škoda 120t škoda 120t

komentáře | popis | fotky | djmaso | 25.04.17 09:13 | 284x v oblíbených
Motor:

1.8t 20v



kované písty 8,5:1

kované ojnice

komplet GO motoru+ hlavy

Garett GT28rs

samo svody

610ccm vstřiky

bosch 044 5b Pumpa

keramická spojka

dural řemenice





P ř e v o d o v é p o m ě r y

Guma Mišák 240/57 R13 330

SP Ist IIst IIIst IVst Vst

4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838

7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3



SP Ist IIst IIIst IVst Vst

3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838

7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5





SQS sekvenční převodník





Podvozek



Předek:



chlazené kotouče

4píst

DS2500 destičky

tlumiče PROTLUM

21 stabík



Zadek



Kotouče

4píst

DS2500 destičky

regulátor brzdného tlaku

tlumiče PROTLUM

17 stabík

















Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee



ASI TAK TEAM je na facebooku



www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728

Partners www.skodamotor.cz

www.mudrabrouseni.cz





2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály

www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013







ASI TAK TEAM Brzda 1,8t 20v 300HP dyno


škoda 120t - komentáře:

20:19:43
04.09.2012
djmaso
Dostala se mi možnost koupě slick michelin



240 a 200 R13 měkká směs mokré i suché s min 70%

pojedu pro ně do německa , proto při nashromáždění 20KS

budu obepisovat zájemce.



Možnost klidně 20ks





1ks/600kč
19:13:47
22.08.2012
m8rinek
-> Dušan: renovak měl tuším na 4p lepší cenu, na 2p horší...
15:54:40
22.08.2012
Gemini
-> djmaso:



najlepsie tlmicovy FUCHS, skusal som hydraulicky OT HP 32 - najlacnejsia klasika a pacilo sa mi to tak, ze dva roky som s tym jazdil......v Maxikovi
08:18:37
22.08.2012
Dušan
-> djmaso: desticky speedpro tusim 2600 a nebo by umel i renovak mozna
08:08:53
22.08.2012
djmaso
Otázka pro všechny :

přední hlaďáky

+deskyčky(asi ds2500)

prodejce a cena ?





Pneu guma 230/53 r13

cena?



Jakým olejem nahradit olej v tlumičích (potřebuji z toho udělat motokáru, v zimě koupím seřizovatelné,ale jedná se o rychlovku na další závod)



další : u převodovky když řadím z 1-2 tak při překročení 5t/ot musím čekat než tam padne ta 2 a když nepočkám tak tam neni ( je možný že se jedná o synchron?)
upraveno 2x, naposled 22.08.2012 08:13:17
22:58:14
21.08.2012
Dušan
-> U-Geen: obrazne receno. Je asny ze to vyrzi vic. navic jsem doplnil v tisicich coz znamena 3 - 4 tisice km1
22:54:33
21.08.2012
djmaso
21.08.12 22:52:35 :D :D
22:54:00
21.08.2012
U-Geen
-> Dušan: blbnes ty ne? :) nekdo se te zepta kolik km ti vydrzela prevodovka a ty odpovis 3-4 :)
22:52:35
21.08.2012
Dušan
-> djmaso: to se tak rika 1 . Blbne uz v utery, takze v patek bude vyhazovat jen nahodny slova..
22:51:54
21.08.2012
djmaso
-> U-Geen: -> Dušan: nějaká akce ??
22:50:51
21.08.2012
U-Geen
-> Dušan: spis ja tebe :)
22:50:05
21.08.2012
Dušan
-> U-Geen: a to je teprve utery 3 , nechci te videt v patek
22:48:45
21.08.2012
U-Geen
-> Dušan: tak samozrejme ze kilometr je tisic metru :)
22:48:27
21.08.2012
U-Geen
22:48:18
21.08.2012
Dušan
-> djmaso: tak si priplat smudlo 1
22:46:41
21.08.2012
djmaso
-> U-Geen: šlo by na kartě povolit více fotografií ?
22:46:05
21.08.2012
djmaso
tak to se nemusím bát ( no ikdyž tobě si odhrabne lehčeji než mě na těch 10 palcích MR2 :( to by taky mohlo dosti snižovat životnost :(
22:42:52
21.08.2012
Dušan
-> U-Geen: chapano v tisicich ze :)
22:40:04
21.08.2012
U-Geen
-> Dušan: 3-4 km? to je dost malo :(
22:37:35
21.08.2012
Dušan
-> djmaso: tak 3 - 4, ale kdyby se jezdilo "jen" v provozu tak najede treba 20
Extreme Tyres