skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NA PRODEJ skoda-virt.cz/cz/.../1841
74-zaramovana-karoserie-14
0l-a
Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/
28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.
Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )
Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls
Podvozek:
- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?
- přední náprava kompletně vyztužená
- změněné odklony na -2,2 stupně
- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů
- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole
- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm
- rozbíhavost 0,5mm
- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita
- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu
- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)
- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m
- hlíníkové 10mm podložky
- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem
- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená
- sbíhavost 2,5mm
- odklon -2,5 stupně
- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm
- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech
- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m
- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí
- zadní stabilizátor 14mm
Brzdy:
- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )
- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm
- destičky Galfer 1075 pro žigula
- rozšířené brzdiče
- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče
- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené
Motor:
- jako základ použita 8V Fabie typu AZE
- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní
- vačka 306 z Freestylových PickUpů
- tvrdé pružiny
- sací kanály 28mm
- sací ventily 37mm
- výfukové ventily 31mm
- písty pro vyšší kompresi
- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140
- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou
- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů
- svíčky Bosch FR5DP
- odpružená spojková lamela Renovak HDS
- olej 10W60 + výměník/olej z VW
- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.
- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+
Karoserie:
- karosérie M, vyrobená roku 1986
- oranžový lak RAL 2004
- přední kapota laminátová, 4kg
- zadní kapota hliník, 0,8mm
- zadní čelo hliník, 0,5mm
- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm
- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm
- výdech z chladiče nahoru přes kapotu
- nádrž zapuštěná v kufru
- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku
- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000
- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm
Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/
28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.
Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )
Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls
Podvozek:
- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?
- přední náprava kompletně vyztužená
- změněné odklony na -2,2 stupně
- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů
- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole
- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm
- rozbíhavost 0,5mm
- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita
- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu
- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)
- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m
- hlíníkové 10mm podložky
- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem
- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená
- sbíhavost 2,5mm
- odklon -2,5 stupně
- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm
- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech
- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m
- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí
- zadní stabilizátor 14mm
Brzdy:
- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )
- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm
- destičky Galfer 1075 pro žigula
- rozšířené brzdiče
- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče
- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené
Motor:
- jako základ použita 8V Fabie typu AZE
- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní
- vačka 306 z Freestylových PickUpů
- tvrdé pružiny
- sací kanály 28mm
- sací ventily 37mm
- výfukové ventily 31mm
- písty pro vyšší kompresi
- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140
- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou
- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů
- svíčky Bosch FR5DP
- odpružená spojková lamela Renovak HDS
- olej 10W60 + výměník/olej z VW
- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.
- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+
Karoserie:
- karosérie M, vyrobená roku 1986
- oranžový lak RAL 2004
- přední kapota laminátová, 4kg
- zadní kapota hliník, 0,8mm
- zadní čelo hliník, 0,5mm
- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm
- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm
- výdech z chladiče nahoru přes kapotu
- nádrž zapuštěná v kufru
- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku
- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000
- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm
Vhml / Škoda 140L/A - komentáře:
12:28:36
10.09.2011
10.09.2011
vhml
-> Eidy: spodní o 5mm. Horní ubrat nelze, není maso, ale lze ji asi o 2mm posunout ( o to co čouhal silenblok přes hlavu) :-)
12:22:14
10.09.2011
10.09.2011
Eidy
-> vhml: Jsem zvědavj jak to bude fungovat až to složíš. A i na fotky složenýho. O kolik jsi ubral hlavy svisláku?
11:19:23
10.09.2011
10.09.2011
vhml
-> TTomas: jo cena, ja myslel rozmer :-D
11:06:29
10.09.2011
10.09.2011
TTomas
-> vhml: Myslim, ze jsem hledal dobre...od nejakych no name za 30 az po SKF za 300.
10:08:47
10.09.2011
10.09.2011
vhml
-> venni: na volno jo, po nalisování se zatáhly a běhaj přesně
10:05:34
10.09.2011
10.09.2011
venni
-> vhml: to jsou taky ty unibally se "zemědělskou" vůlí? .)
09:01:59
10.09.2011
10.09.2011
vhml
-> TTomas: Hledals spatne, bude to jeste zajisteny takovym krouzkem.
-> Marcius: bohužel co to je přesně za vačku nevím. Už je to peknejch pár let, ale tuším že mi bylo řečeno 306 z pickupu. Ale ruku do ohne za to nedám.
-> Marcius: bohužel co to je přesně za vačku nevím. Už je to peknejch pár let, ale tuším že mi bylo řečeno 306 z pickupu. Ale ruku do ohne za to nedám.
08:41:51
10.09.2011
10.09.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> vhml: srry že připomínám, ale neměly freestylový pick-upy vačky 294/294 nebo 316/316 ?(v popisu máš 306ku) jen mě to zajímá, nic víc... nerejpu
23:13:22
09.09.2011
09.09.2011
TTomas
-> vhml: tak jsem nasel od 30 do 300, podle vyrobce...jak dlouho myslis, ze ti to tam vydrzi bez vule? PLanujes davat i misto gum do ramen?
23:11:02
09.09.2011
09.09.2011
TTomas
-> vhml: Diky za info...to je dobre...lisujes to tam teda s malym presahem nebo jak to tam drzi?
23:08:00
09.09.2011
09.09.2011
vhml
-> TTomas: GE17ES z kazdyho lozisko krámu za nejakých 60Kč/kus
22:59:11
09.09.2011
09.09.2011
TTomas
-> vhml: Pekny unibally..co je to za rozmer a typ nebo jeste lepe kam na ne zajit?
17:04:01
11.08.2011
11.08.2011
T
-> vhml: : právě proto říkám, že vim, že to je blbost,ale zároveň škoda no
13:32:02
11.08.2011
11.08.2011
vhml
-> T: jako on se ten stabik necha namontovat dyl, udelat si jenom pripravu. Ale s kilometrama co najedem zkusit to jindy znamena zkusit to za dva mesice, pokud to nebudem prehazovat behem jednoho zavodu
13:25:41
11.08.2011
11.08.2011
T
-> vhml: : na jednu stránku škoda toho, že to děláš všechno najednou...bylo by zajímavý to zkoušet a získávat zkušenosti z jednotlivých úprav ale rozumim, že by to byla blbost no
13:13:14
11.08.2011
11.08.2011
vhml
-> T: nevim no, nějaky velky ocekani nemam. Necham se radsi prekvapit.
Rovnou budu delat i zadni stabik, to bude taky loterie
Rovnou budu delat i zadni stabik, to bude taky loterie
12:56:34
11.08.2011
11.08.2011
T
-> vhml: : no to je hezký
12:51:44
11.08.2011
11.08.2011
vhml
-> T: to já taky :-D
12:50:39
11.08.2011
11.08.2011
T
-> vhml: : se ti to auto v první zatáčce rozpadne
pěkná práce, jsem zvědav co to bude dělat s jízdníma vlastnostma
pěkná práce, jsem zvědav co to bude dělat s jízdníma vlastnostma
12:40:15
11.08.2011
11.08.2011
vhml
-> radekp: nechci :-) už je to hotový :-)