
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
Koukám, že tady se pořádně makalo, pěkná práce
.Jsem zvědavej jak vám to o víkendu pojede. Přijdu se určitě podívat a držím palce ať vše šlape jak má...

-> djmaso: tak to mas za par
-> castrol: no příští týden , a 4-5.5 jedeme závody :D :D :D
-> djmaso: kedy bude skusobna jazda 

-> Gemini: ee nevařil , dával jsem rozpěrku :)
kolecko tretiej rychlosti mas zavarene ?
-> m8rinek: No to jsem si taky myslel , ale jak se vařilo to maso na čidlo, tak se to smrsklo o 0,2mm :( a to byl vom.d , tak jsem vyléčenej.
-> djmaso: vařil, TIGem narozdíl od plamene jde jen o lokální ohřev, uhne se to maximálně na kraji, na druhou stranu při stažení nebude problém.
-> m8rinek: no, ale ty bys to vařil TIGem ? (není problém) ale kdo to pak bude rovnat? to lepidlo je na 80% stejně pevný jako ten svár a mě to prostě stačí :) .
-> djmaso: Ty si onikáš? BTW to jako příruba není namáhaná? Je zajímavý, že se v průběhu výroby zesilovala...
-> Marcius: přesně tak výřez jsem dělal v profilu V takže to tam padlo krásně :) a dvousložkovému lepidlu velice věříme :) na věc, která není namáhána je to lepší než TIG (ten to hodně zkroutí)
navíc kamarád to zapasoval tak přesně, že to tam drželo i bez lepidla, museli jsme to vyklepnout, lepidlo je jen pojistka 

tak tak, máme to lepený tekutým kovem. Protože jsem v tehdejší době ještě neměl TIG a spěchalo se na to, bylo to nejjednodušší řešení. V příštích převodovkách to nejspíš už zavaříme.
-> minno: pokud to delal stejnym stylem jako Marcius, tak nejakym dvouslozkovym lepidlem
-> djmaso: a čím že je to tam tá "ďura" v tej prevodovke prilepená?
-> Marcius: jj je to nejlepší řešení (než tam vařit a hlídat vzdálenosti) , nice během května bude potřeba :)



koukám, že jsi se inspiroval naším řešením díry pro hall
jinak gear indicator mám hotovo, až na krabičku.

Nebereme nic z Polska ani Číny :)
Nejvíce mi dostalo - pístní kroužky KS , made in Komárov :-D
Nejvíce mi dostalo - pístní kroužky KS , made in Komárov :-D
-> djmaso: Je mi to jasné, koukám že budeš plnit fritézu.

-> djmaso: tak to je nacase zacat skladat 
