skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
19:56:12
21.08.2012
21.08.2012
djmaso
zjištěno proč Blow off ventil neupouštěl - seškvařená hadice
19:53:08
21.08.2012
21.08.2012
djmaso
-> Tomášš: čidlo vrakoviště - citroen VTS - 100kč jednotka Dušan(moc děkuji za přednostní poslání a poradu při zapojení ) - po domluvě
21:51:07
20.08.2012
20.08.2012
Tomášš
-> djmaso: pěkná práce kde si splašil to čidlo klepání teda to co to vyhodnocuje?
12:42:37
19.08.2012
19.08.2012
djmaso
20:17:51
17.08.2012
17.08.2012
castrol
-> djmaso: dobre to cahne
17:10:46
17.08.2012
17.08.2012
djmaso
19:05:05
11.08.2012
11.08.2012
djmaso
-> kraska98: podle čeho soudíš
09:36:58
10.08.2012
10.08.2012
kraska98
Teď testujes tu 1,8 z fava ?
00:04:16
10.08.2012
10.08.2012
castrol
-> djmaso: len to neprezen
00:00:20
10.08.2012
10.08.2012
djmaso
-> castrol: testujeme :D v max zátěži a jak vidíš tak je fakt max :D
23:52:10
09.08.2012
09.08.2012
castrol
-> djmaso: takze uz to slape ako ma ?
16:41:32
05.08.2012
05.08.2012
Dušan
-> Šupi: to jo, ale proc mit 2x tezsi motor kdyz ta 1.3 ho muze mot taky
15:40:28
05.08.2012
05.08.2012
Šupi
-> Dušan: no no no ale si myslim ze 1,8 z toho favo motora bude o chlp. ale taka 1.8gti ma potencial. ta tych 110KW a to je celkom slusne si myslim
15:53:47
23.07.2012
23.07.2012
djmaso
-> Dušan: moje slova , tento motor co je na fotce , něco ukáže :D
11:43:12
23.07.2012
23.07.2012
Dušan
-> Šupi: zbytecne tezkej motor s malym vykonem :)
10:51:04
23.07.2012
23.07.2012
Šupi
Podla mna šupnut tam motor 1.8 GTi a je po starostiach prirubu na prevodvku na taky motor zohnat nieje taky velky problem a prerobit elektriku a zadnu vystuhu.a je tam hned poctivych okolo 95KW a nieco to vydrzi :D
17:14:41
03.07.2012
03.07.2012
Marty_pv
Už srovnání motoru 1203/TAZ 1500 co se dává do stříkaček a 781.13x je docela prča a jak čtu tak je to jenom a jenom lepší
Když vezmu hodnoty které dává Gemini jako příklad extrému tak se dostaneš lehce přes 1600 (vrtání 80,6 zdvih 80, budeme optimisti), furt mi chybí necelých 200 ccm
I kdybys měl obě ruce pravý a ještě k tomu platinový, nebude ti to nic platný - neobejdeš rozměrový omezení bloku
Abych nekazil zábavu - zjisti nám od "motoráře" konkrétní hodnoty zdvihu a vrtání na tu 1800 úpravu, to snad není žádné odtajňování know-how
(pro představu: už zmiňovaný motor ve stříkačce PS-12 má při převrtání na objem 1900 vrtání 82 a zdvih 88 mm)
Když vezmu hodnoty které dává Gemini jako příklad extrému tak se dostaneš lehce přes 1600 (vrtání 80,6 zdvih 80, budeme optimisti), furt mi chybí necelých 200 ccm
I kdybys měl obě ruce pravý a ještě k tomu platinový, nebude ti to nic platný - neobejdeš rozměrový omezení bloku
Abych nekazil zábavu - zjisti nám od "motoráře" konkrétní hodnoty zdvihu a vrtání na tu 1800 úpravu, to snad není žádné odtajňování know-how
(pro představu: už zmiňovaný motor ve stříkačce PS-12 má při převrtání na objem 1900 vrtání 82 a zdvih 88 mm)
16:21:58
03.07.2012
03.07.2012
Gemini
fuuuu nestacim sa divit..... jazdil som 1490ccm, jazdilo to, vydrzalo to, s turbom a velkymi vlozkami to musi byt super :)
ale na favorita davat nieco vacsie ako 79mm nema vyznam, samotny blok nema uz dosadacie plochy pre vlozky, Fabia blok je na tom lepsie, je tuhsi a dovoli piesty 80,6mm Fiat......to je asi tak vsetko (a to pri velkych vlozkach a vrtanom bloku), este sa da zvacsit zdvih kluky na 79-80mm (excentricita) a to je asi tak vsetko.......upravy za 60 000 kc s minimalnou zivotnostou........
ono sa to da, aj to nastartuje, mozno ze zvladne aj jedno odbrzdenie a potom je to na srot ---- ale hlavne ze je papier v ruke :D :D
ale na favorita davat nieco vacsie ako 79mm nema vyznam, samotny blok nema uz dosadacie plochy pre vlozky, Fabia blok je na tom lepsie, je tuhsi a dovoli piesty 80,6mm Fiat......to je asi tak vsetko (a to pri velkych vlozkach a vrtanom bloku), este sa da zvacsit zdvih kluky na 79-80mm (excentricita) a to je asi tak vsetko.......upravy za 60 000 kc s minimalnou zivotnostou........
ono sa to da, aj to nastartuje, mozno ze zvladne aj jedno odbrzdenie a potom je to na srot ---- ale hlavne ze je papier v ruke :D :D
20:27:46
28.06.2012
28.06.2012
castrol
-> djmaso: tak hadam sa ti tvoj plan z motorom podari