skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
-> djmaso: super, az budu doma tak pak se na to podivam a zkonzultuji to s vyrobcem :-) .. na kolik vysla ta tva remenice ?
-> TechniX: chceš jí ? zavolej si na číslo co mám na FB u řemenice :) a domluv se s ním :)
-> havlik: ne nenasral jsem si na hlavu, remenice jim letela zpet, takze ja v minusu nebyl :-) .. s vykresem pocitam, ne nejaky firme co tvrdi ze to umi a pak chybycku udelali hned , ale to je zbytecne tu resit dale, ja k tomu rekl sve
-> TechniX: no tak pokud sis to převzal tak sis sam nasral na hlavu:) Já zatim cokoliv co sem kreslil vyrobili tak jak sem to nakreslil. A když sem to měl špatně špatně to vyrobili ale mohl sem nadávat jen sobě:) A byl to obyč lokální soustružník, kterej se překvapivě taky zabejvá soustruženim

-> havlik: nemel do neceho, kdyz do toho nevidis! .. zadny vykres sem nedelal, byla to firma co se tim zabyvala, jen jim ujely ty drazky rozmerove :-)
-> TechniX: jaký si to nakreslíš takový to máš.
-> havlik: v cem asi .. najit nekoho zkuseneho co to uz delal a umi to, ne ze ti nekdo neco vyrobi a vubec to nepasuje na remen drazkama, takovych bridilu je tu hodne
-> TechniX: a v čem je problém?

-> djmaso: koukam ze mas alu remenici, taky bych jednu potreboval na motor Fabia 1.4 8 ventil na drazkovy remen, ale dvojitou, jedna klasika pohon vodni cerpadlo a altik, druha na pohon kompresoru Eaton.. takze by to bylo podobne jako bylo na skoda 100 na ventilator chlazeni
-> castrol: :D :D ale inééé :D
-> djmaso: to dostavala aj doteraz
-> castrol: :) jj váhu,součástí v motoru - přeci tak klika už tak bude dostávat kouř ':)
-> djmaso: -> djmaso: jaj remenica, setris vahu co
-> castrol: myslíš obrázek č2? to je nedodělaná řemenice :D (ještě udělat drážky )
-> djmaso: naco ta podlozka tam ?