skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto auto si pravdepodobne budete pamatovat, neb probehlo na jare 2010 inzerci. Pote putovalo k Chrudimi, kde nejaky cas stalo a Romsti spoluobcane mu zcizili kola i s podlozkami. Ja ho ziskal jako odmenu za vyrizeni ne zcela bezneho ukonu. To bylo nekdy na podzim 2010. Ten,kdo tu kastli puvodne stavel, tak vedel co dela. Odvedl rozumnou praci. Na kastli mnoho prace nebude. Z mechaniky ovsem chybi podstatna cast a to strecha.
Podvozkove to puvodne byla tragedie: kyvka-prohnila, vleckove pruziny,tlumice i domky, 4q (mokry). Favo motor (slusny), pierburg bez podlozky, dobre mysleny vyfuk (tlumic dokonce nasopovany,ale spatne svareny svod,tudiz hned praskl. Ale asi svod predelam a vyfuk vratim..je celkem pekny a i zvuk mel super.
Nynejsi stav: vlecka a 4q prevodovka z rapida 120, prevarene favo potrubi na sedr karbec, vyfuk seriovy predelany na favo svody, favo motor s prasecky narazenym ls cislem. Karburator edsr z buhviceho (dif. 22 a 23, ale viko z jineho)
Koroze: kaslik baterky
Nutno udelat: konstrukce strechy, strecha, Vyvarit kaslik baterky.
Udelano: sundana obludna mracitka, namontovana dvoudilna predni maska, vytahany od nikud nikam vedouci kabely, sprovoznena elektrika k brzdovym svetlum, vymenena prasatka. Demontovan interier. Obrousena povrchova koroze, natreno penetratorem. Go lz brzdy, vymena kratke pp brzdove hadice, novy minusovy kabel k baterce, serizen predstih, odvzdusneny brzdy, serizena rucka.
2.4.2011 kde na podlaze nedrzela ipa, tam byla sundana-tj na strane ridice zcela kompletne. Na strane spolujezdce vzadu a pod zadnima sedackama kupodivu drzi.
PZ blatnik cely obrousen na plech-byl KO lak, tak se to vzalo barvozroutem, a protoze to na dost mistech slo na plech, tak se to vzalo komplet. Foto dodam casem.
7.5.2011 Vyvaren PZ lem a cast kapsy...
7.8.2011 Dnes se po delsi dobe neco delo... rozbrousena krupice na PZ blatniku a pristi vikend me ceka rozlesteni.... totez pak na LZ blatniku a predni kapote....
1.10.2011 Zprovozneno, namontovan provizorni interier. Namontovany sedacky Recaro zakoupene zde na virtu - chtely by posadit niz - to jeste budu resit. Povedlo se mi protrhnout hadici mezi pulkami nadrze :( - benzin za 400 na silnici :(
2.10.2011 prevezen na skok do Prahy.. zbyva dodat uchyty pasu, filtrbox a drobnosti...
15.10.2011 Na popud clena patapuf zacinam pridavat fotografie stavu auta, aby vsichni videli, ze je skutecne zkorodovane do pulky dveri :-D
!!! NA PRODEJ !!! z duvodu moznosti koupe jineho auta je moznost prodeje tohoto projektu.... Cena 15000 Kc
Dale patram po historii tohoto auta vim pouze toto: puvodni (inzerujici) prodejce ho vlastnil minimalne 7 let (a jiz ho takto koupil), jezdil s nim v okoli V.Popovic, Benesova a Tabora. Pokud by nekdo mel stara fota nebo info smerujici k tvurci tohoto vozu, budu mu vdecen.
Podvozkove to puvodne byla tragedie: kyvka-prohnila, vleckove pruziny,tlumice i domky, 4q (mokry). Favo motor (slusny), pierburg bez podlozky, dobre mysleny vyfuk (tlumic dokonce nasopovany,ale spatne svareny svod,tudiz hned praskl. Ale asi svod predelam a vyfuk vratim..je celkem pekny a i zvuk mel super.
Nynejsi stav: vlecka a 4q prevodovka z rapida 120, prevarene favo potrubi na sedr karbec, vyfuk seriovy predelany na favo svody, favo motor s prasecky narazenym ls cislem. Karburator edsr z buhviceho (dif. 22 a 23, ale viko z jineho)
Koroze: kaslik baterky
Nutno udelat: konstrukce strechy, strecha, Vyvarit kaslik baterky.
Udelano: sundana obludna mracitka, namontovana dvoudilna predni maska, vytahany od nikud nikam vedouci kabely, sprovoznena elektrika k brzdovym svetlum, vymenena prasatka. Demontovan interier. Obrousena povrchova koroze, natreno penetratorem. Go lz brzdy, vymena kratke pp brzdove hadice, novy minusovy kabel k baterce, serizen predstih, odvzdusneny brzdy, serizena rucka.
2.4.2011 kde na podlaze nedrzela ipa, tam byla sundana-tj na strane ridice zcela kompletne. Na strane spolujezdce vzadu a pod zadnima sedackama kupodivu drzi.
PZ blatnik cely obrousen na plech-byl KO lak, tak se to vzalo barvozroutem, a protoze to na dost mistech slo na plech, tak se to vzalo komplet. Foto dodam casem.
7.5.2011 Vyvaren PZ lem a cast kapsy...
7.8.2011 Dnes se po delsi dobe neco delo... rozbrousena krupice na PZ blatniku a pristi vikend me ceka rozlesteni.... totez pak na LZ blatniku a predni kapote....
1.10.2011 Zprovozneno, namontovan provizorni interier. Namontovany sedacky Recaro zakoupene zde na virtu - chtely by posadit niz - to jeste budu resit. Povedlo se mi protrhnout hadici mezi pulkami nadrze :( - benzin za 400 na silnici :(
2.10.2011 prevezen na skok do Prahy.. zbyva dodat uchyty pasu, filtrbox a drobnosti...
15.10.2011 Na popud clena patapuf zacinam pridavat fotografie stavu auta, aby vsichni videli, ze je skutecne zkorodovane do pulky dveri :-D
!!! NA PRODEJ !!! z duvodu moznosti koupe jineho auta je moznost prodeje tohoto projektu.... Cena 15000 Kc
Dale patram po historii tohoto auta vim pouze toto: puvodni (inzerujici) prodejce ho vlastnil minimalne 7 let (a jiz ho takto koupil), jezdil s nim v okoli V.Popovic, Benesova a Tabora. Pokud by nekdo mel stara fota nebo info smerujici k tvurci tohoto vozu, budu mu vdecen.
Matsoft/Cabrio ala Meise - prodano - komentáře:
01:04:02
07.10.2011
07.10.2011
Burák
Jojo, viděl jsem, že po tý hromadě šrotu v Litni, skákaly 3 cikáňata. To bude taky super projekt?
23:59:04
06.10.2011
06.10.2011
Matsoft
-> Burák: tak ja jsem pro kazdou partyzanstinu... a videl jsem i mnohem horsi pokusy... tohle je jeden z tech dobre provedenych.... ano.. a delam to abych se nenudil, kdyz neni zadna poradna kara...
23:52:24
06.10.2011
06.10.2011
Burák
Lidem se bude líbit jakákoliv sračka, pokud bude a) bez střechy a za b) netradiční, neobvyklý, něco, co se nevidí denně. A lidi stejnak ví kulový, nakecáš jim cokoliv. Spíš mi fascinuje ta demonizace tohohle zbastlenýho pekáče tady, kde spousta lidí o tom ví hodně Jo, jsem asi drsnej, ale už se kolem aut pár let pohybuju, pár jich mám za sebou. A partyzánštin jsem si taky užil dost, asi jako každej, kdo začíná. Ale z toho většina lidí vyroste. Takže pokud ne, tak to chválit nebudu. Podle mně je tle projekt mrhání penězi, časem, a materiálem Zvlášť, když peníze nejsou, umění evidentně taky ne. Tak snad to dělat proto, aby se člověk nenudil?
23:34:08
06.10.2011
06.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tuner#2: ale notak, soudruhu, važ slova, neb to vypadá na imperialistickou agitaci, ne-li snad závist mluví z tebe? *
*(jedná se o Joke)
*(jedná se o Joke)
23:28:53
06.10.2011
06.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dale_Estelle 06.10.11 23:22:52: Komunisti to tady měli vždy a všechno pod palcem
23:24:03
06.10.2011
06.10.2011
havlik
-> Dale_Estelle: jo eště bych měl vyměnit ty zástěrky co? A možná to zrcadko aby to mělo koule
23:22:52
06.10.2011
06.10.2011
Dale_Estelle
-> havlik: ale je jasně vidět že tvý auto je "pod dohledem"
23:10:12
06.10.2011
06.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
to řikám pořád, že lidi moc hulej
23:06:11
06.10.2011
06.10.2011
oppik
musím se zastat Matsofta.když jsem byl u něho a ukazoval mi cabrio tak přišli 2 pánové a začali ho obdivovat a líbilo se jim
22:39:31
06.10.2011
06.10.2011
Matsoft
-> Dale_Estelle: myslim pruvlak pasu v horni casti jakoby u imaginarniho ipuru....
22:32:31
06.10.2011
06.10.2011
Dale_Estelle
-> Matsoft: jenze ja mam ten pas ne na zadnym prinejtovanym plechu, ale normalne chycenej dole v uchytu pasu, a pas jako takovej je presunutej k sedacce
22:11:29
06.10.2011
06.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> VeTeV: +1
22:08:19
06.10.2011
06.10.2011
Matsoft
-> Eidy: Kastle je hotova.. ted se resi neduhy, ktere vznikly pri davani do trochu normalniho mechanickeho stavu.... - tzn.. nekde mi boucha zadni naprava - zrejme si spatne sedla podlozka do buchty, dat zamek kapoty a dorazy kapoty (zadni), mirne hapruje spojka, coz nevim proc.. je nova... :( ....
a jakmile bude malicko cas, tak se bude resit strecha.... zatim vymyslim i co s pasy, neb moznosti jsou 3 a vsechny tri jsou dobove a dolozitelne.... jedna moznost je, co mel Marcel - pas dvobodovy - tzn nestahovaci pas, oba uchyty jsou chyceny v bode vedle sedacky - zastrkava se protikus do protikusu..... moznost dva... - Ma Dale na gardesu - pas je tazen pres prinytovany ocalouneny plech a je v podstate dvoubodovy, ale plech emuluje treti bod.... a treti moznost jsem videl v jednom cabriu - spodni uchyt je standartni.. do nej je jeste prisroubovan "sloupek", kde je druhy uchytny bod. ktery konci tesne pod vrcholem dveri... samozrejme opet standartne protikus vedle sedacky....
zatim je namontovana varianta ala Marcel.....
a jakmile bude malicko cas, tak se bude resit strecha.... zatim vymyslim i co s pasy, neb moznosti jsou 3 a vsechny tri jsou dobove a dolozitelne.... jedna moznost je, co mel Marcel - pas dvobodovy - tzn nestahovaci pas, oba uchyty jsou chyceny v bode vedle sedacky - zastrkava se protikus do protikusu..... moznost dva... - Ma Dale na gardesu - pas je tazen pres prinytovany ocalouneny plech a je v podstate dvoubodovy, ale plech emuluje treti bod.... a treti moznost jsem videl v jednom cabriu - spodni uchyt je standartni.. do nej je jeste prisroubovan "sloupek", kde je druhy uchytny bod. ktery konci tesne pod vrcholem dveri... samozrejme opet standartne protikus vedle sedacky....
zatim je namontovana varianta ala Marcel.....
22:03:22
06.10.2011
06.10.2011
VeTeV
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: a tobe todle prijde normalni? myslim, ze s peknou uzovkou by nejen udelal vic parady, ale hlavne by nestrkal hlavu do dalsi opratky...
proste todle auto provokuje jako svine a zpusob jakym je provozovano proste zavani pruserem.. a jelikoz znam Matejovo projekty, tak si nemyslim, ze to nabere nejakeho smysluplneho konce ...
berme to tak, ze se mu snazime naznacit, ze nekdy je lepe mene, nez za kazdou cenu byt originalni... nic vic...
proste todle auto provokuje jako svine a zpusob jakym je provozovano proste zavani pruserem.. a jelikoz znam Matejovo projekty, tak si nemyslim, ze to nabere nejakeho smysluplneho konce ...
berme to tak, ze se mu snazime naznacit, ze nekdy je lepe mene, nez za kazdou cenu byt originalni... nic vic...
21:59:26
06.10.2011
06.10.2011
Eidy
Matsofta pořádně neznám, ale trochu bych se ho zastal. Neznám jeho problémy, situaci, šikovnost, ale v principu zde není rozdíl mezi ním a spoustou dalších lidí, co přestavují jiný auta. Cpeme tam jiný nápravy, motory, řežeme a vaříme kastle a je to ok a nikdo legalitu neřeší. Možná to Matěj nikdy nedodělá a pak všichni tady budete mít pravdu. Je to na Matsoftovi, aby ukázal, že to zvládne.
21:59:20
06.10.2011
06.10.2011
Matsoft
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: strecha se necha udelat podle originalu. a co se nacrtku mechanizmu tyka, tak na obkresu 1:1 neni co skazit. a strecha rozhodne cerna nebude. a nevim proc az to bude hotovy by mel nekdo diky tomuto autu nekoho obtezovat....
21:55:18
06.10.2011
06.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Matsoft: já tě nechci nijak ponižovat, ale tohle bude nějak vypadat pouze když to dáš někomu šikovnýmu udělat, protože už vidim jak z náčrtku na papíru od Mcdonalda pácháš rám střechy z roxorů a kupuješ stan tmavé barvy místo plátna střechy.
Kevšemu až tě chytěj, tak akorát pujdou po každým origo gábru jak slepice po flusu a kluci co to maj na papírech, originál dobovou přestavbu budou mít akorát problémy, kur.va už se nad svym myšlením zamysli
Kevšemu až tě chytěj, tak akorát pujdou po každým origo gábru jak slepice po flusu a kluci co to maj na papírech, originál dobovou přestavbu budou mít akorát problémy, kur.va už se nad svym myšlením zamysli
21:51:26
06.10.2011
06.10.2011
havlik
anebo si koupit rapida a nemusíš měnit zástěřky ani leštit byl bys za totálního guru
21:51:06
06.10.2011
06.10.2011
Matsoft
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: vsak az bude to co chci ja, tak to bude jina..... nicmene je zajimave, ze tady se nekteri jedinci smeji, nicmene kdyz to vidi normalni clovek, tak se mu to libi a o to vice se divi, ze se tato vozidla vyrabela v maloseriich..... vetsinou se totiz takovy clovek se mnou da do reci... treba Oppik, kdyz se byl u mne podivat, tak to byli hned dva...
21:41:49
06.10.2011
06.10.2011
Milan 136
-> Eidy 06.10.11 09:54:25: to jako fakt?