatné formy - když vyrezla dosedací plocha vloženého válce , člověk to chtěl zaleštit - zahonovat tak cca po 1mm se dostal do vody :D
na 4 válci měli spatné formy - když vyrezla dosedací plocha vloženého válce , člověk to chtěl zaleštit - zahonovat tak cca po 1mm se dostal do vody :D
11:26:31
28.06.2012
28.06.2012
havlik
-> djmaso: no ale ty na tom nic nevyvíjeli
11:25:15
28.06.2012
28.06.2012
djmaso
-> havlik: Pak slováci :D -TAZ , říkám to dobře né ?
11:23:58
28.06.2012
28.06.2012
havlik
-> djmaso: společnýho mají to že kdysi vycházely z jednoho typu motoru. Ale to je v podstatě všechno Jo a vyráběla to škodovka no:))
11:22:47
28.06.2012
28.06.2012
djmaso
-> Dušan: ikdyž jsou ty motory hodně rozdílný, tak ale mají taky hodně společného, p.Mudra st. dokáže doopravdy favo převrtat na tento objem, ale nevím jak dlouho vydržel. No jak říkáš s tou turbínou tu 1,5 tak máš pravdu, ta převodovka to nevydrží , proto přemýšlim o 6q seqvenci od p. Sixty(nebo kdo to dělá :D)
11:18:35
28.06.2012
28.06.2012
Dušan
-> djmaso: ale to je uplne jinej motor. Osobne bych jeste pochopil prevratnou fabii na 1500 s turbe. Uz tak ti to urve prevodovku s poradnym tlakem.