skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
21:58:10
10.06.2016
10.06.2016
djmaso
-> TTomas: drobet jsem ten píst odlehčoval dle rad kámošů z USA a mam vrtání 82,5 ( když už jsme vrtali :D)
14:00:27
10.06.2016
10.06.2016
TTomas
-> Urbi: 296g / 81mm
13:54:00
10.06.2016
10.06.2016
Petr Urban
Kolik váží píst samotný a jaké je vrtání ?
00:31:30
09.06.2016
09.06.2016
djmaso
-> havlik: jsou tam změny a hlavně tam máme inovace, které jsem slíbil chlapum z QSQ nebudu nikde vystavovat :)
17:04:11
08.06.2016
08.06.2016
havlik
-> djmaso: tak to bude skoro stejný ne?
16:26:26
08.06.2016
08.06.2016
djmaso
-> havlik: ano to je na příčnej motor :)
16:25:51
08.06.2016
08.06.2016
djmaso
-> wlad: ano je to tak, ale každá převodovka to má jinak :)
16:19:53
08.06.2016
08.06.2016
castrol
-> havlik: to nemozes prezradzat
12:22:26
08.06.2016
08.06.2016
havlik
12:21:58
08.06.2016
08.06.2016
havlik
12:08:36
08.06.2016
08.06.2016
castrol
-> wlad: to nemozes takto na plnu hubu
08:20:32
08.06.2016
08.06.2016
wlad
To co je zakrytý jsou předlohové disky, které mají proměné dráhy a tahají za dvě táhla převodovky. Systém celkem jednoduchý. :-)
10:36:36
22.03.2016
22.03.2016
djmaso
Videa:
15:36:55
10.03.2016
10.03.2016
ochoda
-> djmaso: Myslel sem, že to bude to SQS. Kdysi sem o tom četl v Tuning magazinu. Zájimavá blbůstka.
23:33:56
09.03.2016
09.03.2016
djmaso
-> MVM: prave ta cena
19:27:08
09.03.2016
09.03.2016
MVM
-> djmaso: Chlape na jednu stranu bezva sekvenční převodník,na druhou stranu jsme se nedávno na podobných "k*rvítkách" shodli že to je samá past. Já kdybych si někdy něco stavěl za prototyp tak dám skříň Hewland typ FTR. Jen ta cena.
19:08:06
09.03.2016
09.03.2016
Eidy
-> djmaso: To je nějaká elektro-hydraulika nebo co?
18:40:26
09.03.2016
09.03.2016
djmaso
-> ochoda: nooooo jak se to vezme / nebo spise z jake strany;)
18:19:26
09.03.2016
09.03.2016
ochoda
-> djmaso: To řazení není klasický Hčko žene?