skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
-> Bery: prevodovka z fichtla v rozmerech skodovky :-) nesmis se toho bat :-)
-> Mates AZNP ŠKODA: jjj to je přesně ono ale ja mam 5q takže too
www.motorsportshop.cz/pro duct/.../5dog_kit_prevodov ky_skoda_130llr.html
www.motorsportshop.cz/pro duct/.../5dog_kit_prevodov ky_skoda_130llr.html
djmaso 17.02.13 17:46:17 napsal:
→ Mates AZNP ŠKODA: jiné zuby ( rovné ) a je bez
synchronů , no je to strašnej nářez, kdy to tam skládáš :D
nieco taketo www.motorsportshop.cz/pro duct/.../4dog_kit_prevodov ky_skoda_100_120s.html ?
→ Mates AZNP ŠKODA: jiné zuby ( rovné ) a je bez
synchronů , no je to strašnej nářez, kdy to tam skládáš :D
nieco taketo www.motorsportshop.cz/pro duct/.../4dog_kit_prevodov ky_skoda_100_120s.html ?
-> Mates AZNP ŠKODA: jiné zuby ( rovné ) a je bez synchronů , no je to strašnej nářez, kdy to tam skládáš :D
-> m8rinek: no se synchronizační se musejí upravit synchrony, ale jak píšeš nikdy to nebude takové jako s Hewlandem ( už si na ni dělám zálusk :D )
-> Mates AZNP ŠKODA: a na netu o tom nikde nic nepíšou?
Prosim vas mohli by ste mi vyslvetlit co je to hewland prevodovka lebo neviem ako vlastne pracuje

-> djmaso: Odpojovat zapalování jistě, na to nepotřebuješ ani IMF, ale se synchronní převodovkou těžko. S hewlandem jo...
-> m8rinek: díkys IMF to půjde udělat + hewland
-> Bery: ne na to povolám kluky z Kalmar motorsport...........
na blbou otázku,blbá odpověď:-)hewland taky vynalezneš sám?
-> djmaso 16.02.13 00:03:41: huste blazonstvo



-> pavucina: to, ale funguje jen u opravdovejch sekvencí, ne?
-> pavucina: ee to bylo pro kámoše jako upoutávka :D ( taková zásoba na horší časy ve vosku :D )
jj taky jsem o tom přemýšlel - to budou slušný šlehy do výfuku :D
jj taky jsem o tom přemýšlel - to budou slušný šlehy do výfuku :D
Se ti rozpadla prevodovka ?
jinak ohledne mackani spojky, bych jednoduse odpojoval zapalovani na kratkej cas

jinak ohledne mackani spojky, bych jednoduse odpojoval zapalovani na kratkej cas
tak a už není střešní okno :D




-> ochoda: v Evo II bude v posledním delku(5q) převodovky cca 10x menší a lehčí než toto a bude možno dát čudlíky na volant :D