skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
22:31:16
10.02.2013
10.02.2013
djmaso
-> Dušan: ??? nechápu dej tam Felickovej a máš to :¨)
22:29:17
10.02.2013
10.02.2013
Dušan
-> djmaso: to je vec kterou bych muse svrtavat a na to prdim.
22:26:20
10.02.2013
10.02.2013
djmaso
-> Dušan: nepotřebuju :) stačí MPI setrvák :)
22:25:43
10.02.2013
10.02.2013
Dušan
-> djmaso: kde na to beres polohu vacky ?
22:22:12
10.02.2013
10.02.2013
djmaso
22:19:33
10.02.2013
10.02.2013
Dušan
-> djmaso: mas nekde odkaz ?
22:15:26
10.02.2013
10.02.2013
djmaso
-> Dušan: jj :) proto jsem za to ty prachy dal - a dokáže obsluhovat i vstřiky :)
22:08:27
10.02.2013
10.02.2013
Dušan
-> djmaso: ta hracka umi menit predstih na zaklade plniciho tlaku ?
01:01:18
10.02.2013
10.02.2013
pistaa
-> Tuner#2: pozri sa na farbu a je to jednoznacne.. Dedovsevedo :D
23:10:16
09.02.2013
09.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa 09.02.13 16:12:46: Koukám děda vševěda? Z obrázku foceného zřejmě kalkulačkou to opravdu poznat není...
16:12:46
09.02.2013
09.02.2013
pistaa
-> Tuner#2: velmi jednoducho, co istotne sam vies.
16:18:36
08.02.2013
08.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 08.02.13 16:13:01: Nepruď nebo sem budeš mít zákaz tak jako já
BTW jak má vyřešenou plošku pro břit gufera ta dural řemenice?
BTW jak má vyřešenou plošku pro břit gufera ta dural řemenice?
16:13:01
08.02.2013
08.02.2013
Eidy
Už mi leze to vaše lazení krkem. Kdo s tím přišel? Je to ladění. Nebo snad znáte laziče hudebních nástrojů?
15:13:32
08.02.2013
08.02.2013
djmaso
-> matoo: no právě, hlavně to lazení bude o něčem jiném, (je to nejnovější model nejvyšší model - má i podtlak/přetlak ) jsem zvědav :)
14:02:31
08.02.2013
08.02.2013
matoo
-> djmaso: IMF jazdim uz asi dva roky, a je to omnoho lepsie ako sa srat s rozdelovacom a nevznikaju tam ani take straty a nepresnosti
15:31:52
31.01.2013
31.01.2013
castrol
-> djmaso: a remenicka ako lusk
10:52:34
31.01.2013
31.01.2013
djmaso
-> TechniX: cca -+ 1000kč