škoda 120t škoda 120t

komentáře | popis | fotky | djmaso | 25.04.17 09:13 | 284x v oblíbených
Motor:

1.8t 20v



kované písty 8,5:1

kované ojnice

komplet GO motoru+ hlavy

Garett GT28rs

samo svody

610ccm vstřiky

bosch 044 5b Pumpa

keramická spojka

dural řemenice





P ř e v o d o v é p o m ě r y

Guma Mišák 240/57 R13 330

SP Ist IIst IIIst IVst Vst

4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838

7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3



SP Ist IIst IIIst IVst Vst

3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838

7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5





SQS sekvenční převodník





Podvozek



Předek:



chlazené kotouče

4píst

DS2500 destičky

tlumiče PROTLUM

21 stabík



Zadek



Kotouče

4píst

DS2500 destičky

regulátor brzdného tlaku

tlumiče PROTLUM

17 stabík

















Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee



ASI TAK TEAM je na facebooku



www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728

Partners www.skodamotor.cz

www.mudrabrouseni.cz





2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály

www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013







ASI TAK TEAM Brzda 1,8t 20v 300HP dyno


škoda 120t - komentáře:

15:56:24
28.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso: Zkoušelo to několik mých známých včetně lidí tady na virtu ještě v době kdy virt obsahoval asi 20 aut... Už 1,5tka udělaná klikou 78 + broušené vložky není ono a nevydrží to takže fakt nevím jak chceš dosáhnout 1750ccm v motoru do auta?



BTW co udělá píst hodně? Píst má nějaký průměr a na ten se musí vložka případně upravit a nebo vyrobit jiná, ale i při zdvihu 78mm na objem co jsi psal vychází průměry nesmyslně velké a stěna to nevydrží. Znova opakuju, stříkačka je něco jiného.
15:46:45
28.06.2012
djmaso
-> Tuner#2:

Zkoušel jsi to? nebo to bereš jen teoreticky?

praxe bývá jiná :) ono lidi jako p.Mudra co tomu rozumí a nesedí jen u časopisů a netu, ale doopravdy pokouší, něco dokážou.(Ono ten píst udělá taky hodně -to znamená že se to nemusí tolik brousit :)

A on to dokázal. A to je to co tě ser. že to podle tvojí časopisové teorie nejde :_D



Víš to je jako když řekneš zařeklímu opraváři aut že dáš do favorita turbo , on ti řekne že to nejde.

A to je to co se ti snažím vysvětlit. Že papír je papír , ale praxe je praxe.

A když ten člověk má rozhled a ví co jak funguje jde i nemožné -



všichni dobře víme ZLATÉ ČESKÉ RUČIČKY





Psal jsem konec debaty a když nevěříš zavolej :)



ps: P.Mudra předělává Pionýrský motor na 5 kanál a z motoru dostává 19 koníků :D
upraveno 3x, naposled 28.06.2012 15:54:25
15:37:14
28.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 28.06.12 15:06:48: Subaru je boxer...



Psal jsi přebrusem z Favorita což je nesmysl s klikou 72mm a prostorem v bloku... Pokud to vybaví klikou 78mm a větším vrtáním (pak už to ale není Favorit že...), tak se dá dostat lehce pod 1600ccm a to už stejně není o výdrži. Bezpečně jde udělat pouze 1490ccm co měl Pick-up freestyle do velkých vložek. Pokud někdo tvrdí něco jiného, tak lže a nebo chci vidět auto co má alespoň 20tkm na takovém motoru...
upraveno 1x, naposled 28.06.2012 15:38:13
15:06:48
28.06.2012
djmaso
-> m8rinek: jo ale tam se vrtá blok ubrušuje se jedna strana ojnice (mimochodem jestli si pamatuji říkal že se tam dávají písty z nějakýho VW) atd :)





končím tuto debatu. Věřte nebo ne, ten motor jde předělat až na cca1800ccm, už nebudu s nikym debatovat o tom zdali to jde nebo ne, jdete za svým motorářem a zeptejte se ho a jestli vám to nebude věřit jdete k jinému protože je to drapal.



Řeknu vám jedno jméno p. František Mudra z Kralovic co má strojní broušení (opravuje i prasklé hlavy atd)

dokáže co nikdo jen tak nedokáže - a to mu je 74Let (praxe je praxe)



předem můžu říct že opravuje i mysiVbusi (boxera je to myšák ne,nebo je to subaru? )

2000ccm v boxeru - zadírají se tam válce ( ty jsou vrtaný) on dokáže vyvrtat a vložit vložku -cca 10T) jinak co vím tak se to posílá bud do Japanise :D nebo kupujou new Blok a to je krutá paleta .

upraveno 3x, naposled 28.06.2012 15:20:34
15:01:49
28.06.2012
m8rinek
-> djmaso: př: závodní stříkačky PS12 ( 1500ccm motor se převrtává na cca 1980ccm a tam má vložka 0,6mm) a drží to :) něco podobného jde udělat i u favorita z 1300ccm jde az cca na 1750ccm :D :D



tady ;)
15:00:59
28.06.2012
m8rinek
-> djmaso: na spočtení objemu válce stačí jednoduchej vzoreček, ponásobit 4x a víš, že se zdvihem 72mm při seriový vložce těžko :))).
14:59:44
28.06.2012
djmaso
-> Tuner#2: a kde jsem co psal o tom že se nemusí vrtat blok a kde jsem psal že se dávají seriové vložky !?
13:18:34
28.06.2012
Dušan
co jsem zjistoval tak delavali cely komplet valcu v jednom, ktery se jen vsadil do bloku.
12:27:54
28.06.2012
vhml
-> Tuner#2: druhej a třetí válec budou mít vložku společnou a 1. a 4. budou trochu koukat ven :-D
12:19:06
28.06.2012
Dušan
-> Tuner#2: ale jelo by to pekne 1
12:14:33
28.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 28.06.12 11:04:06: Teď jsem si to narychlo spočítal a pro objem jak ty píšeš u Favorita 1750ccm by musel mít píst 88mm 3 Nevím jak to chceš řešit přebrusem ze sériové vložky...
11:27:13
28.06.2012
djmaso
-> havlik: :D to je pravda a ještě k tomu podělali 1/3 bloků co udělali



na 4 válci měli spatné formy - když vyrezla dosedací plocha vloženého válce , člověk to chtěl zaleštit - zahonovat tak cca po 1mm se dostal do vody :D
upraveno 1x, naposled 28.06.2012 11:28:34
11:26:31
28.06.2012
havlik
-> djmaso: no ale ty na tom nic nevyvíjeli
11:25:15
28.06.2012
djmaso
-> havlik: Pak slováci :D -TAZ , říkám to dobře né ?
upraveno 1x, naposled 28.06.2012 11:25:35
11:23:58
28.06.2012
havlik
-> djmaso: společnýho mají to že kdysi vycházely z jednoho typu motoru. Ale to je v podstatě všechno3 Jo a vyráběla to škodovka no:))
11:22:47
28.06.2012
djmaso
-> Dušan: ikdyž jsou ty motory hodně rozdílný, tak ale mají taky hodně společného, p.Mudra st. dokáže doopravdy favo převrtat na tento objem, ale nevím jak dlouho vydržel. No jak říkáš s tou turbínou tu 1,5 tak máš pravdu, ta převodovka to nevydrží , proto přemýšlim o 6q seqvenci od p. Sixty(nebo kdo to dělá :D)
11:18:35
28.06.2012
Dušan
-> djmaso: ale to je uplne jinej motor. Osobne bych jeste pochopil prevratnou fabii na 1500 s turbe. Uz tak ti to urve prevodovku s poradnym tlakem.
11:04:06
28.06.2012
djmaso
-> Tuner#2: zkoušel jsi to ? viděl jsi to ? Hasičský mašiny se převrtávají 1500ccm na 1950ccm(dokážeme), šlyšel jsi o tom ? někdo to dělá i na 2080ccm(to dělá nějakej moravák). Tak na ten samej způsob se to dá udělat i u favorita.
upraveno 4x, naposled 28.06.2012 11:08:58
Extreme Tyres