skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
-> castrol: no 4.5.2013 mám start v Telnici :D ale nemám na motoru ani šroubek :D
-> djmaso: a kedy to uvidime v akcii 

-> Athlonek: řeší se úplně něco jiného :)
-> djmaso: Řadička pěkně vysoko ale dráhy má jak v seriové škodovce, nebudeš psouvat uložení fofrklacku, aby jsi s tou pákou nemáchal od volantu až ke dveřím, když chceš z dvojky na trojku?
-> Šediváček 06.04.13 22:30:51: A proč myslíš, že jsem já reagoval? Na fotce je to jasně znát, pořiď lepší monitor



-> djmaso: hehehe :-)
-> Vrba: jj díkys :) když jsem ti volal tak byla jako pana (nešla otočit) a pak byla jako dáma ( pěkně volná :D )
-> djmaso: 4. volna?
no co dodat 4,22 , new ložiska , total vymezení , výstuhy , sponzor www.skodamotor.cz
-> Šediváček: np nejsem fotograf , tak se to zdálo, neřeš :)
-> radekp: Dík.... a pročpa myslíš, že jsem s těma synchronama začal? Právě se na fotce zdáli jednolitý, asi už hůř vidim. No už to tu nebudu zasírat.
-> Bedřich: asi :D
-> djmaso: Monokok?
-> Bedřich: :D :D asi jo :D :D :D vole já to všechno vyztužuji (časem příjde čas karbonizace :D )
-> djmaso 06.04.13 20:49:50: Jestli on si nás nepopletl



-> djmaso: opravene 

-> radekp: přesně, jedná se jen o origa :)
-> castrol: není to tajné :)
-> Mates AZNP ŠKODA: jaký odlehčování ?