skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
17:54:25
11.12.2016
11.12.2016
ŠKODA 120 GLS
Tři sahary, proč ne rovnou 10
15:27:14
09.12.2016
09.12.2016
djmaso
-> havlik:
15:25:07
09.12.2016
09.12.2016
havlik
-> djmaso: jo to nebyl výsměšný, ale souhlasný příspěvek
15:23:46
09.12.2016
09.12.2016
djmaso
-> havlik: no není to tak? když bych měl normálně sedačku na levo , tak bych to již dávno řešil , ale díky tomu, že na ten sloupek ani nedosáhnu, tak to neřeším a zachovávám koncept tohoto rámu - jen s tím , že je nad hlavou přidáno několik trubek :)
15:20:03
09.12.2016
09.12.2016
havlik
-> djmaso: jo to zní poměrně pozitivně
15:17:25
09.12.2016
09.12.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik: Je mi to úplně jedno.
15:17:17
09.12.2016
09.12.2016
djmaso
-> havlik: ale stále to beru tak , že já nemám rám 20 cm od levé ruky :) jako kdokoli ve 130
15:12:41
09.12.2016
09.12.2016
havlik
-> Bedřich: ano to beru, spíš že tam je celá stavba rámu i carbonového monokoku funkčně trošku jinde, než když je do 120tky navařen rám už upravený z jiného auta. Nebo je to jedno?
15:04:54
09.12.2016
09.12.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik: To, ale přece nikdo nedělá.Ber to jako informaci, že i rám který nevede těsně okolo sloupků za každou cenu není hned špatně.Záleží na regulích.
20:19:23
08.12.2016
08.12.2016
MVM
-> havlik: Jasně. V práci jsme měli "starou" A4DTM,už tenkrát kompozitový UFO. A ten odkaz byl na ten rám současnejch DTM. Ale i tohle dílo dalo hrozně moc práce ..
20:04:45
08.12.2016
08.12.2016
havlik
-> MVM: -> Bedřich: nechci tu nikoho podceňovat, ale řekl bych že současné DTM je o pár světelných let jinde než tahle stavba.
20:01:38
08.12.2016
08.12.2016
MVM
18:33:05
08.12.2016
08.12.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> Luky: Všechny soudobé vozy DTM to tak mají.Sice mají polomonokok, ale okolo hlavy je rám který vede min 10cm od každého ze sloupku.
16:57:29
08.12.2016
08.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 08.12.16 12:06:49: Vždyť jsi na FB psal, že tam máš ještě jednu trubku, když jsem to připomínkoval? Pásovina je na nic ta se ohne.
14:47:10
08.12.2016
08.12.2016
Luky
-> djmaso: Jo tak chápu, že kastle je tady v podstatě jen siluetní skořápka, ale platí, že by rám pro optimální funkčnost měl jít co nejblíž kastli. Nevím no, je to podivné řešení :)
14:28:41
08.12.2016
08.12.2016
djmaso
-> Luky: ono to doopravdy není potřeba předělávat , já mám na každou stranu min 50 cm od sloupků a v ohybech sloupků je dovedena rozpěrná páskovina - mimochodem ten rám je z chromo molybdenu, tak se mi do něj již více nechtělo zasahovat :)
13:02:38
08.12.2016
08.12.2016
Luky
-> djmaso: Jo říkal jsem si, že to bude asi z něčeho jinýho. Nešlo mi ale teď do hlavy, že to zůstalo, když auto prošlo takovou totální přestavbou a byla ideální příležitost do toho sáhnout...
12:06:49
08.12.2016
08.12.2016
djmaso
-> Luky: to víš je to Rám ze závodní Octavky :D , ale nebuj rám je doplněn o výztuhy ke sloupkům a hlavně nad hlavou řidiče, přecijen sedím uprostřed :)
09:23:33
08.12.2016
08.12.2016
Luky
Je to MASO
To má fakt takhle blbě udělanej rám kolem A sloupků? Proč?
To má fakt takhle blbě udělanej rám kolem A sloupků? Proč?
12:18:58
07.07.2016
07.07.2016
castrol
-> djmaso: dobre chlapce