skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NA PRODEJ skoda-virt.cz/cz/.../1841
74-zaramovana-karoserie-14
0l-a
Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/
28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.
Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )
Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls
Podvozek:
- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?
- přední náprava kompletně vyztužená
- změněné odklony na -2,2 stupně
- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů
- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole
- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm
- rozbíhavost 0,5mm
- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita
- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu
- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)
- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m
- hlíníkové 10mm podložky
- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem
- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená
- sbíhavost 2,5mm
- odklon -2,5 stupně
- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm
- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech
- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m
- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí
- zadní stabilizátor 14mm
Brzdy:
- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )
- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm
- destičky Galfer 1075 pro žigula
- rozšířené brzdiče
- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče
- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené
Motor:
- jako základ použita 8V Fabie typu AZE
- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní
- vačka 306 z Freestylových PickUpů
- tvrdé pružiny
- sací kanály 28mm
- sací ventily 37mm
- výfukové ventily 31mm
- písty pro vyšší kompresi
- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140
- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou
- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů
- svíčky Bosch FR5DP
- odpružená spojková lamela Renovak HDS
- olej 10W60 + výměník/olej z VW
- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.
- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+
Karoserie:
- karosérie M, vyrobená roku 1986
- oranžový lak RAL 2004
- přední kapota laminátová, 4kg
- zadní kapota hliník, 0,8mm
- zadní čelo hliník, 0,5mm
- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm
- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm
- výdech z chladiče nahoru přes kapotu
- nádrž zapuštěná v kufru
- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku
- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000
- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm
Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/
28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.
Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )
Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls
Podvozek:
- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?
- přední náprava kompletně vyztužená
- změněné odklony na -2,2 stupně
- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů
- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole
- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm
- rozbíhavost 0,5mm
- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita
- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu
- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)
- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m
- hlíníkové 10mm podložky
- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem
- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená
- sbíhavost 2,5mm
- odklon -2,5 stupně
- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm
- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech
- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m
- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí
- zadní stabilizátor 14mm
Brzdy:
- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )
- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm
- destičky Galfer 1075 pro žigula
- rozšířené brzdiče
- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče
- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené
Motor:
- jako základ použita 8V Fabie typu AZE
- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní
- vačka 306 z Freestylových PickUpů
- tvrdé pružiny
- sací kanály 28mm
- sací ventily 37mm
- výfukové ventily 31mm
- písty pro vyšší kompresi
- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140
- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou
- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů
- svíčky Bosch FR5DP
- odpružená spojková lamela Renovak HDS
- olej 10W60 + výměník/olej z VW
- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.
- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+
Karoserie:
- karosérie M, vyrobená roku 1986
- oranžový lak RAL 2004
- přední kapota laminátová, 4kg
- zadní kapota hliník, 0,8mm
- zadní čelo hliník, 0,5mm
- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm
- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm
- výdech z chladiče nahoru přes kapotu
- nádrž zapuštěná v kufru
- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku
- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000
- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm
Vhml / Škoda 140L/A - komentáře:
20:23:52
06.12.2013
06.12.2013
T
-> vhml: : něco vážnějšího ?
16:32:11
06.12.2013
06.12.2013
vhml
-> T 06.12.13 10:12:49: ono to úplně zas tak pěkný není. spoustu věcí, které jsem napáchal v mladické nerozvážnosti se bude muset předělat nějak načisto.
15:17:02
06.12.2013
06.12.2013
T
-> vhml: : tak, tak...na tohle video dokážu koukat pořád dokola jen ať to klouže
12:48:13
06.12.2013
06.12.2013
gyuri33
-> vhml: pozrel som si video, okrem ineho aj tan motorik musim pochvalit!
12:37:22
06.12.2013
06.12.2013
Eidy
-> vhml: Tywoe víš jak bys byl populární? Já když jel tímhle stylem tehdy v Ústí, tak mi diváci mávali jak zběsilí. To je právě super. Jezdit okruhy a vrchy stylem rally.
12:25:42
06.12.2013
06.12.2013
vhml
-> Eidy 06.12.13 10:27:36: no jo, ale copa se timhle stylem nechají jezdit vrchy na úrovni? :-D
10:27:36
06.12.2013
06.12.2013
Eidy
-> vhml: Vrchy mi zas tak nudný nepřijdou. A navíc neojedeš skoro žádný gumy ani nespálíš moc paliva.
10:12:49
06.12.2013
06.12.2013
T
-> vhml: : to je dobrý, nevědět co s takhle pěkně rozestavenym autem tak jedině ten slalom s rámem no
10:07:08
06.12.2013
06.12.2013
vhml
-> Luky 06.12.13 09:02:14: nuda vrchů za náklady na rally?
10:02:24
06.12.2013
06.12.2013
T
-> vhml: : proč kopce o ničem ?
-> Luky: : to mě napadlo jako první
-> Luky: : to mě napadlo jako první
09:02:14
06.12.2013
06.12.2013
Luky
okruhy
08:59:30
06.12.2013
06.12.2013
vhml
-> T 06.12.13 08:54:05: možnosti právě žádné velké nejsou. Na slalomy rám nepotřebuju, na rally nemám peníze, vrchy jsou o ničem...
08:54:05
06.12.2013
06.12.2013
T
-> vhml: : jak kam to směřovat ? jako využití ? a jaké jsou možnosti ?
06:56:25
06.12.2013
06.12.2013
vhml
Zatím se to je tak nehne. Hraju si se stovkou a s tímhle pořád nevím co si počít. Kam to směřovat...
21:47:07
05.12.2013
05.12.2013
MajoLR
Tie podvozkové vychytávky to sa mi ľúúúbi!!! Minimálne raz za týždeň sem nakuknem a dlho, dlho nič......a dnes to tu na chvilku ožilo. "Ta klec" a všetko, proste luxus! Chcelo by to nejakú načipovanú striekačku a Šimurda môže ísť handry fajčiť!
20:58:40
05.12.2013
05.12.2013
vhml
-> Čokin 05.12.13 20:55:19: koupíš? :-)
Stojí pod plachtou a čeká na svůj čas. Možná letos. Možná za rok...
Stojí pod plachtou a čeká na svůj čas. Možná letos. Možná za rok...
20:55:19
05.12.2013
05.12.2013
Čokin
Ještě to existuje? Nějak to tady stojí tak nevím....
22:02:44
21.11.2011
21.11.2011
Klubko_
-> vhml: jo, presne to jsem myslel
21:19:09
26.09.2011
26.09.2011
vhml
-> Klubko_: nerozumim otazce :-D
Podlozky jsou tam proto, že se by se jinak svislak tocil kolem unibalu.
Podlozky jsou tam proto, že se by se jinak svislak tocil kolem unibalu.
21:16:26
26.09.2011
26.09.2011
Klubko_
-> vhml: takze je to az tak natvrdo, aby nedochazelo k nezadoucimu krouceni svislaku tam kde nema, jak jste tady resili? Me je celkem jedno, jak to vypada, hlavne, ze funguje