skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
-> ochoda: časem bude hewland :)
-> djmaso: este by to chtelo doladit abys nemusel mackat spojku pac dys ji budes muset mackat tak je to podle me rychlostí razení srovnatelny s normalnim :) ale jinak krutý jak prdel :D
-> djmaso: a na jaké převodovce to bude?
-> Qwak: ee má to 8kg což je cca 1kůň dolu ale díky tomu dost času dolu :)
-> vhml: prozradím, ale až bude evo II na které se pracuje . bude lehčí a o dost menší :)
-> djmaso: zajímavej počin. Princip vnitřností asi neprozradíš co? :-)
Bude to mít ale přínos na synchronní převodovce?
Bude to mít ale přínos na synchronní převodovce?
-> djmaso: co je to sakra za vehement?
vždyť to musí vážit tak 100 kilo
to si radši 100x "pomalejc" zařadím než mít v autě takovouhle obrovskou, a težkou .. cosi věc..
... ale jako technologicky zajimavy.. ale neni to zbytečny?



-> Vojťas: eee musis tam nacvakat za 1q a pak tam bude táhlo co to odjistí a půjde ještě o jednu do předu a ulala je tam reverz
-> djmaso: no to je husty, a jak se radi zpatecka? na posledni pozici?
-> m8rinek: Mě ne




-> Borin - Král tuzerů: to mi něco připomíná :D
IMF dokáže
Díky
čidlu tlaku porovnávat atmo a přetlak - tudíž přidávat či ubírat stupně
čidlu klepání přidávat stupně nebo přeskakovat na jiné mapy předstihu
a mnoho dalšího :)
a doopravdy této Rj stačí jen 3 zuby :)
Díky
čidlu tlaku porovnávat atmo a přetlak - tudíž přidávat či ubírat stupně
čidlu klepání přidávat stupně nebo přeskakovat na jiné mapy předstihu
a mnoho dalšího :)
a doopravdy této Rj stačí jen 3 zuby :)
-> darabos: Tohle kolo je přímo doporučený vývojářem zapalka sphotos-e.ak.fbcdn.net/hp
hotos-ak-prn1/65743_542752
739078945_1830294633_n.jpg 

-> pavucina: ten budu regulovat čidlem klepání :)
Na tyhle jednotce je dobry ze ne UNI ve vsech smerech. Ze je vyrobce s cech, ma dobrou podopru a i po zaruce kdyz se objevi chyba vyrobi, tak je schopnej to vymenit, viz zkusenosti se starsimi modely. S tim zrychlenim mate urcite pravdu, nebylo by od veci na remenici pridelat jakej vice zubej trigger a udelat drzak na halluv snimac. Bavoraky to maji takhle bezne a temer se nestane ze by to slo srat...
Jinak po pridani plynu an volnobeh bych zrovna nevidel nijak zasadni chybu, ze to jinej predstih nez ma, jde hlavne o predstih v zatezi, kde by to mohlo udelat paseku.
Jinak po pridani plynu an volnobeh bych zrovna nevidel nijak zasadni chybu, ze to jinej predstih nez ma, jde hlavne o predstih v zatezi, kde by to mohlo udelat paseku.
tak prej té RJ stačí i odpojit cívku a zastartovat, načte si stupně sama - jen se musí upřesnit HU 1;4 pístu :)
presne tak, ked som vyvijal vlastne zapalovanie prave som narazil na tento problem, ze rychlost motora sa moze vyrazne menit medzi znackami, a tym padom casovanie iskry moze ist vedla aj o +-5 stupnov, okolo volnobehu aj viac, hlavne pri pudkom pridani plynu na volnobeh...vo vyssich otackach uz to nie je take zretelne. ( aj ja som za viac zubov www.vdracing.sk/fotky/mot
or1.jpg
)
